Mikä vituttaa juuri nyt ja miksi?
Ketju, jossa listataan, mikä vituttaa eniten juuri NYT ja miksi.
Ei turhaa jankkausta siitä, onko oikein vai väärin, etä jotakuta vituttaa joku asia vaan ainoastaan vitutuksen aiheet ja syyt.
Antakaa palaa. :)
Kommentit (109)
Sama ku 29.
Läski ja lorvi elämä. Pääsis hiihtämään, ni ei tarttis syä koko ajan.
Ja näköjään tää mobiilipalstailu. Tai no, vähän jo nauru suupielessä.
T. Monta edellistä
Lapsi hajotti vahingossa mun silmälasit ja nyt joutuu lähteä uusia ostamaan huomenna... rahanmeno ottaa päähän :(
Olen viime kuussa saavuttanut merkittävän asian, ainakin mulle ja perheelleni merkittävän. Mieheni on jo aikaisemmin kertonut uutisen puhelimessa vanhemmilleen.
Tänään käytiin appivanhempien luona kahvilla. Kukaan ei onnitellut, eikä edes mitään kysytty koko asiasta. Se tuntui omituiselta, koska tällaisesta asiasta tavataan automaattisesti onnitella (kuten naimisiin meno tai lapsen saaminen).
Toisaalta, enpä muuten saanut onnitteluja silloinkaan kun valmistuin maisteriksi. Tulipa mieleeni näi vuosia jälkeen päin..
Niin, tämä vituttaa. Huono käytös.
Vituttaa huutavat ja tappelevat lapset, paskainen koti. Mies lähti eilen illalla karkuun meteliä ja sotkua, ei ole vielä takaisin tullut.
Myös rahan meno ottaa päähän. Joululahjoihin meni useita satasia, nyt uudet lelut ym pyörii pitkin lattioita. Pitikin hommata lisää tavaraa jo muutenkin ahtaaseen asuntoon.. Vituttaa niin ettei paskalle taivu.. Voikun arki alkaisi jo äkkiä, pääsisi pois tästä sikolätistä!!
Vituttaa kun mies juuri vahvisti olevansa lähdössä joidenkin naisten kanssa viettämään iltaa. Vituttaa ihan perkeleesti ettei itsellä ole ketään vierasta miestä kenet kutsua kylään siksi aikaa tai jonka kanssa hengailla.
Vituttaa oma lapsuuden perhe ja sen aikuisten jäsenten ikuiset ongelmat. Kaikki kulminoituu näin jouluna äärimmäiseksi pahaksi mieleksi. Harmittaa, kun ollaan jääty osattomiksi miehen perheen jouluista, johtuen kai pitkälti minusta. Vituttaa myös se, että talo maksoi niin jumalattomasti, ettei ole enää varaa tehdä mitään muuta seuraavaan kymmeneen vuoteen. Tämän taloin hinnalla saisi kolme taloa mökkipitäjästä! Harkitsen eroa, haluan ihan toisenlaisen elämän kuin tämä!
ärsyttää, koska mies ei oo vielä kosinu mua
vituttaa se kun edes hetkeksi helpottaa tää jäätävä ähky, on jo ruokaa menossa ääntä kohti. Siis miten voikin lähteä NÄIN lapasesta syöminen. Vituttaa kun finnejä tullut suklaasta ainakin viisi. JA vituttaa myös se, että sovin huomiseksi treffit yhden miehen kanssa ja ei mulla mahdu mitkään vaatteet päälle!! vittu.
No vittu se, kun
- olen taas lihonnut pari kiloa vaikka just sain melkein kymmenen pois saamarin stressi ja nukkumattomuus ja paskat ruoka-ajat ja pska ruoka ja ja ja se etten ole päässyt liikkumaan kun muutama ihminen vie aikaa,
- en tiedä mitä se yks (yllämainittu) tyyppi odottaa multa saamari, viimeks veti hirveet kilarit kun se tajusi ettei ole mulle ainoa kaveri vaan mulla on muitakin tyyppejä elämässä ja nyt en uskalla puhua mun muusta elämästä saati kenestäkään mun tutusta sille saamari. Ihan kun se haluisi sulkea koko faktan pois mieletään että mulla on hänen ulkopuoleinen sos. elämä enkä siitä luovu. Mulla on äärimmäisen hauskaa olla sen seurassa mutta, mutta, eikö mulla muka oikeesti saa olla ketään muuta elämässä kuin se? Ja millä perusteella? Ja miten se tajuaisi etten aio/halua/jaksa uhrata kaikkia vapaasekuntejani häneen, eikö se tajua että se ajaa mut pois tolla käytöksellä???++? JA KUN mä oon niiin nössö etten taasKAAN saanut turpaani avattua siitä aiheesta mur mur.....ahistaa... Miksi oi miksi en osaa pitää puoliani?? :( Tuttaa kun pelkään niin paljon muiden suututtamista ja sitä kuinka nämä pikku palleroiset nyt särkyy jos ajan ne pois äitin tissiltä imemästä äitykän elinvoimaa ... TTU kammetkaa omille jaloillenne saatana!
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 10:48"]
Mies. Ollaan mun vanhemmilla ja se kehtaa käyttäytyä kuin pahainen kakara. Koko ajan on turpa rullalla, ei seurustele kenenkään kanssa, näplää vaan kännykkää. Vastaa kysyttäessä parilla sanalla tylysti niskojaan nakellen. Vaikka saa täällä kaikki jouluruuat ja saunat ja mukavat yhdessäolot, niin jaksaa kitistä. Viime yönä kävi tiuskimassa ja näyttämässä keskaria (!!) mulle kun velipojan kanssa nautiskeltiin vielä lasilliset viiniä ja juteltiin olohuoneessa. Hitto että hävetti. Muutenkin on sellainen moukka, jolla ei ole mitään sosiaalisia taitoja.
Vime yönä totesi että hällä ei kiinnosta pätkän vertaa mitä muut hänestä ajattelee, eikä hän aio muuttaa käytöstään. Syy: on kateellinen meidän normaalista perheestä, kun itse on päihdeperheestä kotoisin.
Eipä tuo mun vika oo että 20 vuotta ennenkuin me tavattiin, miehen vanhemmat on päissään paskoneet housuun ja kaataneet kuusen ja lahjarahatkin ryypättiin, mutta se riittää miehelleni syyksi myrkyttää kaikkien muiden joulu.. Vittu menis ulos ja liukastuis ja katkaisis päänsä.... Paha mieli ja hävettää perheeni puolesta.
[/quote]
Ei oo totta! Mulla samanlainen mies, samanlainen käytös ja luultavasti samat syyt käytökseen. Ei se oikeuta pilaamaan muiden joulumieltä jos itsellä on paska olo ja huonot muistot.
Vituttaa ja oksettaa yksi pikkuasia ihan järkyttävästi. Appiukko oli tänään kylässä ja söimme jouluruokaa. Hyvin maistui ja appi veti valtaisat satsit ruokaa ja kahvit makeine herkkuineen päälle. No alkoi ilmeisesti vatsassa kiertää, kun kävi hajustamassa vastarempatun ihanan pikkuvessamme aivan järkyttävän hajuiseksi, siis oikeasti niin kauhea haju leijaili sieltä, että luulin että meillä on lapsella tullut kakka housuun! Kun tajusin, mistä haju tulee, kävin laittamassa vessan oven kiinni ja huomasin, että sinne mun uuteen pönttöön oli jäänyt KAKKAHIPPUJA lillumaan veteen!! Oikeasti voi yrjö! Ärsyttää todella paljon ja oksettaa, että joudun tuon vessan siivoamaan Ei tee mieli edes käyttää sitä, tuntuu kuin olisi koko tuliterä vessa häpäisty..
Toisaalta osaan olla onnellinen, että tämä todella on tämän hetken isoin ärsytys ;p
Mies vituttaa. Se ei halunnut käyttää kortsua, vaan vannoi osaavansa lopettaa ajoissa. No mä suostuin, mutta pikku huppelissaan eihän se mitään malttanut lopettaa vaan suurin osa meni sisään ja lopuilla se sotki mun lakanat. Sitte vaan äijällä älytön virne naamalla oho. Arghh!
Mun isosiskoni joka pystyy joka jumalan joulu pilaamaan jossain vaiheessa jouluaattopäivää tai -iltaa toisten tunnelman. Joko se istuu ruokapöydässä naama norsunvitulla ja tuhisee syödessään, tai sitten se menee äitimme luona äidin makuuhuoneeseen itkemään kun "niin sattuu selkään/päähän/korviin" (ja mun mielestä korvien väliin). Nuo episodit seuraavat yleensä sitä, ettei hänen laittamaansa ruokaa, on se sitten salaattia tai keitettyjä perunoita, ole kehuttu muiden puolesta riittävän vuolaasti.
Vittu että se akka osaa ottaa päästä ja lujaa!
On ollut aina tuollainen, ei siis ole mikään iän tuoma sivuvaikutus (on 46v)
Mies vituttaa.
-syö koko ajan
- syö kovaäänisesti mässyttäen
-syö, ja valittaa "kun vatsaa särkee"
-valittaa joka asiasta muutenkin
-haisee, suihkuun menosta ja hiustenpesusta pitää huomauttaa (kun ei itse "kerkeä/jaksa" mennä
- valittaa, että ei ole rahaa, mutta ei tee mitään sen eteen että sitä joskus olisi
- ei tee mitään ulkonäkönsä eteen, ei edes harjaa hiuksiaa päivittäin
-hampaiden pesustakin pitää huomauttaa
Ja tätä aion kestää enää ensi kesään asti, siihen mennessä olen saanut omat asiat rullaamaan, ja voin näyttää tolle spugelle ovea.
Vituttaa mun veli perheineen. Niiden saamarin kakara. Kieroilee minkä kerkii ja simät kirkkaina selittää isälleen, että mun lapset teki sitä ja tätä ja kiusas häntä. Ja mun veli mäkättää ja valittaa mun lapsille kun hänen hellantelttunsa nyt on taas jäänyt leikistä ulos. Saakeli kun ei ois niin kiero kakara niin pääsis joskus leikkiin mukaan. Oikein stereotypia paapotusta ainokaisesta. Prkl! Tässä joulun aikaan tää taas koettu.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 23:33"]Mies vituttaa.
-syö koko ajan
- syö kovaäänisesti mässyttäen
-syö, ja valittaa "kun vatsaa särkee"
-valittaa joka asiasta muutenkin
-haisee, suihkuun menosta ja hiustenpesusta pitää huomauttaa (kun ei itse "kerkeä/jaksa" mennä
- valittaa, että ei ole rahaa, mutta ei tee mitään sen eteen että sitä joskus olisi
- ei tee mitään ulkonäkönsä eteen, ei edes harjaa hiuksiaa päivittäin
-hampaiden pesustakin pitää huomauttaa
Ja tätä aion kestää enää ensi kesään asti, siihen mennessä olen saanut omat asiat rullaamaan, ja voin näyttää tolle spugelle ovea.
[/quote]
Huh......Onkohan meillä sama mies? Kuulostaa niin tutulta.
15v tytär ja isänsä riitelevät kotiintulo ajasta :/
Vauvan isä ei ole kohta kahteen viikkoon nähnyt lastaan, vaikka asutaan hyvin lähekkäin :( Tosin joulu oli osittain minun vikani, kun oltiin mummulassa. Ei lasten takia uskaltanut ottaa riskiä, että olisi ollut taas kerran kostea juhlapyhä. Elämääkin suurempi harmistus ja ketutus :(
Sama ku 29.
Läski ja lorvi elämä. Pääsis hiihtämään, ni ei tarttis syä koko ajan.