Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vituttaa juuri nyt ja miksi?

Vierailija
26.12.2013 |

Ketju, jossa listataan, mikä vituttaa eniten juuri NYT ja miksi.

Ei turhaa jankkausta siitä, onko oikein vai väärin, etä jotakuta vituttaa joku asia vaan ainoastaan vitutuksen aiheet ja syyt.

Antakaa palaa. :)

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan isä ei ole kohta kahteen viikkoon nähnyt lastaan, vaikka asutaan hyvin lähekkäin :( Tosin joulu oli osittain minun vikani, kun oltiin mummulassa. Ei lasten takia uskaltanut ottaa riskiä, että olisi ollut taas kerran kostea juhlapyhä. Elämääkin suurempi harmistus ja ketutus :(

Vierailija
62/109 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa päähän eräs kaverin kaveri, joka on kiero kuin kierremakaroni ja moraaliltaan löysä kuin keitetty kierremakaroni... Muuten ei ärsyttäisi, mutta kun hän tosiaan on kaverini kaveri, ja käytöksellään pikkuhiljaa nakertaa minun ja kaverini välit murusiksi. No, ei voi muuta ajatella kuin että jos tuollaiseen kaatuu ystävyys niin eipä se tainnut kovin kummoinen olla muutenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa....ja siitä tullut huuliherpes alahuuleen. Ja nuhasta johtuva aivastus jossa etuhammas katkesi.

Oikeastaan vitutti, nyt lähinnä naurattaa jo

Vierailija
64/109 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa mies. Sen helvetinmoinen romunkeräys ja epäsiisteys. Tavarat jää täsmälleen siihen, missä niitä on viimeksi tarvittu. Kaikki putoaa kuin paska perseestä.

Ostettiin rintamamiestalo, jota tarkoitus rempata. Vitun remontti ei edisty yhtään.

Mies osti heräteostona yli kymppitonnin traktorin, jota ei edes tarvitse mihinkään. Nekin rahat olisi voinut käyttää vaikka uusiin ikkunoihin.

Vierailija
65/109 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vituttaa, kun joku hiertää, mutta ei saa turpaasa auki, on vaan puhumatta,paiskoo ovia, vitun marttyyri!!!

Vierailija
66/109 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihinmeno vuoden alusta äitiysloman jälkeen, tai töissä kohdattavat vittuilevat asiakkaat!!! Ja joka saatanan päivä joku vittuilee/avautuu!!! Perkele!!! Siinäpä sitte nätisti hymyilet ja selität, että kun se sun serkunkummunkaima on väärässä. Tekis mieli sanoa, että suksi vittuun, äläkä neuvo mua mun työssä!!!

Vierailija
67/109 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu vittu vittu. Eli tuo vittu -sanan käyttö, eikö kävisi joskus jopa perkele. Joulunakin vaan vittu vittu ja vittu...

Vierailija
68/109 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 17:14"]

Yksi mies jolta en saa suoraa vastausta mitä hän haluaa minulta. Itse tiedän, haluaisin olla hänen kanssaan mutta hän ei tiedä...

[/quote]

Unohda koko ukko, ei sitä kiinnosta.

Vierailija
69/109 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 23:24"]

Mies vituttaa. Se ei halunnut käyttää kortsua, vaan vannoi osaavansa lopettaa ajoissa. No mä suostuin, mutta pikku huppelissaan eihän se mitään malttanut lopettaa vaan suurin osa meni sisään ja lopuilla se sotki mun lakanat. Sitte vaan äijällä älytön virne naamalla oho. Arghh!

[/quote]

Mitä sä valitat, kun itse olet idiootti?

Vierailija
70/109 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei saa unta. Kerrankin vauva nukkua tuhisee ja itse tapitan

Vierailija
71/109 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu ku vituttaa ku aamulla töihin eikä vittu nukuta yhään ja vittu ei kohta ehi ennää edes nukkua.. voi vittu sitte oiski viikonloppu eikä ees vituta yhtää :)

Vierailija
72/109 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 00:11"]Mies vituttaa, kun joku hiertää, mutta ei saa turpaasa auki, on vaan puhumatta,paiskoo ovia, vitun marttyyri!!!

[/quote]

Yllätä se takaa, vetase sen housut kinttuihi ja ala kiljua! Kyllä se jotaki sanoo..

Vierailija
73/109 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 01:21"][quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 00:11"]Mies vituttaa, kun joku hiertää, mutta ei saa turpaasa auki, on vaan puhumatta,paiskoo ovia, vitun marttyyri!!!

[/quote]

Yllätä se takaa, vetase sen housut kinttuihi ja ala kiljua! Kyllä se jotaki sanoo..

[/quote]

buhahaa!!! Täytyy kokeilla!

Vierailija
74/109 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kun kello soi neljän tunnin päästä eikä unesta ole tietoakaan ja töissä pitää silti jaksaa 8 tuntia olla kiva ja skarppi. Ja juu, oma moka kun pitää olla näin urpo haaveilija jolle ominaisinta on muistella aamuyöllä 10 vuoden takaisen ulkomaanreissun hostellin nimeä, että mikähän se oli ja mitenköhän se reitti meni siitä. Todella olennaista juuri tälle hetkelle!!! No pari viikkoa takaperin valvoin kun mietin millainen yöpöytä olisi kiva ja mihin saisin myytyä tän nykyisen ja meneehän siinä sitten lamppukin uusiksi, millainenkohan lamppu siihen uuteen pöytään sopisi?

Mikähän helvetti mun päätä vaivaa etten voi vatvoa näitä Tärkeitä Asioita päivällä? Jestas että risoo.

Vierailija
75/109 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 00:47"]

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 17:14"]

Yksi mies jolta en saa suoraa vastausta mitä hän haluaa minulta. Itse tiedän, haluaisin olla hänen kanssaan mutta hän ei tiedä...

[/quote]

Unohda koko ukko, ei sitä kiinnosta.

[/quote]

Jep, unohda. Ei miehet jahkaile kuin pelatakseen jotain.

Vierailija
76/109 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se kun vätystää ja pitis vaan kohta alkaa raahautua töihin tään raskausmahansa kanssa iltavuoroon kassalle ja mies ja lapset jää kotiin löhöömään. Älälkääkä vaan sanoko, et se on tää väärä uravalinta ja naisen osa.:(

Vierailija
77/109 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa jatkuva stressi töistä, kiukkuilen sitten kotona pää savuten jatkuvasti. Eka semmonen + 8h töitä ja sitten toinen mokoma kotona siivoomista ja kaikkee muuta "turhaa" kun tekis mieli vaan. Vituttaa paska palkka joka on niin paska etten saa siitä edes nauttia kun kaikki menee helvetin laskuihin. Vituttaa sekin että huono palkan lisäks tästä työstä saa palkaksi vaan nivelrikot, kulumat ja revähdykset.

Eikä voi ees opiskella kun ei oo rahaa ja omalla paikkakunnalla ei oo ees mitään mitä haluisin opiskella ja vaikka oiskin niin ei sitten sais töitä. Vittu.

Vierailija
78/109 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. Ollaan mun vanhemmilla ja se kehtaa käyttäytyä kuin pahainen kakara. Koko ajan on turpa rullalla, ei seurustele kenenkään kanssa, näplää vaan kännykkää. Vastaa kysyttäessä parilla sanalla tylysti niskojaan nakellen. Vaikka saa täällä kaikki jouluruuat ja saunat ja mukavat yhdessäolot, niin jaksaa kitistä. Viime yönä kävi tiuskimassa ja näyttämässä keskaria (!!) mulle kun velipojan kanssa nautiskeltiin vielä lasilliset viiniä ja juteltiin olohuoneessa. Hitto että hävetti. Muutenkin on sellainen moukka, jolla ei ole mitään sosiaalisia taitoja.

Vime yönä totesi että hällä ei kiinnosta pätkän vertaa mitä muut hänestä ajattelee, eikä hän aio muuttaa käytöstään. Syy: on kateellinen meidän normaalista perheestä, kun itse on päihdeperheestä kotoisin.

Eipä tuo mun vika oo että 20 vuotta ennenkuin me tavattiin, miehen vanhemmat on päissään paskoneet housuun ja kaataneet kuusen ja lahjarahatkin ryypättiin, mutta se riittää miehelleni syyksi myrkyttää kaikkien muiden joulu.. Vittu menis ulos ja liukastuis ja katkaisis päänsä.... Paha mieli ja hävettää perheeni puolesta.

Vierailija
79/109 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollur kipeä viime lauantaista lähtien. Nähtävästi influenssa, jäsensäryistä ja pitkään jatkuneesta kuumeesta päätellen. Yskä on vielä kova ja olen täysin uupunut.  Sisko on tulossa kaukaa tänä iltan kylään, ja piti tehdä jotain kivaa huomenna. Otin maanantain ja huomisen ylityövapaiksi. Nyt varmaan täytyy huomenna mennä työpaikkalääkärille tutkituttamaan keuhkot, Harmittaa että kovalla työllä ansaitut vapaat menee sairastaessa, ja siskon käynti ei tuo iloa. Ja tammikuun alussa alkaa meillä irtisanomiset, yli 20 % saa kenkää, kenties minäkin. En enää jaksais tätä. Stressistä johtuen ihottumani on pahempi kuin koskaan ja mun jalkapohjat on auki , enkä pysty kunnolla kävelemäänkään. Lisäksi jatkuva yskiminen aiheuttaa oksentelua, joten tuskin oloni vois paskempi olla. 

Vierailija
80/109 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollur kipeä viime lauantaista lähtien. Nähtävästi influenssa, jäsensäryistä ja pitkään jatkuneesta kuumeesta päätellen. Yskä on vielä kova ja olen täysin uupunut.  Sisko on tulossa kaukaa tänä iltan kylään, ja piti tehdä jotain kivaa huomenna. Otin maanantain ja huomisen ylityövapaiksi. Nyt varmaan täytyy huomenna mennä työpaikkalääkärille tutkituttamaan keuhkot, Harmittaa että kovalla työllä ansaitut vapaat menee sairastaessa, ja siskon käynti ei tuo iloa. Ja tammikuun alussa alkaa meillä irtisanomiset, yli 20 % saa kenkää, kenties minäkin. En enää jaksais tätä. Stressistä johtuen ihottumani on pahempi kuin koskaan ja mun jalkapohjat on auki , enkä pysty kunnolla kävelemäänkään. Lisäksi jatkuva yskiminen aiheuttaa oksentelua, joten tuskin oloni vois paskempi olla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan