Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni pitää siitä että meikkaan

Vierailija
24.01.2014 |

Mieheni rakastaa sitä kun nypin ja värjään kulmakarvani säännöllisesti, ehostan aina kun olen lähdössä ulos, rasvaan vartaloani ja teen naamioita. Teen näitä siksi koska itse haluan. Mieheni tykkää katsella sitä ja hän pitää minua hyvin naisellisena. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yep, niin minunkin :-)

Vierailija
2/7 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa että suurin osa miehistä pitää siitä kun nainen laittautuu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minun mies. Hän ostaa välillä mulle meikkejäkin, ainakin irtopuuterin, rajausvärin, ripsivärin ja huulipunan on ostanut, ja oikein hyvälaatuisia vieläpä.

Vierailija
4/7 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 12:26"]

Myös minun mies. Hän ostaa välillä mulle meikkejäkin, ainakin irtopuuterin, rajausvärin, ripsivärin ja huulipunan on ostanut, ja oikein hyvälaatuisia vieläpä.

[/quote]

Ihanaa! Mun mies ostaa mulle hajuvesiä. Ja kerran on ostanut ripsarin (laitoin kyllä ohjeen minkä) ja oma-aloitteisesti oli ostanut huulipunan kun kuulemma tykkäsi kovasti siitä väristä ja halusi nähdä sen huulillani <3 Eikö olekin ihanaa? :)

Vierailija
5/7 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen mielestä minä olen ihana ja naisellinen ilman meikkejäkin. Jos minulla on naamio niin sitä naurattaa.

Vierailija
6/7 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 12:34"]

Mun miehen mielestä minä olen ihana ja naisellinen ilman meikkejäkin. Jos minulla on naamio niin sitä naurattaa.

[/quote]

*höhöhöhöhhhööhö naamio höhöhöhöhhhöö*

Sun mies olis mun "ihannemies" ;)

Vierailija
7/7 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaistettuna: mies haluaa aina vain kauniimman naisen, siksi se ostelee vaimolleen meikkejä, että laittautuisi. Muuten voi silmiin tehdä kipeää. Siis sille miehelle.