Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakaspalvelija! Oletko koskaan palvellut jumalaisen komeaa miestä?

Vierailija
07.10.2020 |

Mitä ajatuksia se herätti? Itsessä sellaisen, että "taivaastako siihen tupsahdit"? :D

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tällaisena vanhempana ja rumempana täti-ihmisenä saa itse olla ihan rauhassa. Voi vaan todeta, että "oh he was gorgeous"! :D

Vierailija
2/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta asiakaspalvelussa, mutta yhtään jumalaisen komeaa miestä en ole nähnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, erästä ulkomaalaista miestä useampaan otteeseen. Olisikohan ollut unkarilainen? Mietin vain että onpa komea, eli samaa kuin aina komean miehen nähdessäni.

Vierailija
4/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se erinäistä huokailua aiheuttaa. Ei sentään suoranaista voihketta..

Vierailija
5/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalaisen komeita en ole nähnyt, komeita kylläkin. Palvelen samalla tavalla kuin kaikkia muita asiakkaita. 

Vierailija
6/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vastuu pitäis noilla komistuksillakin olla, ettei vallan sydäreitä aiheuta meille harmaahiirulaisille..

Vierailija
7/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa, että tähän mennessä ei jumalaisen komeaa miestä ole vastaan tullut.

Vierailija
8/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalaisen komeita en ole nähnyt, komeita kylläkin. Palvelen samalla tavalla kuin kaikkia muita asiakkaita. 

Niin minäkin palvelin. Työkaverille sitten koitin salaa supsutella juttua.. Tosin pää meni kyllä niin pyörälle, että en tiedä mitä höpisin. Koitin kuitenkin höpötellä jotain läppää, etten ihan paljastuisi, mitä mietin..

Ap

Vierailija
9/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo Suomessa näkyny komeaa miestä 😑

Vierailija
10/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v ja vain kerran olen nähnyt tuollaisen ilmestyksen. Itse asiassa kaksi kappaletta kerralla. 

Olivat kuin toisesta maailmasta tupsahtaneita kiiltokuvan kauniita, siis jumalaisen komeita, huoliteltuja, kalliisti pukeutuneita ja hyväkäytöksisiä. 

Se oli niin epätodellista, että ei oikein voi reagoida mitenkään. Palvelin normaalisti. 

Itse ihastun enemmän sellaisiin tavallisen komeisiin miehiin. Nämä tosiaan olivat niin eri maailmasta, että herätti lähinnä kunnioituksen sekaista ihmetystä.

Vierailija
11/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo pakkelietua miehillä

Vierailija
12/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihminen voikaan saada toisessa aikaan sellaisen tunteen. Olisin varmaan kävellyt liekkeihin ja palanut parkumatta, jos hän olisi käskenyt seurata itseään sinne..

Vierailija
13/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei oo pakkelietua miehillä

Ei ole ei. :D

Ap

Vierailija
14/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 50v ja vain kerran olen nähnyt tuollaisen ilmestyksen. Itse asiassa kaksi kappaletta kerralla. 

Olivat kuin toisesta maailmasta tupsahtaneita kiiltokuvan kauniita, siis jumalaisen komeita, huoliteltuja, kalliisti pukeutuneita ja hyväkäytöksisiä. 

Se oli niin epätodellista, että ei oikein voi reagoida mitenkään. Palvelin normaalisti. 

Itse ihastun enemmän sellaisiin tavallisen komeisiin miehiin. Nämä tosiaan olivat niin eri maailmasta, että herätti lähinnä kunnioituksen sekaista ihmetystä.

Joo, just tuollainen. Katsoin vaan monttu auki ja hyvä etten hyperventiloinut. Sitten menin kyllä niin "psykoosiin" etten tiedä mitä höpöttelin. En hänelle tosin.. Toivottavasti ei kuullut mun tyhmiä juttuja. Minä joka menen aina järki edellä, kohtasin ihmisen joka sai mut tuntemaan häpeää itsestäni. Sietämätöntä! :D

Ap

Vierailija
15/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo. ☹

Vierailija
16/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon palvellut vaan komeita ja ihan ok näkösii mutta en jumalaisen komeita 😀

Vierailija
17/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, aortta repeää! :D

Vierailija
18/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kukaan täydellinen niin ei täältä maailmasta jumalaisen komeita löydä mutta muuten hyvännäköisiä. 😊

Vierailija
19/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, aortta repeää! :D

Ok, se on jo todella vakavaa.

Vierailija
20/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällimmäisenä tunteena tuosta jäi syvä häpeä ja nöyryytyksen tunne. :) Ihan kun olisin vetänyt jotain huumetta, kun katsoin häneen, vaikka en ole koskaan mitään vetänytkään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme