Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla tietty miestyyppi, joka ihastuu sinuun?

Vierailija
07.10.2020 |

Minulla on. Olen 175 cm pitkä, kurvikas ja ylipainoinen nainen. Useimmiten vielä käytän korkokenkiä, jotka jalassa olen selvästi yli 180 senttinen. Kroppa on mallia Ashley Graham eli tissit, perse ja vyötärö löytyy, mutta painoa on selvästi liikaa. Minuun yleensä ihastuvat miehet ovat lyhyitä tai korkeintaan minun pituisia, hoikkia, siroja ja poikamaisia. Kaksi pitkää suhdettanikin ovat olleet oman pituisten miesten kanssa.

Ihmettelen aina miksi viehätän juuri tuon tyyppisiä miehiä, kun fyysinen eroavaisuutemme on niin suuri. Kun tuollainen pieni tirriäinen tulee silmät loistaen puhumaan työpaikan ruokalassa tai pyytää baarissa numeroa/treffeille, itselle tulee lähinnä mieleen, että 'Et voi olla tosissasi. Minähän rusentaisin sinut sängyssä.' Pitkät suhteeni ovat saaneet alun opiskellessa ja töissä, jossa olen ehtinyt hyvin tutustua mieheen ja ihastua miehen persoonaan.

Kysymys oli siis otsikossa: onko teillä muilla naisilla tiettyä miestyyppiä, joka ihastuu teihin?

Kommentit (147)

41/147 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Toivoisin, että minkä tahansa tyyppiset miehet ihastuisivat minuun, mutta kun ei niin ei.

Vierailija
42/147 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein silmälasit, hoikka tai vähän löysä (mutta joka tapauksessa treenaamaton), nörttimäinem, hiljainen, kalpea, maantie väriset suorat ja lyhyet perushiukset, nämä ulkonäöltä. Luonteeltaan ujoja, mutta kuitenkin vitsailevia ja puheliaita tietyissä tilanteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/147 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä saisi sanoa, mutta aina ne on mustia olleet. Harmi vaan, ettei itseä kiinnosta. Tosi vaikeaa löytää valkoista miestä :/

Mulla sama. Missään ei saa olla noilta rauhassa. Mihin on kaikki suomimiehet kadonneet?

En tiedä johtuuko mahdollsiesti jostain vesijohtovedestä, mutta suomalaisen miehen itsetunto ja itseusko on kadonnut tyystin. Mitä on tapahtunut?

En mä tajua. Alkuvuodesta menin ihan sillä meiningillä Helsingin keskustan baareihin, että isken sieltä jonkun ihanan suomimiehen yhden yön iloksi. EN LÖYTÄNYT!!! Noita tummempia kyllä pörräsi ympärillä. En kelpuuttanut.

Rasismi on täällä vahvaa.

Vierailija
44/147 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksen myöntäneissä ei ole mitään erityistä yhdistävää piirrettä, aika taviksia olleet suurin osa. Eniten katseita tulee hipeiltä ja raskaamman musiikin ystäviltä. Ei välttämättä ole ihailua, saattavat katsoa bändipaitaa tai jotain vastaavaa :D

Vierailija
45/147 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä saisi sanoa, mutta aina ne on mustia olleet. Harmi vaan, ettei itseä kiinnosta. Tosi vaikeaa löytää valkoista miestä :/

Mulla sama. Missään ei saa olla noilta rauhassa. Mihin on kaikki suomimiehet kadonneet?

En tiedä johtuuko mahdollsiesti jostain vesijohtovedestä, mutta suomalaisen miehen itsetunto ja itseusko on kadonnut tyystin. Mitä on tapahtunut?

En mä tajua. Alkuvuodesta menin ihan sillä meiningillä Helsingin keskustan baareihin, että isken sieltä jonkun ihanan suomimiehen yhden yön iloksi. EN LÖYTÄNYT!!! Noita tummempia kyllä pörräsi ympärillä. En kelpuuttanut.

Tervettä järkeä se on. Ja onhan se niinkin, että preferenssejä saa olla. Ei tee rasistiksi.

Vierailija
46/147 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Oot rasisti koska et anna tummalle miehelle"

???

Vierailija
47/147 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juristit

Vierailija
48/147 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Once you go black, stay the hell back.

Vierailija
49/147 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manipuloijat , roikkujat , hoivaa haluavat (kuuntelen 6 tuntia miehen huolia ja senjälkeen mies pirteänä sanoo "noniin nyt kun ME olemme tutustuneet toisiimme niin lähdettäskös sinne ja tuonne "). Huh , tuskanhiki nousee kun muistelenkin.

Vierailija
50/147 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesti hyvin erilaiset miehet. Olen ystävällinen kaikille. Ja puhun, jos on jotain puhuttavaa. Olen huoltomies magneetti 😁. Suhdetta eikä säpinää ei ole ollut koskaan.

Vierailija
51/147 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet ja sisimmässään epävarmat miehet. Itse olen keskimittainen nainen ja tottunut johtamaan ja tekemään nopeita päätöksiä. En halua mitään perässävedettävää kivirekeä. Olen nyt mieluummin sinkkuna kuin jonkun helposti loukkaantuvan nahjuksen kanssa

Vierailija
52/147 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ei minkäänlaiset miehet.

Vierailija
53/147 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset millä tahansa mittapuulla hyvännäköiset ja hyvin toimeentulevat miehet. Sellaiset kaikkien naisten unelmat (paitsi mun). Olen ihan tavallisen näköinen nainen, kaikilla mittapuilla tavis. Parasta on se, kun tosi moni noista innostuu ihan erityisen paljon kun kuulee, että olen heppatyttö. Vaikea kuvitella, että se on jotenkin tuollaisten mieleen? Omaa silmää viehättävät sellaiset hevimöröt. Ne ei sitten taas kiinnostukaan ollenkaan.

Vierailija
54/147 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, jotka ovat huonoissa väleissä äitiensä kanssa.

Vierailija
55/147 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne on olleet tosi lyhyitä (155 - 170 cm). Se on yhdistävä tekijä. Olen itse 187 cm pitkä.

Vierailija
56/147 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että IHAN JOKAINEN MIES, jonka kanssa olen missään tekemisissä, ihastuu. Kavereidenkin miehiltä tulee hyvin kyseenalaisia viestejä ensitapaamisen jälkeen, ei ole ollut yksi eikä kaksi kertaa uuden tyypin kanssa sama. Töissä pörräävät ympärillä.

Olen aseksuaali, hitto vie. Haluan olla rauhassa.

Sanot vain että olet lesbo niin kaikki pörrääminen loppuu siihen :)

Vierailija
57/147 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. Minua ovat yrittäneet vähän kaikenlaiset miehet. 

Mutta ei koskaan sellaiset, joista olisin itse ollut todella kiinnostunut. Niinpä otin parhaan niistä, jotka kiinnostuivat minusta.

Vierailija
58/147 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne on olleet tosi lyhyitä (155 - 170 cm). Se on yhdistävä tekijä. Olen itse 187 cm pitkä.

Jos sulla on tisut just hyvällä korkeudella niille? :D

Vierailija
59/147 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on tisut just hyvällä korkeudella niille? :D

No yksi sankari kieltämättä juuri tämän pointin toi esille. -_-

Vierailija
60/147 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäät, hyväsydämiset ja vapaamieliset hipit ja muut kummajaiset. Olen nätti, mutta en juuri korosta sitä vaan pukeudun aika rennosti ja joskus omaperäisesti, en juuri meikkaa, silmälasit ja pörröinen tukka. Hyvin älykäs olen ja taiteellinen, hyvä keskustelemaan ja tämä vetää toisia älykkäitä puoleensa. Pienikokoinen, hoikka mutta muodokas ja luonnollinen olen. Moni muu miestyyppi taas ei tykkää yhtään, mutta minua se ei haittaa, sillä käyn yhtä kuumana näihin älykköboheemeihin kuin he minuun <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän