Yhteiset pukeutumis- ja suihkutilat miehille ja naisille - kyllä vai ei? Miksi?
Kommentit (96)
Nyt on hyvä hetki herätä siihen, että muualla maailmassa tämä on mennyt aivan sekoiluksi.
Työpaikka menee alta, kun uskaltaa sanoa, että mies ei ole biologisesti nainen.
Suurin osa ihmisistä lukeutuu miehiin ja naisiin. Suurin osa ei halua näyttäytyä alasti tuntemattoman toisen sukupuolen seurassa. Uniikeille lumihiutaleille voi sitten tehdä sellaisen pienemmän suihkupaikan, jossa voi käydä sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään.
Älytön provo
Kyllä tämän mahdollistamista ajetaan aivan vakavissaan.
Kuka oli yllättynyt että "Kyllä, olen nainen" on pienin vastaajien ryhmä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään.
Älytön provoKyllä tämän mahdollistamista ajetaan aivan vakavissaan.
Niinpä. Olisikin vain hölmö provo :|
Ammattikorkeassa jossa opiskelen niin on yhteiset pukkarit :---) useat sitten vaihtavat vaatteensa vessassa
Vierailija kirjoitti:
Ammattikorkeassa jossa opiskelen niin on yhteiset pukkarit :---) useat sitten vaihtavat vaatteensa vessassa
Naiset, miehet vai molemmat? Millaisia kokemuksia itselläsi on noista tiloista?
En ole yhteiskunnasta syrjäytynyt peräkammarin runķkar*. Eli en tarvitse yhteisiäpesutiloja nöhdäkseni edes joskus alastoman naisen.
Voi yrjö, eikö niiltä kuvottavilta riipputisseiltä ja visvapilluilta pääse enää minnekään pakoon?
M46
Vierailija kirjoitti:
Voi yrjö, eikö niiltä kuvottavilta riipputisseiltä ja visvapilluilta pääse enää minnekään pakoon?
M46
Sano dementikointuneelle äitimuorillesi, että laittaa vaatteet päälleen.
Kysytkö ihan niin kuin oikeasti tosissasi?
Vierailija kirjoitti:
En halua vieraita miehiä ja heidän peniksiään samaan tilaan jossa olen itse alastomana, tai jossa on myös alaikäisiä tyttöjä alastomana.
Saahan sinne lesbotkin tulla. Miksi siis ei miehet?
Kuka on edes sellaisia ehdottanut?
Esim. Briteissä on yhteiset suihkut, ainakin niissä Lontoon kunnallisissa uimahalleissa missä minä olen käynyt. Pienissä lukittavissa pukukopeissa käydään eka vaihtamassa uikkarit, sen jälkeen kamat lokeroon ja yhteisiin suihkuihin uikkarit päällä. Siitä uimaan. Ihan toimiva systeemi, vaikkei siinä nyt mitään kyykkyvatkausta voikaan suorittaa. Kotona sitten.
Tietenkin pitää, sillä eihän sukupuolia ole olemassa!
t. Mies, Vihreiden ja Vasemmistoliiton hurmoshenkinen kannattaja
PS. Kaikki muut ajattelutavat ovat väärin ja vihapuhetta
Ihan typerää provokaatiota tällaiset aloitukset. Ei kukaan ole ajamassa sitä, että pitäisi olla vain yhteiset pukutilat. Kyse on siitä, että pitäisi olla turvalliset tilat kaikille, myös transihmisille. Sukupuoli määräytyy korvien, ei jalkojen välistä, joten transihmisillä pitäisi olla oikeus käyttää kokemansa sukupuolen tiloja. Transnainen on nainen siinä missä kuka tahansa muukin nainen, olipa sitten pre- tai post-op. Ihan samalla tavalla tässä voisi ajatella että mitä jos ne lesbot alkaa ahdistella? Ihme kitinää kun aina pitää pelätä jotain teoreettista ahdistelua joka ei ole koskaan missään konkretisoitunut. Miksi cisnaisten turvallisuus olisi tärkeämpää kuin se, että transnaisetkin saavat käyttää turvallisia tiloja?
Siis jumalauta, että on mennyt naurettavuuksiin nää jutut.