Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laivalle lähdössä, mies taas hoidi asian

Vierailija
26.12.2013 |

Varasin meille hyvissä ajoin risteilyn, jota lapset jo odottavat kovasti. Samantien kun sain varausvahvistuksen, huomasin unohtaneeni varata ateriat saman tien, mutta koska tehtävä tuntui riittävän yksinkertaiselta + tilimielessä helpommalta etten maksa itse ensin kaikkea ja sitten yritä karhuta mieheltä puolia, pyysin häntä hoitamaan ateriavaraukset ja forwardoin siihen tarvittavat linkit ym. Noh, muistutettuani asiasta useamman kerran ja huonautettuani että laiva tulee luultavasti olemaan täynnä eli viime tippaan ei voi jättää, mies tässä lähtöä edeltävänä päivänä lopulta kunnostautui vain saadakseen selville, että pöytävaraukset on "loppuunmyyty". Osti ja maksoi sitten kuitenkin ateriapaketit (aamiaiset + illalliset) ja kun kysyin, missä ne illalliset voi käyttää jos kaikki ravintolat on kerran täynnä + saako niistä rahat takaisin, hän sanoi ettei tiedä, suuttui ja alkoi huutaa että olisit hoitanut itse koko homman.

Niinpä, story of my life, homma pyörii juuri sillä, että minä hoidan kaiken tässä perheessä. Sen kerran kun saa jonkun asian delegoitua, ei saa sitä tehtyä muistuttamatta, mokaa jutun ja huutaa mulle. Ja nyt on kurja lähteä risteilylle paitsi tuollaisen puolison kanssa myös kun menee ihan säätämiseksi ne ruokailut pienten lasten kanssa. Itsellekin ne ruokailut on ne mitä eniten tuolla odottaa, lasten riemun lisäksi tietysti.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän sen varaamisen mokasit alunperin ja jätit miehen korjaamaan mokaasi, vaikka tiedät ettei se onnistu -tuplamoka sinun osaltasi, ei voi mitään. Jonotatte listaravintolaan, kokeilepa jos edes se jonotus sujuisi mieheltä...

Vierailija
22/26 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhuta mieheltä puolia? Teidän perheessä siis pistetään kaikki kulut puoliksi? 

Mikset itse hoitanut niitä ateriavarauksia, jos ne sinulle olivat tärkeät?

En vaan tajua näitä tällaisia aloituksia. Elämästä tuntuu saavan hyvin vaikeaa ja epäoikeudenmukaista aika helpolla. Siinä itsesäälissä on sitten hyvä ihailla sitä marttyyrinkruunua, vaikka asia olisi ollut hoidettavissa ihan itse helposti ja nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 15:53"]

Samantien kun sain varausvahvistuksen, huomasin unohtaneeni varata ateriat saman tien[/quote]

Ihan itse mokasit, turhaan syytät miestä.

Vierailija
24/26 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on tollo, mutta niin olet sinäkin. Molemmat yhtä huonoja asioiden hoitajia! Ja tässä nähdään, millaista se rahojen vahtiminen voi aiheuttaa... onneksi meillä on yhteiset rahat niin ei tarvitse tuollaisesta tapella. Suosittelen lämpimästi myös teille. Kränätäänkö ja karhutaanko teillä laskujenkin takia tuolla tavalla?

Vierailija
25/26 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 15:55"]

Hoisi

[/quote]

Ai jumalauta, en heti huomannutkaan, että kyse olikin äidinkielen tehtävästä. Luulin, että ongelma oli joku muu...

Vierailija
26/26 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 15:54"]Hoiti

[/quote]

Tämä oli siis oma korjaukseni, kun huomasin typoni. Jotenkin kuvaavaa, että av:llä kirjoitusvirheen korjauksella saa tuplasti yläpeukkuja alkup. viestiin nähden. Epäilen ettei kyse ole äidinkielen riemuvoitosta vaan pikkusieluisuuden ruumiillistumasta - jee, joku on päässyt näkevimään toisen virheestä! Pahoitteluni, jos ilonne nyt laimeneekin siksi, että se olinkin minä itse...

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän