Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja taas; voiko imettäessä juoda alkoholia?

Vierailija
26.12.2013 |

Eli ei tietenkään siinä itse imetystapahtuman aikana, vaan noin yleensäkään?

Mielipiteitä!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi tietenkin.

Eri asia on, kannattaako.

Vierailija
2/9 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi  juoda, ja voi juoda ihan sen imetystapahtuman aikanakin. Maidossa on saman verran promilleja kuin veressä. Promille on tuhannesosa, joten määrät ovat todella pieniä. Esim. jos juot yhden annoksen alkoholia, veressäsi on alle promille alkoholia.

Päihtyneenä ei saa tietenkään käsitellä vauvaa, ja pitkän tauon jälkeen (raskaus) alkoholin kanssa pitää olla todella varovainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, vaikka samaan aikaan kun imettää. Humalassa ei vauvaa saa käsitellä eikä nukkua samassa sängyssä, mutta alkoholia on rintamaidossa yhtä vähän kuin veressä, joten aineena alkoholista ei ole vauvalle haittaa.

Vierailija
4/9 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!?

Vierailija
5/9 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Vauvan käsittely on sitten asia erikseen. Imetä makuuasennossa niin on ainaki turvallisempaa. Ja tsup suu suppuun jeesustelijat "pitääkö sitä vetää perseet jos imettää".

Vierailija
6/9 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kippis!

Vierailija
7/9 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole uskaltanut juoda kuin yhden ykkös oluen silloin tällöin, imettää en ole sen jälkeen uskaltanut tuntiin ainakaan.

Vierailija
8/9 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 16:03"]Mä en ole uskaltanut juoda kuin yhden ykkös oluen silloin tällöin, imettää en ole sen jälkeen uskaltanut tuntiin ainakaan.

[/quote]

Sinähän nyt olet pelokas! Jaksuja ja tsemppihali!

Vierailija
9/9 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 16:03"]Mä en ole uskaltanut juoda kuin yhden ykkös oluen silloin tällöin, imettää en ole sen jälkeen uskaltanut tuntiin ainakaan.

[/quote]

Sinähän nyt olet pelokas! Jaksuja ja tsemppihali!

[/quote]

En minä nyt kaikkea pelkää :D olen vaan supertarkka. Alkoholia en käyttänyt lainkaan raskausaikana, olin tarkka mitä söin. Imetysaikana en käytä paljoa alkoholia, syön monipuolisesti ja niin kuin normaalit ihmiset (kun imetys loppuu syön taas silloin milloin jaksan ja muistan) :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan