Mies tahtoo nähdä naiskamujaan kahden
Hänellä on siis naiskavereita , tai ystäviä joiden kanssa puhuu kaikkea ja jakaa kaikki murheet ja huolet. On myös ollut aktiivista seksiä.
Päivittäinkin viestit sinkoilee. Hän on minullekin kertonut kuinka rakastaa ystäviään ja ovat hänelle tärkeitä. Haluaisi tavata näitä naiskavereitaan myös kahden ja sanoi minulle, että ei ole enää mitään intiimiä tietenkään kun on kanssani suhteessa. Ei siis pidä ajatuksesta että minä olisin aina paikalla, koska kokee että vahdin häntä. Kuinka reagoisitte?
Kommentit (100)
Ap:lla selvästi joku isäkompleksi, kun julistaa täällä yhdessä jos toisessakin kommentissa miesten pahuutta ja pyrkii kontrolloimaan miehensä elämää ripustaumalla häneen sairaalloisella vimmalla. Se terapia olisi ihan hyvä aloittaa, ettei tästä tule ylisukupolvinen trauma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas... Miehen puolesta tosiaan toivon, että on tehnyt ja PALJON niiden naisten kanssa.
En vaan ole koskaan voinut käsittää sitä, että joku kokee oikeudekseen sanella, kenen kanssa toinen ihminen saa olla...
Katsopas kun elämä on valintoja täynnä. Tässäkin mies saa valita vapaasti kumppaninsa tai ex-panot. Jos valitsee ex-panot, kumppani tekee oman valintansa ettei katsele tällaista pätkääkään. Parisuhteen perustuu täysin vapaaehtoisuuteen ja ne pysyy kasassa vain mkäli molemmat haluavat samaa.
Niin ja se on p'aska nainen, joka laittaa valitsemaan. Itsekäs.
Ja suoraan sanottuna tyhmä, jos roikkuu miehessä, johon ei luota.
Jokainen saa pistää itse rajat sille, mitä sietää suhteessaan. Mies on täysin vapaa valitsemaan tämä suhde vai ne "ystävät" . Valinnoista on seurauksena. Ihan turha itkeä.
Toivottavasti mies valitsee oikein. Eli ei ap:ta.
Ja toivottavasti ap kehittää itsetunnon ja etsii miehen, johon voi luottaa.
Eli minun tunteeni on väärä kun kyseenalaistan mieheni halun nähdä seksikamuja kahden. Olet varmaan niitä miehiä jotka pettää muijaansa joka käänteessä ja palaa kotiin tarinoiden kera ja odottaa että nainen sinisilmäisenä ymmärtää. Hah, olet huvittava :D
ap
Kyseenalaistat miehesi halun nähdä seksikamuja? Mietihän vielä mitä mieltä nyt olitkaan ja mistä :Dd
Onnea miehellesi uuden vaimokkeen etsintään. Sellaisiakin on, jotka eivät ole sairaalloisen mustasukkaisia. Omalle kohdalle sattui valioyksilö, eikä tulisi mieleenkään pettää.
Hassua, sillä sairaalloisen mustasukkaista eksää petin kyllä. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan?
Pistä etsivä perään ja tarkasta puhuuko totta.
Vierailija kirjoitti:
Onnea miehellesi uuden vaimokkeen etsintään. Sellaisiakin on, jotka eivät ole sairaalloisen mustasukkaisia. Omalle kohdalle sattui valioyksilö, eikä tulisi mieleenkään pettää.
Hassua, sillä sairaalloisen mustasukkaista eksää petin kyllä. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan?
Hienosti sait pettämisesi eksäsi syyksi. Uutesi on löytänyt oikean kultakimpaleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienosti sait pettämisesi eksäsi syyksi. Uutesi on löytänyt oikean kultakimpaleen.
Mieti vastaavaa omalle kohdallesi. Saat p'askaa niskaan, teit tai et tee. Ihan saman määrän ihan samaa p'askaa. Sanojasi ei uskota. Joudut todistelemaan menemisiäsi ja tekemisiäsi, ja silti: p'askaa niskaan, koska olet vain onnistunut peittämään jälkesi.
Minäkin petin sairaalloisen mustasukkaista eksääni. Kärsin joka tapauksessa, niin päätin sitten kärsiä syystä.
Lopulta tarvittiin viranomaiset mukaan siitä miehestä eroon pääsyyn. Eli ei ollut mikään "mikset vain lähtenyt" -tilanne se.
Nykyään uskollinen vaimo hyvälle miehelle.
Eihän se pettäminen oikein ole, mutta toisissa tilanteissa aika hemmetin inhimillinen ratkaisu.
Ei tuo ole mitään sairaalloista mustasukkaisuutta vaan valitettavaa realismia. Ei pidä sekoittaa niitä toisiinsa.
Sympatiat ap, ja kaikki ei tee tuollaista, tiedoksesi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole mitään sairaalloista mustasukkaisuutta vaan valitettavaa realismia. Ei pidä sekoittaa niitä toisiinsa.
Sympatiat ap, ja kaikki ei tee tuollaista, tiedoksesi.
Kiitos! juurikin näin. En ole sairaalloisen mustasukkainen. En tutki mieheni puhelinta tai pyydä näyttämään viestejään. En kiellä pitämästä näihinkään ystäviin yhteyttä. Kyseessä on minulle vain normaali asia mihin parisuhde perustuu ettei seksikamujen kanssa tarvitse erikseen tapailla kahden ja vietellä aikaa erikseen hengaillen varsinkaan jos minua ei kutsuta mukaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sympatiat ap, ja kaikki ei tee tuollaista, tiedoksesi.Kiitos! juurikin näin. En ole sairaalloisen mustasukkainen. En tutki mieheni puhelinta tai pyydä näyttämään viestejään. En kiellä pitämästä näihinkään ystäviin yhteyttä. Kyseessä on minulle vain normaali asia mihin parisuhde perustuu ettei seksikamujen kanssa tarvitse erikseen tapailla kahden ja vietellä aikaa erikseen hengaillen varsinkaan jos minua ei kutsuta mukaan.
ap
Joo jatka vaan noissa pilvilinnoissasi elämistä. Vika ei tosiaankaan ole sinussa, ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eksän syy se olikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eksän syy se olikin.
Joo jatka vaan noissa pilvilinnoissasi elämistä. Vika ei tosiaankaan ole sinussa, ei.
Kalahtiko keppi arkaan paikkaan? 😂 taidat itse elää harhoissa.
No mutta, tulkaahan sitten tänne taas itkemään, kun sairaalloisella mustasukkaisuudellanne ajatte miehenne pettämään. Ei voi sanoa, etteikö olisi varoitettu.
Kavereiden tapaaminen kahden kesken sukupuolesta riippumatta on minulle ok, paitsi jos kuviossa on mukana jotain kiinnostusta tai sutinaa.
Eli tuo miehen seksikuvio olisi ehdottomasti syy siihen että turha kuvitella minun katselevan tuollaista miestä ja ”kavereita”.
Minulla on miehiä kavereina, olen tavannut kahden kesken, käynyt elokuvissa, syömässä, kahvilla baarissa ym. heidän kanssaan. Koskaan ei ole ollut mitään kiehnäämistä tai flirttailua saati seksiä. Miehellä ei ole ongelmaa asian suhteen. Myös miehellä on naisia kavereina, sama juttu hänelläkin. Ja kyllä, tiedän ettei ole pettänyt.
Jos olisin ap, potkaisin miehen komeassa kaaressa pihalle enkä kuuntelisi mitään sönkötystä näistä ”tärkeistä ystävistä joita hän niin kovasti rakastaa”. En huolisi takaisin vaikka lopettaisi tuon ”kaveruuden”, maku miehestä ja kaveruudesta olisi jo mennyt.
Sama. Jatkakoon kavereidensa kanssa avointa eloa ap!
On niitä, joille on ok hengata entisten puolisoiden ja panokavereiden kanssa. (Yleensä tää tosin kyllä tehdään ihan avoimesti uusi mukaan ottaen).
Sit on niitä, kenellä ei ole tarvetta pitää entisistä panoista ja kumppaneita koostuvaa haaremia, vaan menneisyys jätetään menneisyyteen ja keskitytään omaan elämään ja uuteen suhteeseen.
Siinä ei ole kyse kontrolloinnista tai mustasukkaisuudesta, siinä on kyse elämän arvoista ja maailmankuvasta. Samankaltaisia arvoja elävät etsiytyköön samalla tavalla ajattelevien kanssa suhteeseen, eikä pakota toisin ajattelevia hyväksymään omia arvojaan vaikka se tuntuu pahalta.
Jos toi ei ole sulle ok, niin sun on lupa pyytää miestä valitsemaan (todennäköisesti sanoisi et valitsee sut ja pettäis selän takana minkä ehtii, koska ei näe toiminnassaan mitään väärää).
Jos mies ei valitse sua, niin siirry suosiolla eteenpäin. On niitäkin ketkä jättää exät menneisyyteen.
Mulla ainakaan ei ole mitään kiinnostusta pitää yhteyttä saatika hengata kahden kesken eksien kanssa. Miksi sitä tehdään vaikka ollaan suhteessa ja pidetään eksistä kynsin hampain kiinni vaikka uusi puoliso kokee epävarmuutta? Eikö kavereita löydy muualta kuin panemisen kautta?
Jos mulle mies kertoisi vielä oikein rakastavansa panokavereitaan niin jättäisin ne keskenään.
Surullista, että entiset panot syrjäyttää sut.
En katselisi miestä, joka on "ystävä" entisten panojensa kanssa. Enkä haluaisi sellaisia naisia edes tavata. Ala kunnioittaa itseäsi!
Vaikuttaa siltä että mies ei oo sulle sopiva. Ei olis mullekaan. Hän sopii naiselle, jota ei haittaa miehen voimakas tarve pitää intensiivistä ystävätärhaaremia. Sun elämäs menee pilalle mustasukkaisena ja yrittämällä sietää jotain mikä ei ole sulle ok. Minä eroaisin jos ystävättäret on noin tärkeitä. Ja itse asiassa yksi syy-tosin ei suurin- eroon exästäni oli juuri hänen tarpeensa ylläpitää suhdettä exiinsä ja kertoilla heille mm meidän ongelmia. Sen sijaan et olis panostanut meidän suhteeseen. Niin minua se loukkasi ja ahdisti. En voinut olla tyytyväinen. Yritin aikani kertoa tunteistani ja kontrolloidakin hänen tekemisiään, mut tajusin onneks et oman elämäni siinä vaan pilaan. Hän on kuka on.
Ikuiset heipat!:)