Onko sinulla tietty miestyyppi, joka ihastuu sinuun?
Minulla on. Olen 175 cm pitkä, kurvikas ja ylipainoinen nainen. Useimmiten vielä käytän korkokenkiä, jotka jalassa olen selvästi yli 180 senttinen. Kroppa on mallia Ashley Graham eli tissit, perse ja vyötärö löytyy, mutta painoa on selvästi liikaa. Minuun yleensä ihastuvat miehet ovat lyhyitä tai korkeintaan minun pituisia, hoikkia, siroja ja poikamaisia. Kaksi pitkää suhdettanikin ovat olleet oman pituisten miesten kanssa.
Ihmettelen aina miksi viehätän juuri tuon tyyppisiä miehiä, kun fyysinen eroavaisuutemme on niin suuri. Kun tuollainen pieni tirriäinen tulee silmät loistaen puhumaan työpaikan ruokalassa tai pyytää baarissa numeroa/treffeille, itselle tulee lähinnä mieleen, että 'Et voi olla tosissasi. Minähän rusentaisin sinut sängyssä.' Pitkät suhteeni ovat saaneet alun opiskellessa ja töissä, jossa olen ehtinyt hyvin tutustua mieheen ja ihastua miehen persoonaan.
Kysymys oli siis otsikossa: onko teillä muilla naisilla tiettyä miestyyppiä, joka ihastuu teihin?
Kommentit (147)
Pitkät komeat juristit, joilla on paskamainen luonne
Kysymys ap:lle.
Millaisten miesten sitten olettaisit ihastuvan sinuun?
Pienet ja sirot naiset pitävät itsestäänselvinä että heihin ihastuvat pitkät ja maskuliiniset miehet, ovathan he itse feminiinisiä. Luonnollista että vastakohdat vetoavat toisiinsa.
Pitkät ja näyttävät naiset pitävät itsestäänselvinä että heihin ihastuvat pitkät ja maskuliinisen miehet, ovathan he pitkiä ja naisellisia.
Keihin meidän lyhyiden, hoikkien ja poikamaisten miesten sitten kuuluisi ihastua kun jokaisen naisen vastakappaleeksi sopisi se sama pitkä ja maskuliininen mies?
Urpot, friikit ja hullut.
Ja näillä piirteillä ei ole mitään korrelaatiota koulutuksen ja palkan suhteen. Edellinen oli juristi, joka tienasi jonkun 5k, mutta silti ihan pihalla oikeasta elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän epäurheilulliset älykkötyypit.
Ne jotka ei korvaansa lotkauta mun valtaisalle charmille on tatuoidut bodaavat kyrmyniskamiehet. Ja ihan hyvä niin, heille varmaan löytyy muita ihania naisia.
Millaisella olemuksella nuo älyköt hurmataan? Musta tykkää sellaiset jalata maassa olevat leveäharteiset miehet, ja tykkäänkin. Mutta joskus nuorempana haaveilin älyköstä, mutta he eivät koskaan innostuneet...
Oon tämmöinen aika hiljainen, siropiirteinen, ehkä annan ujon vaikutelman vaikka en ole. Mulla on kuulemma ystävällinen hymy. Hoikka, nörtihtävä, silmälasipäinen. Mua on sanottu opiskelijan näköiseksi vielä kolmekymppisenä.
Noi sun jalatmaassa-miehet kuulostaa kyllä hyvältä valinnalta. Tuskin olet menettänyt mitään.
Täällä toinen joka jostain syystä vetoaa noihin älykkötyyppeihin. Muutamia kiinnostuneita on ollut muistakin miestyypeistä mutta noita selkeästi eniten (jos ei lasketa mukaan Tinderiä, jossa tietysti oli aivan kaikenlaisia). Korkeakoulutus on, en kuitenkaan mikään älykkö ole (vaikka yhdellä ex-työpaikalla minulla sellaiseksi jostain syystä kutsuttiinkin). Ujo ja ääri-introvertti. Pitkä tukka, urheilullinen ja hoikka, ei silmälaseja. Pukeutumisessa yritän pysyä ajan hengessä, rentous kuitenkin tärkeintä. Minuakin on useasti luultu nuoremmaksi kuin olen.
Vierailija kirjoitti:
Älykkäät, hyväsydämiset ja vapaamieliset hipit ja muut kummajaiset. Olen nätti, mutta en juuri korosta sitä vaan pukeudun aika rennosti ja joskus omaperäisesti, en juuri meikkaa, silmälasit ja pörröinen tukka. Hyvin älykäs olen ja taiteellinen, hyvä keskustelemaan ja tämä vetää toisia älykkäitä puoleensa. Pienikokoinen, hoikka mutta muodokas ja luonnollinen olen. Moni muu miestyyppi taas ei tykkää yhtään, mutta minua se ei haittaa, sillä käyn yhtä kuumana näihin älykköboheemeihin kuin he minuun <3
Oon kade :/ Itse rakastun aina älykkäisiin putkätukkiin, mutta minuun rakastuvat vain sellaiset konservatiiviset tylsimykset jotka pukeuvat samanlaisiin vaatteisiin kuin isänsä. Pitäisi varmaan tehdä jotain radikaalia ulkonäölle (olen sellainen peruseloveena, vaalea ja liikunnallinen) niin pysyisivät kaukana.
On. Psykopaatit, narsistit, rikolliset, sekopäät.
Minuun ihastuvat usein johtavassa asemassa (ja naimisissa) olevat miehet, joilla on työelämässä paljon valtaa ja statusta.
Olen ulkonäöltäni aika perinteisen "naisellinen" ja nätti, mutta luonnollisella tavalla (ei vahvaa meikkiä, paljastavia vaatteita, tekoripsiä tms). Ihastumisen uskon johtuvan ennemminkin luonteestani: Olen fiksu, suorasanainen, hyvä puhumaan ja perustelemaan näköantojani, asiakeskeinen sekä ilmaisen rohkeasti näkemyksiäni. Tarvittaessa myös teräväkielinen ja periksiantamaton. Olen aina kohdellut ihmisiä samalla tapaa avoimesti, ystävällisesti mutta suorasti riippumatta siitä, keskustelenko päällikön, toimitusjohtajan, sihteerin tai siistijän kanssa.
Yhdistelmä miellyttävää ulkonäköä ja "kipakkuutta" (assertiivisuutta) sekä älyä on osoittautunut hyvin vetoavaksi pomomiehille, jotka ovat ehkä tottuneet siihen että heitä joko mielistellään tai pelätään hiukan.
No, yksikään näistä kiinnostumisista tai työpaikkaromanssin yrityksistä ei ole johtanut mihinkään. Olen onnellisessä ja pitkässä parisuhteessa ihan toisentyyppisen miehen kanssa enkä tunne vetoa työelämän "alfoihin".
Vierailija kirjoitti:
Pienet ja sirot naiset pitävät itsestäänselvinä että heihin ihastuvat pitkät ja maskuliiniset miehet, ovathan he itse feminiinisiä. Luonnollista että vastakohdat vetoavat toisiinsa.
Pitkät ja näyttävät naiset pitävät itsestäänselvinä että heihin ihastuvat pitkät ja maskuliinisen miehet, ovathan he pitkiä ja naisellisia.
Keihin meidän lyhyiden, hoikkien ja poikamaisten miesten sitten kuuluisi ihastua kun jokaisen naisen vastakappaleeksi sopisi se sama pitkä ja maskuliininen mies?
Tätä olen minäkin ihmetellyt.
Kaikille naistyypeille sopii aina pitkä ja raamikas mies.
Korkeintaan tosi lyhyelle ja pyöreälle naiselle jolla ei ole juurikaan naisellisia piirteitä vartalossa, ehkä sopii keskipituinen ja hoikka mies, ja sekin vain jos ei isompaa ja raamikkaampaa saa.
Mitä jos oma naismaku ei ole juuri tuo? Tykkään että naisessa on jotain naisellisia piirteitä myös vartalosa, enkä tykkää siitä että kelpaan vain koska olen superlyhyttä naista selkeästi pidempi. Tuo miestä ylöspäin tuijotteleminen tuntuu absurdilta ellei jopa perverssiltä koska olen melko pienikokoinen mies. Silloinhan nainen pitää minussa juuri siitä ulkonäköpiirteestä (pituus, koko) joka minulta puuttuu.
Mieluummin pitäisin pitkästä ja kurvikkaasta naisesta joka pitää minussa jostain todellisesta piirteestä, kuten siitä että olen hoikka ja hyväkuntoinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos ap:n kaltaiset naiset saa ne pitkät ja raamikkaat miehet, niin jääkö hoikat ja sirot missit sitten meille lyhyille ja hoikille miehille?
Nykyään ei kukaan, kun en juuri missään edes näyttäydy. Aikaisemmin kaikenlaiset miesihmiset ilmaisivat kiinnostustaan ja aika usein vielä, vaikken todellakaan ole koskaan näyttänyt miltään miestennielijältä. Hassuinta oli, kun samana päivänä sain treffikutsut sekä uusn_tsilta että afrikan ukolta. (En lähtenyt.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ap:n kaltaiset naiset saa ne pitkät ja raamikkaat miehet, niin jääkö hoikat ja sirot missit sitten meille lyhyille ja hoikille miehille?
Kaikkihan eivät pariudu jos omiin mieltymyksiin sopivien kanssa kiinnostukset eivät kohtaa. Jäävät sitten ennemmin yksin.
Eipä oikeastaan ketkään, mutta muutama 65-80 -vuotias alkoholisoitunut eläkeläinen on ollut kiinnostunut.
Nykyään vain alle 25v nuoret miehet ja yli 55v setämiehet. Itse olen 42v. 30-50v miehet ei osoita mitään kiinnostusta. Ehkä äidillinen/huolehtiva olemus vetoaa tuon ikäisiin?
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset millä tahansa mittapuulla hyvännäköiset ja hyvin toimeentulevat miehet. Sellaiset kaikkien naisten unelmat (paitsi mun). Olen ihan tavallisen näköinen nainen, kaikilla mittapuilla tavis. Parasta on se, kun tosi moni noista innostuu ihan erityisen paljon kun kuulee, että olen heppatyttö. Vaikea kuvitella, että se on jotenkin tuollaisten mieleen? Omaa silmää viehättävät sellaiset hevimöröt. Ne ei sitten taas kiinnostukaan ollenkaan.
Totta kai ne innostuu. Heppatytöt osaa ratsastaa.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään vain alle 25v nuoret miehet ja yli 55v setämiehet. Itse olen 42v. 30-50v miehet ei osoita mitään kiinnostusta. Ehkä äidillinen/huolehtiva olemus vetoaa tuon ikäisiin?
Kirjoitin tästä aiheesta joskus.
OkCupid tutki miesten ikäprefeenssejä. Kaiken ikäiset miehet suosivat 20-21v naisia (valittavana oli 20v ja sitä vanhempia), mutta melko merkittävänäkin vähemmistönä oli alle 30v miehet jotka suosivat yli nelikymppisiä naisia. Hassua tässä oli se ettei 30+ miehissä ollut nelikymppisiä naisia suosivia, vain alle kolmekymppisissä miehissä.
Eli puumafetissi on totta, mutta se koskee vain nuoria miehiä ja silloin naisen pitää olla selkeästi vanhempi.
Semmoiset äijämäiset, fyysiset miehet. Itse olin nuorena kiinnostunein muusikon tai akateemisen oloisista miehistä, mutta vierastavat minua. En nappaa heille.
Olen tyytyväinen suhteeseen nykyiseen mieheeni, mutta joskus kaipaisin keskustelua kirjoista, musiikista jne. Olisi kiva käydä vaikka jollakin keikalla tai konsertissa, kesäteatterissa. Näihin mennään muiden kanssa.
Ei nyt ehkä varsinaisesti ihastu, kanssani tykkäävät jutella yleensä hyvin persoonalliset, ei manipuloitavissa olevat älyköt. Toinen on kunnon duunarit, joiden monien kanssa tulen toimeen. Minua karttelevat pinnalliset, snobistiset, pikkumaiset, tärkeät toimistomiehet.
Saattaa olla.
Ja syy on itsessäni. Olen kaikille ihmisille, olivatpa he millaisia tahansa ystävällinen ja asiallinen ja jos he puhuttelevat minua vastaan heille aina jotain.
En koskaan ivaile ketään suoraan, en väheksy ketään, enkä ole kenellekään yliolkainen enkä tyly.
Minusta kaikki ihmiset ansaitsevat asiallisen ja ystävällisen käytöksen, jos he itse lähestyvät myös itseäni samoin.