Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saiko kukaan yhtä kamalaa lahjaa kyn minä...

Vierailija
25.12.2013 |

Sehän oli se kattila. Ja vielä kasari jos tarkkoja ollaan. Oli vaikea esitää ilahtunutta. Itseasiassa menin tunniksi ihan lukkoon. Myöhemmin illalla menin suutahtaneena sanomaan  että "ens vuonna ei osteta kyllä mitään", josta mies sitten suuttui ja tämä päivä on mennyt lähinnä mököttäessä ja ties mitä hautoessa :(  Paskin joulu ikinä. Eikö miehet ikinä opi?  Aikanaan kotona seurasin kun isäni antoi äidille kerta toisensa jälkeen vatkainta, kattilaa, paistinpannua ja keittokirjaa jne.. ja niitä lahjoja seurasi aina masentava ilta.

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä jessus millaisia matameja täällä liikuskelee!

Itse en ikipäivänä kehtaisi valittaa lahjasta.

Kiittämättömyys on maailman palkka.

Vierailija
102/112 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisitte tyytyväisiä että teillä ees on se mies, toiset on tässä viettäny siltä osin rakkaudetonta joulua :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä ymmärrän ap:tä. Minusta peruskäyttötavaroita ei osteta lahjaksi, tyyliin tässä sinulle hammasharja. Ne ostetaan normi kauppareissun yhteydessä. Minusta lahjassa pitäisi aina olla joku ajatus. Itse oon sanonut miehelleni, että jos ostat minulle paistinpannun lahjaksi, niin lyön sillä sinua päähän. Ja melkein aina ovat miehen lahjat olleet tosi mieluisia. Joskus mies myös kyselee onko jotain, mitä haluaisit. En ole ikinä sanonut tarkkaa asiaa vaan esim. että korvikset ois kivat. Tänä vuonna tultiin lomareissulle, niin kumpikaan ei ostanut toiselle mitään. 

Vierailija
104/112 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa että onneksi en ole mies kun naiset on noin kiittämättömiä!!

Vierailija
105/112 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei ostettu lahjoja toisille, mutta haluaisin mm pikkulettupannun, yleiskoneen, sellasen jännän magisson kakkulapion, ja olisin näistä iloinen :) kohta on synttärit ja jospa jotain näistä löytyisi paketista

Vierailija
106/112 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magisson on muuten surkea kakkulapio

Vierailija
107/112 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vai :D on mulla tavallinenkin mutta toiselle olisi käyttöä myös kaikissa juhlissa.

Vierailija
108/112 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain potkurin. Vielä lasten kokoa. Ajatteli, että kun olen lyhyt...

Vierailija
109/112 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on moneen junaan. Itselleni taas juuri nuo hyödylliset lahjat on kaikista mieluisempia, siis sellaiset mitä ostaisi tai ainakin haluaisi ostaa muutenkin. Juuri kattilaa olisin eniten toivonut! Mielestäni kaikista tyhmintä on kuluttaa rahaa johonkin turhaan, koruihin yms, mitä ei edes oikeasti tarvitse.

Vierailija
110/112 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo on heikot erotiikat jos sen pystyy tappamaan yksi yöpaita! Mä ainakin riipaisen hyvinkin helposti omani pois tarpeen vaatiessa :D

Vierailija
111/112 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 18:50"]

sain paistinpannun ja kirjan. Pannu oli toive ja kirja oli kiva yllätys. silti odotin jotain muutakin, naisellista. ennakoin ja ostin itse itselleni korvikset. nyt on ne korvissa ja miehen nähden avasin paketin ja laitoin korviin, ei sanonut mitään, miettiköön nyt keneltä ne sain.  

[/quote]

Hah! Tämä oli hyvä!

Vierailija
112/112 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 12:14"]

Kerro tarkemmin tuosta Jollan tilaamisesta yms. Annoitko siis rahaa miehelle vai mistä on kyse, ja miten mies jäi kiinni?

[/quote]Eikun esitti vaan että on tilannut, en kai mä nyt saatana omaan lahjaani rahaa anna :D En ementtänyt onneksi paljon rahaa muutenkaan siihen Auervaaraan koska olen niin tarkka rahoistani, mut aika surkea joulu on kyllä ollut kun henkinen puoli tässä on se raskaampi... Kävivät hakemassa sairaalsta sen kun mä vein sen sinne kun valitteli pääkipuaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi