Asiakaspalvelija! Oletko koskaan palvellut jumalaisen komeaa miestä?
Mitä ajatuksia se herätti? Itsessä sellaisen, että "taivaastako siihen tupsahdit"? :D
Kommentit (73)
30 vuotta asiakaspalvelussa, mutta yhtään jumalaisen komeaa miestä en ole nähnyt.
Joo, erästä ulkomaalaista miestä useampaan otteeseen. Olisikohan ollut unkarilainen? Mietin vain että onpa komea, eli samaa kuin aina komean miehen nähdessäni.
Kyllähän se erinäistä huokailua aiheuttaa. Ei sentään suoranaista voihketta..
Jumalaisen komeita en ole nähnyt, komeita kylläkin. Palvelen samalla tavalla kuin kaikkia muita asiakkaita.
Joku vastuu pitäis noilla komistuksillakin olla, ettei vallan sydäreitä aiheuta meille harmaahiirulaisille..
Täytyy kyllä sanoa, että tähän mennessä ei jumalaisen komeaa miestä ole vastaan tullut.
Vierailija kirjoitti:
Jumalaisen komeita en ole nähnyt, komeita kylläkin. Palvelen samalla tavalla kuin kaikkia muita asiakkaita.
Niin minäkin palvelin. Työkaverille sitten koitin salaa supsutella juttua.. Tosin pää meni kyllä niin pyörälle, että en tiedä mitä höpisin. Koitin kuitenkin höpötellä jotain läppää, etten ihan paljastuisi, mitä mietin..
Ap
Ei oo Suomessa näkyny komeaa miestä 😑
Olen 50v ja vain kerran olen nähnyt tuollaisen ilmestyksen. Itse asiassa kaksi kappaletta kerralla.
Olivat kuin toisesta maailmasta tupsahtaneita kiiltokuvan kauniita, siis jumalaisen komeita, huoliteltuja, kalliisti pukeutuneita ja hyväkäytöksisiä.
Se oli niin epätodellista, että ei oikein voi reagoida mitenkään. Palvelin normaalisti.
Itse ihastun enemmän sellaisiin tavallisen komeisiin miehiin. Nämä tosiaan olivat niin eri maailmasta, että herätti lähinnä kunnioituksen sekaista ihmetystä.
Miten ihminen voikaan saada toisessa aikaan sellaisen tunteen. Olisin varmaan kävellyt liekkeihin ja palanut parkumatta, jos hän olisi käskenyt seurata itseään sinne..
Vierailija kirjoitti:
ei oo pakkelietua miehillä
Ei ole ei. :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen 50v ja vain kerran olen nähnyt tuollaisen ilmestyksen. Itse asiassa kaksi kappaletta kerralla.
Olivat kuin toisesta maailmasta tupsahtaneita kiiltokuvan kauniita, siis jumalaisen komeita, huoliteltuja, kalliisti pukeutuneita ja hyväkäytöksisiä.
Se oli niin epätodellista, että ei oikein voi reagoida mitenkään. Palvelin normaalisti.
Itse ihastun enemmän sellaisiin tavallisen komeisiin miehiin. Nämä tosiaan olivat niin eri maailmasta, että herätti lähinnä kunnioituksen sekaista ihmetystä.
Joo, just tuollainen. Katsoin vaan monttu auki ja hyvä etten hyperventiloinut. Sitten menin kyllä niin "psykoosiin" etten tiedä mitä höpöttelin. En hänelle tosin.. Toivottavasti ei kuullut mun tyhmiä juttuja. Minä joka menen aina järki edellä, kohtasin ihmisen joka sai mut tuntemaan häpeää itsestäni. Sietämätöntä! :D
Ap
Oon palvellut vaan komeita ja ihan ok näkösii mutta en jumalaisen komeita 😀
Ei oo kukaan täydellinen niin ei täältä maailmasta jumalaisen komeita löydä mutta muuten hyvännäköisiä. 😊
Vierailija kirjoitti:
Ah, aortta repeää! :D
Ok, se on jo todella vakavaa.
Päällimmäisenä tunteena tuosta jäi syvä häpeä ja nöyryytyksen tunne. :) Ihan kun olisin vetänyt jotain huumetta, kun katsoin häneen, vaikka en ole koskaan mitään vetänytkään..
Onneksi tällaisena vanhempana ja rumempana täti-ihmisenä saa itse olla ihan rauhassa. Voi vaan todeta, että "oh he was gorgeous"! :D