Irtisanomissuoja heikkenee
myös valtion ja kaupungin työntekijöillä.
Ja alle 50 hengen työpaikoilla ei ole takaisinottovelvoitetta.
Voi helposti irtisanoa raskaana olevan ja äidin jonka lapset sairastavat.
Ja minä trade Hönö Tiainen joudun aina uuteen työpaikkaan, kun kuulemma olen liian hidas niin en pääse samaan työpaikkaan koskaan takaisin.
Aivot väsyvät enkä pysty ymmärtämään asioita ja tekemään yhtä nopeasti kuin muut.
En käsitä miten joku voi päästä tosta vaan nuorena työkyvyttömyyseläkkeelle.
Itsellä paljon pitkiä sairaalajaksoja lapsena ja tajuttomuuskohtauksia.
Miten voi päästä jo 20 - vuotiaana sairaseläkkeelle.
Minä olen kohta 50. Kävin muutaman kurssinkin 5 kertaan, siis saman kurssin, tutkinto oli muuten valmis. Mutta kun aivot ei toimi niinkuin muilla.
Mutta nyt pääsen onneksi irtisanottujen tilalle peruspäivärahalla ja 9€ kulukorvauksella 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kommentit (11)
Kansanedustajat ja ministeritkin pitäisi irtisanoa kesken kauden jos vaikka naama ei miellytä. Tämä lisäisi työllisyyttä!
Onhan tuo työnantajan näkökulmasta hyvä,että pääsee eroon hitaista ja huonoista.Hyvillä tekijöillä tuskin ongelmaa on...Ihan rehellisesti esimiehenä ollessa olisin toivonut että yhden sarjasaikuttajan olisi voinut laittaa pihalle.(Saikut ei ollut se ongelma vaan sitten kun palasi hommiin,olisi työnteon sijaan pitänyt päästä seminaareihin ja koulutuksiin...)
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo työnantajan näkökulmasta hyvä,että pääsee eroon hitaista ja huonoista.Hyvillä tekijöillä tuskin ongelmaa on...Ihan rehellisesti esimiehenä ollessa olisin toivonut että yhden sarjasaikuttajan olisi voinut laittaa pihalle.(Saikut ei ollut se ongelma vaan sitten kun palasi hommiin,olisi työnteon sijaan pitänyt päästä seminaareihin ja koulutuksiin...)
Kyllä!
Kannatan myös saikkujen kieltämistä, halpatyövoimaa sekä kansalaisten orjuuttamista!
T. Yrittäjä
Kyllä monella isolla työpaikalla on joku, joka käyttää vain hyväkseen irtisanomssuojaa. Ei tulla töihin ajoissa, ei tehdä muuta kuin valitetaan ja jopa häiritään muiden työskentelyä.
Meillä sai olla eläkkeelle asti eräs joka ei tehnyt oikein koskaan mitään, kiersi vain haukkumassa työkavereita. Ennen eläkkettä annettiin ylennys ja oma työhuone, jossa ei häirinnyt enää muiden työntekoa. Kallis ehkä, mutta tehokasta, ilmapiiri parani huomattavasti. Olisi ihan oikein, että jatkuvista poissaoloista aiheettomasti voitaisiin antaa muutama varoitus ja sitten ulos, jos ei tehoa.
nämä kuntien ja valtion virka tammat eivät ymmärrä että me kuntalaiset yrittäjät heidän palkkansakkin maksamme. valtio sektorilta heti 60% erikois tietäjä parantaisia pihalle suojatöistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä!
Kannatan myös saikkujen kieltämistä, halpatyövoimaa sekä kansalaisten orjuuttamista!
T. Yrittäjä
Mut mä Hönö joudun aina kun on kokous ottamaan sairaslomaa tai lomapäivän, kun en pysty olemaan siellä. Mut kai mä pääsen "vaki naiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monella isolla työpaikalla on joku, joka käyttää vain hyväkseen irtisanomssuojaa. Ei tulla töihin ajoissa, ei tehdä muuta kuin valitetaan ja jopa häiritään muiden työskentelyä.
Meillä sai olla eläkkeelle asti eräs joka ei tehnyt oikein koskaan mitään, kiersi vain haukkumassa työkavereita. Ennen eläkkettä annettiin ylennys ja oma työhuone, jossa ei häirinnyt enää muiden työntekoa. Kallis ehkä, mutta tehokasta, ilmapiiri parani huomattavasti. Olisi ihan oikein, että jatkuvista poissaoloista aiheettomasti voitaisiin antaa muutama varoitus ja sitten ulos, jos ei tehoa.
Tuo jo onnistuu nykyisellään. Omassa paikassa myöhästyminen useammin johtaa varoitukseen. 2 varoitusta ja potkut.
Sama pätee mihin tahansa. Ei ole tarvetta heikentää irtisanomista. Rasismi tapauksissa tai vastaavissa pitäisi suoraan voida antaa potkut.
Vierailija kirjoitti:
Mut mä Hönö joudun aina kun on kokous ottamaan sairaslomaa tai lomapäivän, kun en pysty olemaan siellä. Mut kai mä pääsen "vaki naiseksi?
Hyvä, päästään sellaisista työkavereista eroon, jotka eivät tuota mitään.
Voi voi 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂