Saiko kukaan yhtä kamalaa lahjaa kyn minä...
Sehän oli se kattila. Ja vielä kasari jos tarkkoja ollaan. Oli vaikea esitää ilahtunutta. Itseasiassa menin tunniksi ihan lukkoon. Myöhemmin illalla menin suutahtaneena sanomaan että "ens vuonna ei osteta kyllä mitään", josta mies sitten suuttui ja tämä päivä on mennyt lähinnä mököttäessä ja ties mitä hautoessa :( Paskin joulu ikinä. Eikö miehet ikinä opi? Aikanaan kotona seurasin kun isäni antoi äidille kerta toisensa jälkeen vatkainta, kattilaa, paistinpannua ja keittokirjaa jne.. ja niitä lahjoja seurasi aina masentava ilta.
Kommentit (112)
Onnea teille. jotka sentään jonkun lahjan saitte.
Ja ei, ei ne miehet koskaan opi.
Ja tuolle yhdelle. Mies ei mieti sekuntiakaan keneltä sinä sait korvikset. Miehelle lahja ei ole monikerroksellinen vihje, se on vain esine.
Lapsuudessani eräs naapuri osti vaimolleen joululahjaksi tunkin.
Ap. Kaipa siinä loukkaa eniten se, että itse näkee aina kovasti vaivaa miehen lahjojen takia ja itse saa jotain ohimennen maidon hakureissulla tavaratalosta napattua. Vanhemmilta noi taloustavara lahjat ymmärrän, mutta mies voisi olla edes vähän romanttinen ja nähnyt vaivaa ajatelellen että mistä pitäisin.
No, eräillä on sentään se mies, jonka kanssa viettää jouluiltaa, on sellasiakin, joiden rakas lepää haudassa.
Mua kyrsii ajattelu, että pitäisi olla kiitollinen mistä tahansa lahjasta, mitä mieheltä saa. Mä olen lapsena ollut mukana isän kanssa ostamassa niitä äitini turhia lahjoja ja ihan tosissaan, ei niissä mitään ajatusta ole ollut. Hän on tyyliin Kävellyt jossain Honkkarissa alelaarin ohi ja kattonut, että tossahan on pizzaleikkuri, joka meiltä puuttuu ja ostanut sen sitten äidille lahjaksi.
Mua todellakin vituttaisi, jos mies ostaisi jotain turhaa. Jos ei oikeasti tunne vaimoaan/tyttöystäväänsä yhtään, niin miksei sitten vaan kysy, mitä se vaimo haluaa. Toki voidaan ihmetellä, miksei mies tunne naistaan yhtään, mutta se onkin jo toinen juttu.
Ja ei ne miehet mitään eläimiä ole, vaan kyllä niiltä saa vaatia vähän aivojen ja tunneälynkin käyttöä.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 18:59"]Ap. Kaipa siinä loukkaa eniten se, että itse näkee aina kovasti vaivaa miehen lahjojen takia ja itse saa jotain ohimennen maidon hakureissulla tavaratalosta napattua. Vanhemmilta noi taloustavara lahjat ymmärrän, mutta mies voisi olla edes vähän romanttinen ja nähnyt vaivaa ajatelellen että mistä pitäisin.
[/quote]Eli miehen pitäisi tehdä niin kuin sinä ajattelet. Mieti nyt vähän.
Mies sen sijaan varmasti aidosti ilahtui antamistasi sukista, kaulahuivista ja piposta tai aina omaperäisistä kalsareista.
Hallelujaa, onneksi on naisia niin saadaan ihania lahjoja! Synttäreitä jännätessä... mitähän naiset taas keksii :D
Voi hyvä luoja, kylläpä osaan olla taas entistäkin onnellisempi älykkäästä ja ihanasta miehestäni. Kertaakaan en ole saanut pannuja tai kattiloita...tai edes sukkia ja yöpaitoja, ellei lasketa stay uppeja ja jotain ns. yöpaitoja, joissa on kangasta vähemmän kuin taskuliinassa ;) Me ei olla mitään rikkaita, eli ei ole varaa mihinkään timanttikaulakoruihin, mutta sain ihanaa suihkusaippuaa, kirjan ja suosikkilaulajani levyn. Olen onnellinen lahjoistani ja erityisesti miehestäni! (mies sai multa konjakkipullon ja kirjan)
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 18:37"]Mä sain paistinpannun... Synttäreinä sain veitsisarjan. Oon sanonu miehelle 1000 kertaa että mielummin älä osta mitään koska tulee niin paska olo mutta tyhmä mikä tyhmä. Tekis mieli lyödä sitä päähän tuolla.
[/quote] Miksiköhän tätä on alapeukutettu? Voisin vielä kertoa että mies haukkuu mun ruuat aina, myös äidilleen. Sen takia tulee paska olo noista sen lahjoista. Ja olen sille monta vuotta sanonut että älä osta mulle mitään kun et osaa, tulee vaan paha mieli.
Mä en saanut muuta kuin tiedon,että hänellä toinen.
Miksi on okei ostaa keittiöveitsi mutta ei kattilaa?
Mä itse ostin miehelle kultaisen zippo-sytyttimen. Synttäriksi kausikortin lempijoukkueensa peleihin
T. 31
mun yksi lahjoista oli kukkaruukku. :D en pitänyt sitä pskana lahjana, koska antaja oli ajatellut sen käyttötarkoitukseksi muuta kuin mihin se alunperin tehty. siihen siis oli tarkoitettu tuikkuja ja keskelle tuoksupaloja pieneen kippoon.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 18:39"]
Nanson pitkähihainen nilkkapituinen yöpaita. Tähänkö on kymmenessä vuodessa tultu? Kiitti vaan. Sanoinkin miehelle, että pään ja kasvot peittävä huivi unohtui. kele!
[/quote]
No mutta, se ajatteli sun nukkumismukavuutta eikä seksiä :) Ei kai lahjan aina tarvi olla jotenkin eroottinen tai romanttinen?
Minäkin sain pitkähihaisen pitkän yöpaidan (oisko Ratia?) ja oon oikein tyytyväinen.
Olette te aikamoisia valittajia. Musta kattila on ihan kelpo lahja. Tärkeintä olisi tietty että lahjan antaja ajattelisi mistä lahjan saaja tykkää. Rahalla ei niin väliä.
Mule mies oli hankkinut käsirasvaa ja kynsienhoitosetin ja dvd-leffan. Jonkun mielestä varmaan ihan paska lahja, mun mielestä oikein suloinen. Oli huomioitu mun meiltymykset niin rasvassa kuin leffassakin. Meillä on aika tiukka rahatilanne ja pienelle rahalla nämä li hankittu mutta ajatuksella.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 18:37"]
Mä sain paistinpannun... Synttäreinä sain veitsisarjan. Tekis mieli lyödä sitä päähän tuolla.
[/quote]
:D tuli tästä ihan aku ankka mieleen :D
Anna miehellesi syntymäpäivälahjaksi paistinpannu, niin olette sujut.
Mieheni ei kuluttanut euroakaan lahjaani mutta antoi silti ihanan lahjan.
Hän ajoi partansa toivomaani tyyliin. Aiemmin ei ole suostunut mutta nyt heltyi varmaan joulun kunniaksi.
(joutui sitten "kärsimään" siitä 3 kertaa viime yönä) ;-)
Miksi ette vain sanoisi kiitos ja ei sen enempiä. Ei lahjan ole tarkoitus olla mikään syväluotaava ja unohtumaton elämys, se on vain lahja. Aika tyytymätöntä porukkaa.