Naapurissa tapeltu koko joulu :(
Ei haittais yhtään, ellei siellä olisi lasta.
Kerran jo olen joutunut poliisit soittamaan.Olivat just silloin hiljaa ja lapsikin oli tainnut nukahtaa (viime yönä kolmen aikaan)
Nyt taas huudetaan ja kiroillaan :( pitääkö soittaa poliisit uudelleen?
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 14:20"]Typisch Finnisch.
[/quote]
Puhu suomee, paviaani
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 14:02"]
Sulla taitaa olla luetun ymmärtämisessä vikaa... Ei KUKAAN ole arvaillut sun ammattia vaan todennut ettet sossu ole, et voi olla. Tai oikeestaan voitkin olla, jos miettii sitä Eerika-juttuu.
[/quote] No nyt mä ymmärrän, sä olet sen rehtorin kaveri. Tai ainakin voisit olla, jos miettii sitä vakuutuspetosjuttua.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 14:21"]
[/quote]
Puhu suomee, paviaani
[/quote]
Leck dein Arsch.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 14:02"]
Sulla taitaa olla luetun ymmärtämisessä vikaa... Ei KUKAAN ole arvaillut sun ammattia vaan todennut ettet sossu ole, et voi olla. Tai oikeestaan voitkin olla, jos miettii sitä Eerika-juttuu.
[/quote] No nyt mä ymmärrän, sä olet sen rehtorin kaveri. Tai ainakin voisit olla, jos miettii sitä vakuutuspetosjuttua.
[/quote]
Sä olet ok, just =D =D
[/quote]
Kannattaakin mennä "kieliin" ku ei suomella pärjää, jos osaakaan yleensä kieltämme! =)
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 14:20"]Toivottavasti AP (alkuperäinen kirjoittaja) ilmoittaa viranomaisille! Tämän lapsen puolesta vetoan. Lasten hyvän elämän puolesta! :) Se on meidän kaikkien aikuisten vastuulla. Sinun ja minun!
[/quote]
Tässä ajatukseni :)
Muuten jätän tämän foorumin kaikenlaisten saksalaisten deinejen ja suomalaisten pajunköysien takia.
=)
Soita vaan joka riidan yhteydessä poliisit paikalle, poliisit tekee kyllä sitten ls-ilmoituksen, kun osuvat riidan aikana paikalle.
En ymmärrä noita provo-huutelijoita. Miksi sillä olisi mitään merkitystä, onko juuri tämä tilanne aito vai ei? Tällaista kuitenkin tapahtuu. Tarkoitus tai ei, se herättää kuitenkin ihmisiä, keskustelua ja antaa ehkä pohtimisen aihetta niille, jotka painiskelee samanlaisissa tilanteissa, naapurina, lapsena tai vaikka riidan toisena osapuolena. Eikö ole vain puhtaasti hyvä asia?
Eikä kukaan meistä ap:tä lukuunottamatta kuitenkaan tunne ko. perhettä, vaan me muodostamme asiasta oman mielikuvamme samalla tavalla, oli se totta tai fantasia.
Mitä nämä provo-huutelijat edes saavat siitä? Muistelevat vanhoina kiikkustuolissaan, että kylläpäs minä olin nokkela silloin 2013 jouluna kun sain kiinni sen naapuriprovon..?
Ap tässä.Valitettavasti kertomani on totta.Poika oli ollut meillä kolmisen tuntia kun isänsä tuli ovemme taakse.Huusi ja räyhäsi ja oli selvästi päihtynyt.
Mieheni sanoi ettei voi antaa lapsen tulla kotiin.Naapuri soitti poliisit, olimme kuulemma kaapanneet heidän lapsensa.poliisit tulivat kuten myös sosiaalityöntekijä ? ja vei lapsen mennessään.
Kurja olo, mutta onpahan pojalla nyt ainakin parempi ja asia selvitetään.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 14:24"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 14:21"]
[/quote]
Puhu suomee, paviaani
[/quote]
Leck dein Arsch.
[/quote]
Typisch Deutsch! Halt die schnauze
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 15:43"]
Ap tässä.Valitettavasti kertomani on totta.Poika oli ollut meillä kolmisen tuntia kun isänsä tuli ovemme taakse.Huusi ja räyhäsi ja oli selvästi päihtynyt.
Mieheni sanoi ettei voi antaa lapsen tulla kotiin.Naapuri soitti poliisit, olimme kuulemma kaapanneet heidän lapsensa.poliisit tulivat kuten myös sosiaalityöntekijä ? ja vei lapsen mennessään.
Kurja olo, mutta onpahan pojalla nyt ainakin parempi ja asia selvitetään.
[/quote]
Sosiaalityöntekijä vei lapsen jonnekin muualle kuin kotiinsa? Jos näin, niin hyvä lapsen kannalta, ei tarvitse kuunnella huutoa ja pelätä vanhempiaan. Joissakin tapauksissa voi jopa saada vanhemmat avaamaan silmänsä omalle toiminnalleen, jos eivät ole liian pitkään jatkaneet samaa, silloin eivät enää välttämättä tajua oman toimintansa seurauksia.
Joo joo, ap. Tosi uskottavaa :). Sä vaan pidit vähän taukoa sen takia, kun aluksi päivitit liian nopeasti. Halusit osoittaa, ettet roiku netissä ihan koko aikaa.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 15:17"]
En ymmärrä noita provo-huutelijoita. Miksi sillä olisi mitään merkitystä, onko juuri tämä tilanne aito vai ei? Tällaista kuitenkin tapahtuu. Tarkoitus tai ei, se herättää kuitenkin ihmisiä, keskustelua ja antaa ehkä pohtimisen aihetta niille, jotka painiskelee samanlaisissa tilanteissa, naapurina, lapsena tai vaikka riidan toisena osapuolena. Eikö ole vain puhtaasti hyvä asia?
[/quote]
Voi sinua raukkaa. Tämä palsta on täynnä provoja. Jos sinua ihan oikeasti kiinnostaa tämänkaltaiset asiat, niin voit aivan rauhassa tehdä aloituksia, joissa keskustellaan ilman kuvitteellisia naapurin lapsia? Oletko tehnyt sellaisia? Oletko yleensä tehnyt mitään laiminlyötyjen lapsien hyväksi?
Toivottavasti AP (alkuperäinen kirjoittaja) ilmoittaa viranomaisille! Tämän lapsen puolesta vetoan. Lasten hyvän elämän puolesta! :) Se on meidän kaikkien aikuisten vastuulla. Sinun ja minun!