Mikä vituttaa juuri nyt ja miksi?
Ketju, jossa listataan, mikä vituttaa eniten juuri NYT ja miksi.
Ei turhaa jankkausta siitä, onko oikein vai väärin, etä jotakuta vituttaa joku asia vaan ainoastaan vitutuksen aiheet ja syyt.
Antakaa palaa. :)
Kommentit (109)
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 11:19"]
No se kun vätystää ja pitis vaan kohta alkaa raahautua töihin tään raskausmahansa kanssa iltavuoroon kassalle ja mies ja lapset jää kotiin löhöömään. Älälkääkä vaan sanoko, et se on tää väärä uravalinta ja naisen osa.:(
[/quote]
Huoh! Päivä on pulkassa ja mitä mä huomaan. Olenko mä siis ainoo, jota on tänään päivällä ketuttanut?
[/quote]
Et ollenkaan. Vituttaa appiukon ärsyttävä tapa. Aina kun siltä kysyy että haluaako hän kaupasta jotakin kun mennään käymään niin vastaus on että ei. Ja miten TAAS kävi. Ostin itselleni yhden saunasiiderin. Kohta kuuluu keittiöstä: aijaa, täällä on siideriä, minäpä juon tämän. Vittu
Vituttaa että etä jätti hakematta lapset joulun viettoon tapaninpäivän aamuna. Ei vastaa viesteihin, ei puhelimeen. Ei ole mitään kuulunut. Vituttaa että lapset joutuivat taas pettymään. Vituttaa että olen ihan kädetön tän homman suhteen enkä pysty lapsia suojelemaan luuseri-isänsä käytökseltä. Vituttaa että omatkin suunnitelmat siinä vesittyivät ja vituttaa että mä olen se joka ostaa vastaan kaiken sen kiukun jonka isä aiheuttaa.
Laimea valituksenaihe mutta kurkku kipeä, nenää polttaa ja heikottaa.
Vituttaa miehen ryyppääminen. On ollut puhetta moneen moneen kertaan että sitä pitäis vähentää ja nykyinen malli jossa kuluu pari pulloa viiniä päivässä ja muutamat kaljat ja väkevät päälle ei helvetti soikoon passaa. Selvää päivää ei näe ellen sitä erikseen pyydä ja näköjään olis joulunakin pitänyt erikseen taas pyytää että voisitkohan olla juomatta. Joulupäivänä oli meille tulossa porukkaa syömään ja kun mä olin nukuttamassa vauvaa päikkäreille mies kokkaili ja lämmitteli jouluruokia. Kun sain vauvan nukkumaan niin menin keittiöön niin mitäs siellä näenkään, miehellä kaljapullo auki saatana kello 11 aikaan joulupäivänä. Kukaan vieras ei juo joten ei tarvi edes vieraille tarjota muodon vuoksi. Helvetti että vitutti ja vituttaa vieläkin. Sihahdin että nyt et kaljoittele ja malttoi olla vähän aikaa juomatta kunnes vieraat lähti ja sitten alkoi taas normi juopottelu. V*** mä en jaksa tätä ikuista juomisen kyttäämistä ja vääntämistä paljonko tänään juodaan. Miehellä ei ole mitään tajua siitä missä tilanteissa on sopivaa juoda, juo siis aina kun vähänkin tekee mieli. Nyt pitäis taas ottaa puheeksi miten tästä pitkällä tähtäimellä oikein edetään ja mies kuittaa mielessään asian PMS oireiluna ja jatkaa samaan malliin. Mietin eroa melkein joka päivä. Jonain päivänä.
Äitini miesystävä. Ihme piilojuoppo, suomalainen juntti. Makaa sohvalla ja kattoo lätkää telkkarista. Ei saa lastaan eikä edes koiraansa kuriin. Hermot menee ku muksu ei tottele yhtään mitään, ei osaa ees itelleen leipää laittaa vaikka ikää siihen löytyy ja koira räksyttää, ukko yrittää hiljaa "komentaa" koiraansa, koira mulkoilee takas ja jatkaa räksytystä..... Onneks ei tarvii täällä kauaa olla.
Sori kun nostin vanhan ketjun. Nyt vituttaa raskaasti se, että mieheni on edelleen niin rakastunut entiseen tyttöystäväänsä, joka on kuulemma ihanin nainen, jonka kanssa on ikinä ollut. Hakee häntä edelleen netistä vähän väliä, ei toistaiseksi ole löytänyt, ei ole suomalainen.
Kiinan saasteet ja Pekingin öykkäririkkaat vituttaa raskaasti.
Huhhuh miten hirveitä juttuja täällä ja miten paskoja ihmissuhteita :D Ei vissiin ole myytti se että paskassa suhteessa roikutaan ku ankkuri veneessä. :D Sitä en vaan tajua että miksi.
Miehen hapannaamaiset lapset. Niin se meni pilalle tämäkin aamu...
No ei ny viduta mutta vähän nyppii tämä väsymys.
Vituttaa olla dieetillä. Selkä leikattiin syksyllä ja siinä meni sitten puol vuotta kävelemään opetellessa. En jaksanut vahtia syömisiä vaan mätin minkä kerkisin ja aattelin että "laihdutan sit joskus ku pääsen paremmin liikkumaan." EPIC FAIL!
Tässähän sitä syödään Nutrilettiä ja aika paljon mieluummin olisin viettänyt kesälomaa hyvin syöden ja juoden. No, oma vika.
Krapula. Itseaiheutettu tila, silti vituttaa.
Juoppo mies, joka yöllä ramppaa tunnin välein kusella ja juomassa. Siihen yhdistettynä tukalan kuuma makuuhuone ja se tosiseikka, että sunnuntaiaamuna on pakko lähteä töihin ennen sian pieremää. Toisin sanoen, koiranunta viime yönä tunnin pätkissä ehkä 4 tuntia. Joo, kyllä vituttaa!
Se että minä joudun nyt lähtemään töihin, vaikka pääsin iltavuorosta vasta yhdeltä. Mies oli illan kaljoittelemassa ja katsomassa lätkää kavereidensa kanssa illalla, nukkui jo kun tulin kotiin, jäi nukkumaan nyt kun nousin ylös ja arvatenkin kun tulen illalla kotiin, on taas jossain katsomassa lätkää. Siihen meni sekin viikonloppu, "nähdään" sen verran että nukutaan samassa sängyssä ja toinen ei tyyliin edes tiedä että oon siellä nukkumassa. Ärsyttävää.
Vauva 6kk, joka yö heräillään edelleen tiheään. Helle pöräytti meikäläiselle migreenin yöllä, pyysin aamulla miestä hoitamaan vauvan aamutoimet (oli luvannut jo ennen lapsen syntymää, että viikonloppuna saan ladata akkuja, univelat ovat loputtomat) mutta häntä väsytti. Joka yö jonka hän lupaa hoitaa edes pari vauvan heräämistä ei toteudu, vaan nousen itse juottamaan vauvan/laittamaan tutin suuhun tms. JOS hän hoitaa puolivahingossa vessareissuyhteydessä vauvan yöllisen heräämisen, saan koko seuraavan päivän kuulla tästä ja kuinka hänen täytyy antaa olla nyt rauhassa koska on niin uupunut. En ole mikään robotti ja meitä on kaksi vanhempaa! Luulisi että edes migreeni olisi hyvä syy antaa minun hetken olla rauhassa ja LEVÄTÄ. Onneksi pikkuiseni on niin piristävä tapaus että miehen tökerö käytös ei minua enää haittaa niin paljon, mutta kun hän puolenpäivän aikaan nousee, alkaa minja varmasti vituttamaan uudelleen ;)
Sotkunen kämppä.. Flunssanen perhe.. Varsinkin harmittaa 6kk vauvan tukkoinen nenä :(
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 11:19"]
No se kun vätystää ja pitis vaan kohta alkaa raahautua töihin tään raskausmahansa kanssa iltavuoroon kassalle ja mies ja lapset jää kotiin löhöömään. Älälkääkä vaan sanoko, et se on tää väärä uravalinta ja naisen osa.:(
[/quote]
Huoh! Päivä on pulkassa ja mitä mä huomaan. Olenko mä siis ainoo, jota on tänään päivällä ketuttanut?