Jos miehesi lähtee kavereidensa kanssa
Jos miehesi lähtee kavereidensa kanssa jonnekin ja lupaa palaavansa tiettyyn aikaan, niin pitääkö lupauksensa? Entä vastaako välillä viesteihin?
Mieheni ei lähes tulkoon koskaan palaa lupaamaansa aikaan kotiin ja en puhu mistään puolen tunnin heitosta vaan saattaa tulla vasta 3-4 tuntia myöhemmin. Vastaa myös viesteihin parin tunnin viiveellä eikä myöskään itse ilmoita mitenkään jos menee sovittua myöhempään.
Ymmärrän että aika venyy kavereiden kanssa kun on hauskaa, mutta on ahdistavaa kun siitä ei voi ilmoittaa mitään ja sama tapahtuu ihan aina. Aiempien suhteiden kokemusten vuoksi tällaiset tilanteet ovat kaiken kaikkiaan minulle ahdistavia (ja mies tietää asian varsin hyvin), joten sekin varmasti estää minua näkemästä onko mieheni käytös ok ns. normaalille ihmiselle, jolla ei ole ikäviä kokemuksia vastaavista tilanteista.
Mun mies oli just tollanen, lupas tulla vaikka klo 21 ja tulikin klo 02. Hermostuin sille ja sanoin suoraan, että parempi kun et lupaa mitään kun et kerran pysty lupausta pitämään. Nykyään ei sano mitään aikoja tai jos joskus sanoo niin vastaan että ole niin pitkään kun huvittaa. Vähemmän stressiä mulle.