Onko sinulla tietty miestyyppi, joka ihastuu sinuun?
Minulla on. Olen 175 cm pitkä, kurvikas ja ylipainoinen nainen. Useimmiten vielä käytän korkokenkiä, jotka jalassa olen selvästi yli 180 senttinen. Kroppa on mallia Ashley Graham eli tissit, perse ja vyötärö löytyy, mutta painoa on selvästi liikaa. Minuun yleensä ihastuvat miehet ovat lyhyitä tai korkeintaan minun pituisia, hoikkia, siroja ja poikamaisia. Kaksi pitkää suhdettanikin ovat olleet oman pituisten miesten kanssa.
Ihmettelen aina miksi viehätän juuri tuon tyyppisiä miehiä, kun fyysinen eroavaisuutemme on niin suuri. Kun tuollainen pieni tirriäinen tulee silmät loistaen puhumaan työpaikan ruokalassa tai pyytää baarissa numeroa/treffeille, itselle tulee lähinnä mieleen, että 'Et voi olla tosissasi. Minähän rusentaisin sinut sängyssä.' Pitkät suhteeni ovat saaneet alun opiskellessa ja töissä, jossa olen ehtinyt hyvin tutustua mieheen ja ihastua miehen persoonaan.
Kysymys oli siis otsikossa: onko teillä muilla naisilla tiettyä miestyyppiä, joka ihastuu teihin?
Kommentit (147)
Hyvin monen tyyppiset miehet ihastuu minuun.
Itse en kuitenkaan ole kova ihastumaan. Oma mies riittää, enkä vaaranna liittoamme. En lähde flirttiin mukaan.
190 cm pitkät toimitusjohtajat joilla on urheiluauto. 😐
Ja myös diplomi-insinöörit kiinnostuvat minusta.
Juu itse tykkään metallimiehistä ym alternative tyypeistä. Maihinnoususaappaat, reisitaskuhousut ja t-paita on kiva yhdistelmä.
Tykkään myös nörteistä.
Turha kai mainita että olen sinkku. Ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
190 cm pitkät toimitusjohtajat joilla on urheiluauto. 😐
Ja myös diplomi-insinöörit kiinnostuvat minusta.
Juu itse tykkään metallimiehistä ym alternative tyypeistä. Maihinnoususaappaat, reisitaskuhousut ja t-paita on kiva yhdistelmä.
Tykkään myös nörteistä.
Turha kai mainita että olen sinkku. Ikuisesti.
Jaa-a näin metallimusiikin ystävänä ja keikoilla säännöllisesti käyvänä sanoisin, että sinulla pitäisi olla ylitarjontaa. Ihan mahdoton löytää naista noista piireistä.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ylipainoinen ja minua lähestyi aina todella laihat ja sirot miehet. Osa ihan komeitakin, mutta ajatus seksistä tuntui todella vieraalta. Onneksi löysin nallekarhumaisen miehen itselleni jota ei tarvitse pelätä, että menisi rikki.
Miehenä ihmettelen tätä.
Kuinka se voi olla niin että jos mies on vähänkään naista pienempi niin heti on vaara että mies menee rikki?
Miehillä on kuitenkin vahvempi luusto ja suhteessa kokoon huomattavasti enemmän lihasmassaa.
Esimerkiksi minä 172cm/65kg miehenä olen reippaasti vahvempi kuin 180cm/80kg nainen, ellei jälkimmäinen treenaa oikein kunnolla.
"Rikki menemisen vaara" jos nainen esimerkiksi päättää istahtaa syliin on tasan sama kuin 60-kiloisen naisen tapauksessa, ellei pienempi mikäli isommassa naisessa on enemmän pehmusteita.
Mutta maagisesti mies, joka olisi samankokoisenakin vahvempaa tekoa ja vahvempi, on reippaasti naista isompi niin siinä ei olekaan vaaraa rikkimenemisestä vaan päin vastoin ihanan suojeltu olo kun jättimies nostaa pikku tyttärensä maasta ilmaan ja silti jälkimmäinen tuijottelee silmät lautasina mestariaan ylöspäin?
Kyllä sitä voi tuntea olonsa aika puristuneeksi, jos 50 kiloisena naisena päällä on yli 90 kiloinen mies. Kyllä jokainen sen kokoinen tai yli painava mies joutuu siinä pitämään käsillä itseään ylempänä tai ei siinä nainen paljon hengittele.
Mitä ihmettä? Me 52 kg (minä) ja 114 kg (mies), ja nimenomaan parasta on se, kun on koko painollaan päällä.
Miten tuo on mahdollista?
Naisten mukaan jos nainen on 175cm/75kg ja mies 172cm/65kg, tällainen mies ei käy koska nainen joutuu pelkäämään että tämä menee rikki.
Vierailija kirjoitti:
Minuun on ihastuneet tosi monenlaiset miehet, mutta ylivoimainen enemmistö on ollut niitä, kenestä itse olen kaikkein vähiten kiinnostunut. Siis jos olen esim. juhlissa erehtynyt ajattelemaan, että toivottavasti ainakaan tuo ei tule juttelemaan mulle, niin just se kaveri on sitten iilimadon lailla liimautunut minuun ja vuosikausia yrittänyt milloin minkäkin tekosyyn varjolla tunkea seuraani. Myös baarissa, kadulla ja julkisissa kulkuneuvoissa kaiken maailman urpot tekee tuttavuutta. Oon varmaan hyvin kiltin ja ystävällisen näköinen silloinkin kun yritän olla torjuva. Tai sitten nämä on just niitä sosiaalisesti kömpelöitä, jotka ei tajua kohteliaan torjuvia eleitä.
Naurahdin, niin vahva samaistuminen tähän :D Vaikka eihän tuossa oikeasti ole mitään hauskaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ylipainoinen ja minua lähestyi aina todella laihat ja sirot miehet. Osa ihan komeitakin, mutta ajatus seksistä tuntui todella vieraalta. Onneksi löysin nallekarhumaisen miehen itselleni jota ei tarvitse pelätä, että menisi rikki.
Miehenä ihmettelen tätä.
Kuinka se voi olla niin että jos mies on vähänkään naista pienempi niin heti on vaara että mies menee rikki?
Miehillä on kuitenkin vahvempi luusto ja suhteessa kokoon huomattavasti enemmän lihasmassaa.
Esimerkiksi minä 172cm/65kg miehenä olen reippaasti vahvempi kuin 180cm/80kg nainen, ellei jälkimmäinen treenaa oikein kunnolla.
"Rikki menemisen vaara" jos nainen esimerkiksi päättää istahtaa syliin on tasan sama kuin 60-kiloisen naisen tapauksessa, ellei pienempi mikäli isommassa naisessa on enemmän pehmusteita.
Mutta maagisesti mies, joka olisi samankokoisenakin vahvempaa tekoa ja vahvempi, on reippaasti naista isompi niin siinä ei olekaan vaaraa rikkimenemisestä vaan päin vastoin ihanan suojeltu olo kun jättimies nostaa pikku tyttärensä maasta ilmaan ja silti jälkimmäinen tuijottelee silmät lautasina mestariaan ylöspäin?
Kyllä sitä varmaan järjellä ymmärtääkin ettei mies mene rikki, mutta silti voi tuntua että pitää olla vähän varovaisempi. Kaikki miehet eivät ole kaikkia naisia vahvempia, todellakaan. Jos mies tuntuu minuun verrattuna "heikolta", en pysty olemaan tilanteessa silloin vapautuneesti. Ja kun tuossa tulee vielä sekin, että pienen miehen kanssa itsensä tuntee todella isoksi (vaikka ei olisi edes ylipainoinen tai muutenkaan iso) ja se ei ole kiva tunne.
Tiedän että on naisia joilla ei ole mitään ongelmaa vaikka mies olisi itseä pienempi, mutta minä en heihin lukeudu. Kokoeroa pitää olla.
Up