Mies juonut kolme päivää ja yötä
Lupasi ennen joulua, ettei juo. Mutta eipä sitten pystynyt. Nyt on valvottu kaksi yötä. olen lopen väsynyt tähän.
Kommentit (48)
Mieheni, joka on päihdeterapeutti, on sanonut usein että 9 naista kymmenestä jää kärsimään juovan miehen luo kun taas 9 miestä kymmenestä lähtee juovan naisen luota. Hänenkin neuvonsa sinulle on että tuossa tilanteessa pitää ajatella itseään ja lähteä.
Yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista. Alkoholistin puolisona jaksaa aina uskoa hyvään päivään.
No ei ole kiva lukea haukkumista luuseriksi ja hulluksi. Te täydelliset. Sanoin miehelleni että saa luvan lähteä ja mielellään kauemmaksi ettei jää kylälle pyörimään. Äsken lähti, en tiedä minne. Lapset ovat mummolassa ja minä yksin kotona. Sanoin sille kun pakkas tavaroitaan, että pelasi kovin panoksin kun menetti rakkauden ja perheen. Minä menetin rakkaan.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 13:18"]
Eihän sillä ole mitään väliä juoko mies vai ei, vaan sillä millainen on humalassa.
Jos on kiva seuraveikko, kertoo kivoja juttuja ja juuri sellainen miksi alkoholia juodaan, niin miksi siitä äksyillä. Parempi sellainen kuin jumittava jäykästi lapsille puhuva peikko.
[/quote]
Samoilla linjoilla, ei se itse juominen, vaan se mitä siitä seuraa. Eipä kai minunkaan lapsuudessa olisi sinänsä ollut mitään vikaa, jos ei porukat ja muut paikalla olleet olisi ollu humalassa kusipäitä.
koita kestää ap. kyllä se joulun jälkeen tas helpottaa :) ainakin meillä näin. ehkä se on vaan miesten tapa rentoutua jouluna.
Se joka ihmetteli mitä se häiritsee vaikka juova mies valvoo yöt. Luuletko että siinä muut nukkuu kun musiikki soi täysillä, kaatuilee niin että tavarat lentelee, ovet on selällään, puhuu puhelimessa kovalla äänellä, tulee kovakouraisesti halailemaan, vetää peitot pois yms.? Aamulla keittelee kahvia 3 promillillin humalassa, toisessa kädessä kaljatölkki.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 17:40"]
No ei ole kiva lukea haukkumista luuseriksi ja hulluksi. Te täydelliset. Sanoin miehelleni että saa luvan lähteä ja mielellään kauemmaksi ettei jää kylälle pyörimään. Äsken lähti, en tiedä minne. Lapset ovat mummolassa ja minä yksin kotona. Sanoin sille kun pakkas tavaroitaan, että pelasi kovin panoksin kun menetti rakkauden ja perheen. Minä menetin rakkaan.
[/quote]
ok, et ole hullu kun pistit sen pihalle. Itse en ole täydellinen mutta tuollaista juoppoa en kotiini ottaisi. Löydät varmaan paremman puolison joskus.
Ap. Meillä tätä on jatkunut jo pidempää. Ehkä olisi pari hyvää päivää välissä ja taas olisi muutama päivä jatkuvaa känniä.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 17:47"]
Se joka ihmetteli mitä se häiritsee vaikka juova mies valvoo yöt. Luuletko että siinä muut nukkuu kun musiikki soi täysillä, kaatuilee niin että tavarat lentelee, ovet on selällään, puhuu puhelimessa kovalla äänellä, tulee kovakouraisesti halailemaan, vetää peitot pois yms.? Aamulla keittelee kahvia 3 promillillin humalassa, toisessa kädessä kaljatölkki.
[/quote]
ja vissiin on vienyt kaikki puhelimet ettei poliisia voi soittaa.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 17:34"]
Yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista. Alkoholistin puolisona jaksaa aina uskoa hyvään päivään.
[/quote]
Kumminko päin tässä tapauksessa on syy-seuraus-suhde? Alholistien puolisoiksi hakeutuu hyväuskoisia idiootteja vai alkoholistin puolisona oleminen saa muuttaa hyväuskoiseksi idiootiksi?
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 17:40"]
No ei ole kiva lukea haukkumista luuseriksi ja hulluksi. Te täydelliset.
[/quote]
No jos olet täällä valittamassa aiheesta etkä kuitenkaan halua asiaa muuttaa, olet hullu tai tyhmä sekä luuseri.
eikö 33 osaa lukea? Sanoi että laittoi miehensä pihalle!
Sekin on outoa jos täällä avautuu vaikesta asiasta, niin saa paskaa niskaan. Ennemmin keskustelisi asiallisesti ja saisi vinkkejä saman kokeneilta.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 17:52"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 17:34"]
[/quote]
Kumminko päin tässä tapauksessa on syy-seuraus-suhde? Alholistien puolisoiksi hakeutuu hyväuskoisia idiootteja vai alkoholistin puolisona oleminen saa muuttaa hyväuskoiseksi idiootiksi?
[/quote]
ihminen muuttuu läheisriippuvaiseksi eikä uskalla enää lähteä. todellisuus vääristyy ja luottamus itseen menee. nim. samassa veneessä
En ole täydellinen missään nimessä, itsekkin olen ollut huonossa suhteessa liian pitkään. Mutta tajusin kuitenkin lähteä. Olen pahoillani aikaisemmasta luuserikommentista ap. Teit oikein kun pistit miehen pihalle. Äläkä mene enää uskomaan sen lupauksiin. Ja muista laittaa lapsesi aina miehen edelle. Hyvää joulua ja parempaa jatkoa sinulle.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 14:32"]Ei se, että juo kolme päivää putkeen tee kenestäkään alkoholistia. Ellei tietenkin ole jatkuvaa touhua.Itse lähden yleensä muualle, kun tuo ottaa kuppia kavereidensa kanssa meillä. En jaksa katsella ihmistä joka toistelee samoja asioita ja esittää typeriä kysymyksiä. Eipähän kumpikaan menetä mitään.
[/quote]
Kyllä se taitaa tehdä alkoholistin, jos jää päälle... Erilaisen tosin, tuurijuopon. Ei normaalisti ihminen jatka monta päivää juomista ja seuraava päivä jo yleensä sellainen olo, että ei voisi ajatellakaan jatkamista. Eikö siinä ole juuri korjaussarjasta kyse, kun jatkaa juomista. Se lienee yksi alkoholistin alkavia piirteitä.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 17:34"]Yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista. Alkoholistin puolisona jaksaa aina uskoa hyvään päivään.
[/quote]
Niin... Ja aina pettyä! Koskaan sitä hyvää päivää ei tule. Poikkeuksiakin on.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 13:18"]
Eihän sillä ole mitään väliä juoko mies vai ei, vaan sillä millainen on humalassa.
Jos on kiva seuraveikko, kertoo kivoja juttuja ja juuri sellainen miksi alkoholia juodaan, niin miksi siitä äksyillä. Parempi sellainen kuin jumittava jäykästi lapsille puhuva peikko.
[/quote]
Samoilla linjoilla, ei se itse juominen, vaan se mitä siitä seuraa. Eipä kai minunkaan lapsuudessa olisi sinänsä ollut mitään vikaa, jos ei porukat ja muut paikalla olleet olisi ollu humalassa kusipäitä.
[/quote]
Ei se kusipäisyys, vaan humala = poissaolo/ läsnäolottomuus!
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 16:58"]
Tuo tilanne lauksesi siihen että se ukko jäi junan alle
Naisesta ei ollut eron ottajaksi.
[/quote]
Ratkaisuhan on tuokin, suopea syyttäjä ja pieni yhteisö ympärillä.