Onko sinulla tietty miestyyppi, joka ihastuu sinuun?
Minulla on. Olen 175 cm pitkä, kurvikas ja ylipainoinen nainen. Useimmiten vielä käytän korkokenkiä, jotka jalassa olen selvästi yli 180 senttinen. Kroppa on mallia Ashley Graham eli tissit, perse ja vyötärö löytyy, mutta painoa on selvästi liikaa. Minuun yleensä ihastuvat miehet ovat lyhyitä tai korkeintaan minun pituisia, hoikkia, siroja ja poikamaisia. Kaksi pitkää suhdettanikin ovat olleet oman pituisten miesten kanssa.
Ihmettelen aina miksi viehätän juuri tuon tyyppisiä miehiä, kun fyysinen eroavaisuutemme on niin suuri. Kun tuollainen pieni tirriäinen tulee silmät loistaen puhumaan työpaikan ruokalassa tai pyytää baarissa numeroa/treffeille, itselle tulee lähinnä mieleen, että 'Et voi olla tosissasi. Minähän rusentaisin sinut sängyssä.' Pitkät suhteeni ovat saaneet alun opiskellessa ja töissä, jossa olen ehtinyt hyvin tutustua mieheen ja ihastua miehen persoonaan.
Kysymys oli siis otsikossa: onko teillä muilla naisilla tiettyä miestyyppiä, joka ihastuu teihin?
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Bodarit ja muut lihaksikkaat urheilijat. Itse pidin insinöörityypeistä ja hintelistä nörteistä, mutta ne olivat kiinnostuneita joko tiukkahuulisista asiallisista opettajatar-tyypeistä tai sitten överinaisellisista "meikkipommeista". Lopulta tajusin, että oli tyyppi mikä tahansa, osun aina siihen narsistiin, joka haluaa vain määräillä minua.
Millainen itse olet?
Vierailija kirjoitti:
Maskuliiniset miehet, joista useampi ollut rauhanturvaajana. Osa näistä ollut myös johtajatyyppiä sekä työnarkomaaneja.
Oletko itse kovin naisellinen? Vai millainen? Kiinnostaa...
Monenluontoiset ja näköiset, mutta arvelisin että yhteistä on aina matala testosteronitaso. Tai ainakin alhainen libido. Ns miehekkäät testosteronialfat eivät kiinnostu. Toki en minäkään heistä joten ei siinä mitään. Kiva ois kyllä joskus kokeilla seksiä intohimoisen ja halukkaan miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maskuliiniset miehet, joista useampi ollut rauhanturvaajana. Osa näistä ollut myös johtajatyyppiä sekä työnarkomaaneja.
Oletko itse kovin naisellinen? Vai millainen? Kiinnostaa...
Ulkoisesti olen naisellinen, mutten mikään bimbo, joka pukeutuisi paljastavasti tai käyttäisi hius/kynsi/ripsilisäkkeitä tms. Olen myös urheilullinen, mutten mikään fitnesskissa. Tarvittaessa mulla on myös räävitön huumorintaju, mutta silleen hyvällä (ei räväkällä) tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä saisi sanoa, mutta aina ne on mustia olleet. Harmi vaan, ettei itseä kiinnosta. Tosi vaikeaa löytää valkoista miestä :/
Mulla sama. Missään ei saa olla noilta rauhassa. Mihin on kaikki suomimiehet kadonneet?
En tiedä johtuuko mahdollsiesti jostain vesijohtovedestä, mutta suomalaisen miehen itsetunto ja itseusko on kadonnut tyystin. Mitä on tapahtunut?
En mä tajua. Alkuvuodesta menin ihan sillä meiningillä Helsingin keskustan baareihin, että isken sieltä jonkun ihanan suomimiehen yhden yön iloksi. EN LÖYTÄNYT!!! Noita tummempia kyllä pörräsi ympärillä. En kelpuuttanut.
Samaan kiinnitin huomiota viime vuoden puolella. 97 % miehistä oli tummia.
Taitavat piestä suomalaiset miehet jos tulevat apajille. Kuka opiskelija jolla on tulevaisuutta haluaisi tuhota sen noita luusereita vastaan. Noilla pojilla ei ole mitään menetettävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ylipainoinen ja minua lähestyi aina todella laihat ja sirot miehet. Osa ihan komeitakin, mutta ajatus seksistä tuntui todella vieraalta. Onneksi löysin nallekarhumaisen miehen itselleni jota ei tarvitse pelätä, että menisi rikki.
Miehenä ihmettelen tätä.
Kuinka se voi olla niin että jos mies on vähänkään naista pienempi niin heti on vaara että mies menee rikki?
Miehillä on kuitenkin vahvempi luusto ja suhteessa kokoon huomattavasti enemmän lihasmassaa.
Esimerkiksi minä 172cm/65kg miehenä olen reippaasti vahvempi kuin 180cm/80kg nainen, ellei jälkimmäinen treenaa oikein kunnolla.
"Rikki menemisen vaara" jos nainen esimerkiksi päättää istahtaa syliin on tasan sama kuin 60-kiloisen naisen tapauksessa, ellei pienempi mikäli isommassa naisessa on enemmän pehmusteita.
Mutta maagisesti mies, joka olisi samankokoisenakin vahvempaa tekoa ja vahvempi, on reippaasti naista isompi niin siinä ei olekaan vaaraa rikkimenemisestä vaan päin vastoin ihanan suojeltu olo kun jättimies nostaa pikku tyttärensä maasta ilmaan ja silti jälkimmäinen tuijottelee silmät lautasina mestariaan ylöspäin?
Kyllä sitä voi tuntea olonsa aika puristuneeksi, jos 50 kiloisena naisena päällä on yli 90 kiloinen mies. Kyllä jokainen sen kokoinen tai yli painava mies joutuu siinä pitämään käsillä itseään ylempänä tai ei siinä nainen paljon hengittele.
Olen hullumagneetti. Meni minne vain, niin jo kohta on vierellä joku sekopää. Ei niin pientä kylää, etteikö sellainen jostain esiin ilmaantuisi.
Minusta kiinnostuvat kaikki tummat ei niin liikunnalliset miehet eniten on kiinnostuineita syrjäytyneissä joilla on ongelmia siinä sun tässä asiassa. En ole yhteenkään valitettavasti kiinnostunut enkä sen puolin työssäköyvistäkään. Erityisesti yli 50 vuotiaat on minusta kiinnostuneita olen sanonut 2 ei kiitos.
Mulla on tapana kohdella kaikkia tasapuolisesti, koska jo tiedän ettei työssäkäyvänkään kanssa helppoa ole.
Ap on niin massiivinen, että auttamatta lähes kaikki miehet vaikuttavat hänen näkökulmastaan pieniltä. Vaikkeivät olisikaan erityisen pieniä, useimmat varmastikin hyvin keskimääräisiä. Keskimääräisiä kun on eniten, joten lähes kaikista kiinnostuvat useimmiten ulkoisesti keskimääräiset, kenties lisäksi omanikäiset ja yhtenevästi pukeutuneet ihmiset. Näin kaikista useimmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät ja komeat supliikkimiehet ihastuvat aina minuun, koska en itse ole heistä tippaakaan kiinnostunut. Jos on tottunut saamaan kenet tahansa niin totta kai haluaa sen jota ei saa. Ei siinä mitään sen kummempaa taustalla ole.
Itse taas olisin kiinnostunut ujoista, lukeneista ja sulkeutuneella tavalla söpöistä miehistä, mutta nämä menevät aina karkuun kun yritän ottaa kontaktia.
Oletko jotenkin pelottava vai miksi ne lähtee karkuun?
Mistä minä tiedän, miksi pakenevat. Enhän saa mitään vastausta tai reaktiota aikaan koskaan. Yksi vastasi luulleensa mun haluavan vain kaveruutta, mutta kun oikaisin sen käsityksen niin sen koommin siitäkään ei kuulunut enää mitään.
En ole pelottava, kaikkea muuta.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että IHAN JOKAINEN MIES, jonka kanssa olen missään tekemisissä, ihastuu. Kavereidenkin miehiltä tulee hyvin kyseenalaisia viestejä ensitapaamisen jälkeen, ei ole ollut yksi eikä kaksi kertaa uuden tyypin kanssa sama. Töissä pörräävät ympärillä.
Olen aseksuaali, hitto vie. Haluan olla rauhassa.
Voidaanko vaihtaa osia?? T. Kohta nelikymppinen ikisinkku neitsytnainen, ei koskaan yhtään viestiä tai flirttiä mieheltä. Siis ikinä. :(
Työkaverit. Joka tiimissä, jossa olen ollut, vähintään yksi työkaveri on ilmaissut ihastuneensa minuun. Myös jotkut etäisemmät työkaverit ovat kertoneet ihastuneensa. Osa on ollut parisuhteessa, osa sinkkuja. Itse olen naimisissa enkä ole pettänyt puolisoani koskaan, enkä keimaile miehille töissä tai vapaa-ajalla.
Olen nainen miesvaltaisella alalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ylipainoinen ja minua lähestyi aina todella laihat ja sirot miehet. Osa ihan komeitakin, mutta ajatus seksistä tuntui todella vieraalta. Onneksi löysin nallekarhumaisen miehen itselleni jota ei tarvitse pelätä, että menisi rikki.
Miehenä ihmettelen tätä.
Kuinka se voi olla niin että jos mies on vähänkään naista pienempi niin heti on vaara että mies menee rikki?
Miehillä on kuitenkin vahvempi luusto ja suhteessa kokoon huomattavasti enemmän lihasmassaa.
Esimerkiksi minä 172cm/65kg miehenä olen reippaasti vahvempi kuin 180cm/80kg nainen, ellei jälkimmäinen treenaa oikein kunnolla.
"Rikki menemisen vaara" jos nainen esimerkiksi päättää istahtaa syliin on tasan sama kuin 60-kiloisen naisen tapauksessa, ellei pienempi mikäli isommassa naisessa on enemmän pehmusteita.
Mutta maagisesti mies, joka olisi samankokoisenakin vahvempaa tekoa ja vahvempi, on reippaasti naista isompi niin siinä ei olekaan vaaraa rikkimenemisestä vaan päin vastoin ihanan suojeltu olo kun jättimies nostaa pikku tyttärensä maasta ilmaan ja silti jälkimmäinen tuijottelee silmät lautasina mestariaan ylöspäin?
Kyllä sitä voi tuntea olonsa aika puristuneeksi, jos 50 kiloisena naisena päällä on yli 90 kiloinen mies. Kyllä jokainen sen kokoinen tai yli painava mies joutuu siinä pitämään käsillä itseään ylempänä tai ei siinä nainen paljon hengittele.
Mitä ihmettä? Me 52 kg (minä) ja 114 kg (mies), ja nimenomaan parasta on se, kun on koko painollaan päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ihmettelen tätä.
Mitä ihmettä? Me 52 kg (minä) ja 114 kg (mies), ja nimenomaan parasta on se, kun on koko painollaan päällä.
Samaa ihmettelin. Käsiä voi pitää linkussa halutessaan. oot saanut raavaan miehen, onnea
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että IHAN JOKAINEN MIES, jonka kanssa olen missään tekemisissä, ihastuu. Kavereidenkin miehiltä tulee hyvin kyseenalaisia viestejä ensitapaamisen jälkeen, ei ole ollut yksi eikä kaksi kertaa uuden tyypin kanssa sama. Töissä pörräävät ympärillä.
Voidaanko vaihtaa osia?? T. Kohta nelikymppinen ikisinkku neitsytnainen, ei koskaan yhtään viestiä tai flirttiä mieheltä. Siis ikinä. :(
Kuulostat namilta.Heltiäiskö numeroa?
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä saisi sanoa, mutta aina ne on mustia olleet. Harmi vaan, ettei itseä kiinnosta. Tosi vaikeaa löytää valkoista miestä :/
Mulla sama. Missään ei saa olla noilta rauhassa. Mihin on kaikki suomimiehet kadonneet?
En tiedä johtuuko mahdollsiesti jostain vesijohtovedestä, mutta suomalaisen miehen itsetunto ja itseusko on kadonnut tyystin. Mitä on tapahtunut?
En mä tajua. Alkuvuodesta menin ihan sillä meiningillä Helsingin keskustan baareihin, että isken sieltä jonkun ihanan suomimiehen yhden yön iloksi. EN LÖYTÄNYT!!! Noita tummempia kyllä pörräsi ympärillä. En kelpuuttanut.
Samaan kiinnitin huomiota viime vuoden puolella. 97 % miehistä oli tummia.
Taitavat piestä suomalaiset miehet jos tulevat apajille. Kuka opiskelija jolla on tulevaisuutta haluaisi tuhota sen noita luusereita vastaan. Noilla pojilla ei ole mitään menetettävää.
En mä ainakaan änkeä sinne "sekaan" kun nuo tummat tulijat piirittää naisia. Monesti baarissa katsellut tuota hommaa vierestä.
M38
Kolme serkusta samasta suvusta ihastuivat minuun nuorena toisistaan tietämättä :D Eli ei miestyyppi, mutta tietty suku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkö pitäisi uskoa? Oletko tinderissä tai nettideiteissä?
Bodarit ja muut lihaksikkaat urheilijat. Itse pidin insinöörityypeistä ja hintelistä nörteistä, mutta ne olivat kiinnostuneita joko tiukkahuulisista asiallisista opettajatar-tyypeistä tai sitten överinaisellisista "meikkipommeista". Lopulta tajusin, että oli tyyppi mikä tahansa, osun aina siihen narsistiin, joka haluaa vain määräillä minua.