Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö ihan normilentsun oireista mennä nyt heti koronatesteihin?

Vierailija
07.10.2020 |

Ja otetaanko sinne kaikki vai pitääkö olla jotkut tietyt oireet?

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua pelottaa se testi. Eikö teitä?

Kyllä mua ainakin se pelotti se testi mutta ei se ollut niin paha kuin olin kuvitellut ja kesti vain muutaman sekunnin. Mun poikakin kävi myöhemmin ja jännitti kovasti etukäteen sitä mutta oikein hyvin pärjäsi eikä enää jännitä jos pitää uudestaan mennä.

Vierailija
102/104 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.omaolo.fi/palvelut/oirearviot/649

Joo. Tätä on rummutettu ihan keväästä asti, mutta ei näköjään men keikkien tajuntaan. Jospa ap nyt vihdoin ymmärtäisi tämänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtakaa ne työterveydet. Töissäkäyvä ihminen saa mennä testiin julkiselle puolelle. Tietenkin. Ihan samalla tavalla kuin työtön tai eläkeläinen. Jos työnantaja ei maksa testejä niin sitä ei voi pitää tekosyynä. Koronatestiin pääsee kuka haluaa jos on oireita. Ja jos on näitä ”normilentsun” oireita niin mistä tiedätte ettei ole koronaa? Ei niitä välttämättä erota toisistaan. Lopettakaa tekosyiden esittäminen ja MENKÄÄ SINNE HEMMETIN TESTIIN VAIKKA OLIS VAIN YKSI OIRE. Ei oo niin vaikeaa. Tehkää vaikka oirearvio omaolo.fi

Kyllä on uusavutonta sakkia nykyään.

Vierailija
104/104 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohtakaa ne työterveydet. Töissäkäyvä ihminen saa mennä testiin julkiselle puolelle. Tietenkin. Ihan samalla tavalla kuin työtön tai eläkeläinen. Jos työnantaja ei maksa testejä niin sitä ei voi pitää tekosyynä. Koronatestiin pääsee kuka haluaa jos on oireita. Ja jos on näitä ”normilentsun” oireita niin mistä tiedätte ettei ole koronaa? Ei niitä välttämättä erota toisistaan. Lopettakaa tekosyiden esittäminen ja MENKÄÄ SINNE HEMMETIN TESTIIN VAIKKA OLIS VAIN YKSI OIRE. Ei oo niin vaikeaa. Tehkää vaikka oirearvio omaolo.fi

Kyllä on uusavutonta sakkia nykyään.

Miksi alapeukut? Jos jotkut mammat eivät nyt vieläkään tajua, että sinne testiin on mentävä kun flunssanoireita ilmenee niin

OMAOLO.FI

Voitte alapeukuttaa ja sivuuttaa muut kommentit mutta tuossa on nettisivut josta löydätte kaiken oleellisen kun niitä NORMILENTSUN oireita ilmenee. Jokainen joka osaa kirjoittaa vauva.fi, osaa varmasti kirjoittaa myös omaolo.fi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä