Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteiset pukeutumis- ja suihkutilat miehille ja naisille - kyllä vai ei? Miksi?

Vierailija
07.10.2020 |

Sana on vapaa!

Yhteiset pukeutumis- ja suihkutilat miehille ja naisille - kyllä vai ei? Miksi?

Vaihtoehdot

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti sitten tehdä ihan aloitus tästä?

Vierailija
2/96 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näkemyksesi on, 1?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan uimahalleissa kokeiltiin höyrysaunoja kummallekin sukupuolelle. Ei oo enää, väliin pantiin seinä ja ihan syystä.

Vierailija
4/96 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Tuli tuosta mieleen kun olen katsonut Baywatchia, niin siinä niillä on yhteiset suihkutilat ja käyvät sitten uimapuvut päällä suihkussa...

Vierailija
5/96 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan!  En kaipaa akkoja samaan pukutilaan kauhistelemaan heitä kyttääviä miehiä, on tuo kyttääminen sitten todellista tai kuviteltua.  Ei kiitos!

Vierailija
6/96 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan!  En kaipaa akkoja samaan pukutilaan kauhistelemaan heitä kyttääviä miehiä, on tuo kyttääminen sitten todellista tai kuviteltua.  Ei kiitos!

Hyvä pointti tämäkin.

T. nainen

Vierailija
7/96 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todennäköisesti toimisi.  Miehille naisten läsnäolo olisi ok mutta se, että miehiä on naisten kanssa samassa pukutilassa, ei aiheuttaisi kuin naisten paheksuvia lehtikirjoituksia.

Vierailija
8/96 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todennäköisesti toimisi.  Miehille naisten läsnäolo olisi ok mutta se, että miehiä on naisten kanssa samassa pukutilassa, ei aiheuttaisi kuin naisten paheksuvia lehtikirjoituksia.

Naiset valitettavasti ovat 99% seksuaalisen väkivallan kohteina ja miehet tekijöinä. 

Ei valitettavasti taitaisi jäädä vain paheksuviin lehtikirjoituksiin. 

Vierailija
9/96 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua vieraita miehiä ja heidän peniksiään samaan tilaan jossa olen itse alastomana, tai jossa on myös alaikäisiä tyttöjä alastomana.

Vierailija
10/96 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset tilat ovat pe do fii lien ja ahdis telijoiden unelma.

Vierailija
11/96 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua vieraita miehiä ja heidän peniksiään samaan tilaan jossa olen itse alastomana, tai jossa on myös alaikäisiä tyttöjä alastomana.

Tässä voisi hyvin olla allekirjoittajana nimimerkki "Jokainen nainen".

Terv. Mies

Vierailija
12/96 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä vuoksi pitäisi edes perustella, miksei halua yhteisiä pukeutumis- ja suihkutiloja - etenkin NAISENA? Sitä tuijottamista, lähmintää ja häiriköintiä tapahtuu aivan tarpeeksi jo ns. "turvallisissa" yhteistiloissa. Miettikääpä joku 50v. Jorma ja 13-vuotias tyttö teini-iän kynnyksellä samaan tilaan ALASTI.

Hyi hele, ei ikinä.

Vierailija
13/96 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/96 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tosiaankaan.

N34

Vierailija
15/96 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole puolesta tai vastaan. Tuollaisia tiloja on tullut maailmalla käytettyä, mutta niissä on aina yksityisyyden takaavat lukittavat kopit puku ja suihkutiloissa. Kopeissa sitten saa rauhassa vaihtaa vaatteensa tai pestä itseään mielinmäärin.

Vierailija
16/96 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole puolesta tai vastaan. Tuollaisia tiloja on tullut maailmalla käytettyä, mutta niissä on aina yksityisyyden takaavat lukittavat kopit puku ja suihkutiloissa. Kopeissa sitten saa rauhassa vaihtaa vaatteensa tai pestä itseään mielinmäärin.

Jos ajattelet Suomea, niin ihan nykyisillä tiloilla mentäisiin tässä skenaariossa. 

Vierailija
17/96 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kyllä. Tahtoo nähdä tissiä ja persettä!

Vierailija
18/96 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan. Lopettakaa jo tuo sukupuolineutralisointi.

Vierailija
19/96 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv. Mies

Ei voisi. Minä ainakin kannatan naisten ja miesten yhteisiä pukeutumis- ja suihkutiloja.

T. nainen

Vierailija
20/96 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv. Mies

Ei voisi. Minä ainakin kannatan naisten ja miesten yhteisiä pukeutumis- ja suihkutiloja.

T. nainen

Perustelehan, miksi haluat? Haluat olla avoimen halun kohteena ja ja päätyä aina saunaan panolle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän