Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vituttaa juuri nyt ja miksi?

Vierailija
26.12.2013 |

Ketju, jossa listataan, mikä vituttaa eniten juuri NYT ja miksi.

Ei turhaa jankkausta siitä, onko oikein vai väärin, etä jotakuta vituttaa joku asia vaan ainoastaan vitutuksen aiheet ja syyt.

Antakaa palaa. :)

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä ei ota yhteyttä. Viimeksi oon kuullut hänestä maanantaina.

Vierailija
102/109 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä oli sukulaisissaan joulun, tulossa kohta tänne ja tiedän, että alkaa sössöttämään miten kurjaa oli kun ei oltu pyhinä yhdessä. Vittu pitäis turpansa kiinni, itsehän päätti mennä muualle jouluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa ruuanlaitto ja taaas kerran siivous. On se ihme, että kämppä ei pysy siistinä edes muutamaa päivää. Nyt pitää lähteä kuorruttamaan kakku ja tekemään salaatti. Sitten pitää ehtiä imuroimaan ja keräilemään rojut lattialta ennen kuin vieraat tulevat kahdelta. Olisi edes kivoja vieraita, mutta ei.

Vierailija
104/109 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ilmoitti, ettei haluakaan naimisiin. Kihloissa vuosia, lapsiakin,sormus hommattu. 2014 piti olla se vuosi. Ja sit kun herra nyt vaan päättää ettei halua mut mikään ei muutu... juu ja eihän mulla sais olla paha mieli. Jep jep. No lapset vaihdetaan mun sukunimelle, kun kerran tarkoituksena on ollut naimisiinmeno ja koko perheen yhteinen sukunimi,sillon ku on isän nimi vaihdettu. Argh.

Vierailija
105/109 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska keli. Vasta pari päivä sitten oli täydellinen ulkoilukeli ja nyt mummontappokeli. Ei pääse juoksemaan eikä millään jaksaisi salille mennä. Siispä lisää suklaata ja sekin vituttaa.

Vierailija
106/109 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
107/109 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde. Olisi paljon helpompi olla ja voida hyvin ilman ukkoa, mutta lasten takia haluaisin vielä yrittää. Mies on täysi puusilmä eikä suostu näkemään että mikään voisi olla huonosti. Tainnut tulla isäänsä, jolla kolmaskin vaimo läksi lopulta kävelemään.

Vierailija
108/109 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies jolta en saa suoraa vastausta mitä hän haluaa minulta. Itse tiedän, haluaisin olla hänen kanssaan mutta hän ei tiedä...

Vierailija
109/109 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa ku taas joulu meni ohi hetkessä. Joka vuosi sama juttu. Raadantaa ja tolkutonta rahan menoa. Sitten pari pvää lepoa ja arki taas alkaa. Ruokiin meni 500€ ja lahjoihin tonni. Kuuset sun muut härpäkkeet päälle. Eilisen nukuin, kun olin niin poikki. Nyt jaksais vhän valvoa ja nautiskella, mutta aamulla töihin. Vituttaa tämmönen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi