Mies tahtoo nähdä naiskamujaan kahden
Hänellä on siis naiskavereita , tai ystäviä joiden kanssa puhuu kaikkea ja jakaa kaikki murheet ja huolet. On myös ollut aktiivista seksiä.
Päivittäinkin viestit sinkoilee. Hän on minullekin kertonut kuinka rakastaa ystäviään ja ovat hänelle tärkeitä. Haluaisi tavata näitä naiskavereitaan myös kahden ja sanoi minulle, että ei ole enää mitään intiimiä tietenkään kun on kanssani suhteessa. Ei siis pidä ajatuksesta että minä olisin aina paikalla, koska kokee että vahdin häntä. Kuinka reagoisitte?
Kommentit (100)
Entä jos se paneekin niitä miesystäviään peppuun aina kun lähtee "äijien kaa pelaamaan bilistä"??? Oletko tullut tätä ajatelleeksi? Äkkiä sähköaita ja kolme metriä betonia tontin ympäri!
Ei mene aikaakaan kun ne naiset on suhteenne kolmas, neljäs ja viides jne pyörä. Ja ne päättää mistä tuulee teidän väleissänne. Hylkyyn koko ukko. Harjoittakoon rajatonta läheisriippuvuuttaan haareminsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on ennen sinua tyydytellyt lihaisia himojaan ystävänsä kanssa ja nyt sinun takiasi pitäisi suostua johonkin talutushihnaan vaikkei mitään fyysisiä himoja suurempia tunteita olisi koskaan ollutkaan? Olet sekopää.
En ole ketään laittamassa talutushihnaan. Luetunymmärtäminen? Kerroin jo, että hän itse kertoi kuinka rakastaa näitä ystäviään ja ovat hänelle tärkeitä. Itse taidat olla sekopää.
ap
Oletko mustasukkainen myös hänen sisaruksistaan ja vanhemmistaan. Heitäkin ehkä rakastaa? Voi pyhä yksinkertaisuus, suosittelen ammattiapua.
Heidän kanssaan ei ole harrastellut seksiä :D.. Miksi edes avauduin tälle trollipalstalle jossa suurinosa puutteessa olevia miehiä.
ap
Et selvästikään halua myöntää olevasi sairaalloisen mustasukkainen ja itsestäsi epävarma. Meille muille se on jo ilmiselvää, joten haaskaat vain aikaamme.
Jos et muuten ole koskaan harrastanut seksiä kenenkään sellaisen kanssa jota et rakasta, suosittelen kokeilemaan. On ihan kivaa hommaa sekin, sellaista intohimoista.
N28
Vierailija kirjoitti:
Äh. En vaan ymmärrä mustasukkaisuutta, sori. Jos mun mies haluaisi pettää, se löytäisi keinon tehdä sen vaikka kuinka vahtisin. Miksi siis vaivautuisin stressaamaan sen menoista ja tapaamisista? Toista ihmistä ei voi omistaa. Tottakai mun mies saa tavata ketä haluaa, saanhan minäkin, miehiä, naisia, lapsia. Molemminpuolinen luottamus toisen tunteisiin ja tekemisiin, keskinäinen kunnioitus - siinä se.
Tietysti löytäisi jos todella haluaisi pettää. Kuitenkin usein pettämistä valitettavasti tapahtuu hyvissäkin suhteissa jossa ''luotetaan''. Ihan kaikkea en suostu ''sinisilmäisenä'' katsomaan .Tuollaiset tarpeettomat tapaamiset seksikamujen kanssa ei ainakaan nosta luottamustani, jos näin voisin sanoa. Kunnioitusta tässä ei ole ainoastaan minua kohtaan.
ap
Eli siis seksi on se, mikä erottaa sinut näistä muista?
Ok, jos se todella on niin. Mutta jos siellä tehään muutakin kuin puhutaan niin kyseessä on moniavioinen tyyppi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on ennen sinua tyydytellyt lihaisia himojaan ystävänsä kanssa ja nyt sinun takiasi pitäisi suostua johonkin talutushihnaan vaikkei mitään fyysisiä himoja suurempia tunteita olisi koskaan ollutkaan? Olet sekopää.
En ole ketään laittamassa talutushihnaan. Luetunymmärtäminen? Kerroin jo, että hän itse kertoi kuinka rakastaa näitä ystäviään ja ovat hänelle tärkeitä. Itse taidat olla sekopää.
ap
Oletko mustasukkainen myös hänen sisaruksistaan ja vanhemmistaan. Heitäkin ehkä rakastaa? Voi pyhä yksinkertaisuus, suosittelen ammattiapua.
Heidän kanssaan ei ole harrastellut seksiä :D.. Miksi edes avauduin tälle trollipalstalle jossa suurinosa puutteessa olevia miehiä.
ap
Et selvästikään halua myöntää olevasi sairaalloisen mustasukkainen ja itsestäsi epävarma. Meille muille se on jo ilmiselvää, joten haaskaat vain aikaamme.
Jos et muuten ole koskaan harrastanut seksiä kenenkään sellaisen kanssa jota et rakasta, suosittelen kokeilemaan. On ihan kivaa hommaa sekin, sellaista intohimoista.
N28
Jessus. Ota nyt tuo merkkisi N28 pois ja laita siihen ''M'' Tilalle.
Tehkää diili, että miehesi saa eliminoida sinun lähipiiristäsi yhtä monta ihmistä kuin sinäkin hänen. Ja siis mielivaltaisesti, ilman järkeviä perustelua koska yhyy kun tuntuu pahalta ja mielikuvitus laukkaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Tehkää diili, että miehesi saa eliminoida sinun lähipiiristäsi yhtä monta ihmistä kuin sinäkin hänen. Ja siis mielivaltaisesti, ilman järkeviä perustelua koska yhyy kun tuntuu pahalta ja mielikuvitus laukkaa. :)
Ei tarvitse tehdä diilejä, sillä minulle tämä on itsestäänselvyys enkä minä koe tarvetta nähdä entisiäni exiäni tai miespuolisia ystäviäni joiden kanssa ollut aktiivinen seksisuhde kahdenkesken, ilman kumppaniani.
Kyllä, kunnioitan miestäni sen verran.
ap
Ei olisi mulle OK, jos mies entisiä heiloja tavatessaan kieltäisi mua tulemasta koskaan mukaan.
Molemmilla saa toki olla ihan ikiomia ystäviä ja uskottuja, mutta tää juttu haiskahtaa.
Minä olen valitettavasti menettänyt kaikki nuoruuden miespuoliset ystävät, joiden kanssa tehtiin yhdessä kaikkea kivaa leffoista kahvilahetkiin. Syynä löytyneet tyttöystävät, jotka ovat olleet mustasukkaisia kaikista miesten naispuolisista ystävistä.
He ovat nimenomaan olleet ystäviä. Ei säätöjä, panoja, ihastuksia tai potentiaalisia kumppaneita ajatuksella, että jos tarpeeksi kauan piiritän, niin Jannelta irtoaa. Tai että Janne piirittää minua ja ajattelee, että lohkeaa, kun vaan malttaa lämmitellä.
Jos olisin kiinnostunut heistä, olisin iskenyt heihin jo ajat sitten kiinni, eikä mies olisi 5 vuoden jälkeen vieläkin vapaana, vaan minun kainalossa.
Minulla on ikävä heitä kaikkia, mutta ei voi mitään. Onneksi yksi miespuolinen ystävä löytyy, toivottavasti hänen uusin kumppaninsa ei ala skitsoilla minusta. Ollaan tunnettu kuitenkin 10 vuotta kohta ja hän on paras ystäväni.
N38
Jestas... Miehen puolesta tosiaan toivon, että on tehnyt ja PALJON niiden naisten kanssa.
En vaan ole koskaan voinut käsittää sitä, että joku kokee oikeudekseen sanella, kenen kanssa toinen ihminen saa olla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse tehdä diilejä, sillä minulle tämä on itsestäänselvyys enkä minä koe tarvetta nähdä entisiäni exiäni tai miespuolisia ystäviäni joiden kanssa ollut aktiivinen seksisuhde kahdenkesken, ilman kumppaniani.
ap
Olet uskomattoman itsekäs ja kerrassaan iljettävä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ehdotus. Ap ja mies kumpikin eliminoi ystävänsä joiden kanssa on harrastanut seksiä. Muut voi pitää.
MIKÄ sinut saa kuvittelemaan, että
jos kiellät miestä näkemästä tiettyjä ihmisiä
hän ei pettäisi sinua silti?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen valitettavasti menettänyt kaikki nuoruuden miespuoliset ystävät, joiden kanssa tehtiin yhdessä kaikkea kivaa leffoista kahvilahetkiin. Syynä löytyneet tyttöystävät, jotka ovat olleet mustasukkaisia kaikista miesten naispuolisista ystävistä.
He ovat nimenomaan olleet ystäviä. Ei säätöjä, panoja, ihastuksia tai potentiaalisia kumppaneita ajatuksella, että jos tarpeeksi kauan piiritän, niin Jannelta irtoaa. Tai että Janne piirittää minua ja ajattelee, että lohkeaa, kun vaan malttaa lämmitellä.
Jos olisin kiinnostunut heistä, olisin iskenyt heihin jo ajat sitten kiinni, eikä mies olisi 5 vuoden jälkeen vieläkin vapaana, vaan minun kainalossa.
Minulla on ikävä heitä kaikkia, mutta ei voi mitään. Onneksi yksi miespuolinen ystävä löytyy, toivottavasti hänen uusin kumppaninsa ei ala skitsoilla minusta. Ollaan tunnettu kuitenkin 10 vuotta kohta ja hän on paras ystäväni.
N38
Miksi miehen uusi kumppani ei voisi olla mukana? Oletko koskaan edes pyytänyt näiden entisen ''ystävien'' uusia kumppaneita mukaan kahvi/leffahetkiin? Voisiko olla peiliin katsomista, miksi et ole pystynyt pitämään näistä ystävistä kiinni?
Miksi edes olet miehesi kanssa, jos et uski hänen haluavan olla sinun kanssasi? Jos nimittäin haluaa, ei petä. Jos pettää, ei halua, sillä luultavasti tietää asian olevan sinulle näin valtavan iso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kyllä sinun tekstisi kuvastaa enemmänkin sinua, kuin minua.
ap
Vierailija kirjoitti:
N38
Joo, kyllä me uskotaan, että sä olet niin mahdottoman upea ja ihana, et kaikki miehet sut haluaa.
Mut AP:llä se tilanne, et mies tapailee ex-panojaan. Tässä ei oo nyt kyse sun egonpönkityksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Hän on fiksu ja luotettava, moraalin ja selkärangan omaava ihminen. Harvinaisuus, tällaisia ihmisiä kunnioitan. Sinä taas olet joku kokokylän horoperselutka. Ei voi olettaakaan että ymmärtäisit mitään kun moraalia ei ole annettu, ainoastaan halpa luonne.
ap