Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies juonut kolme päivää ja yötä

Vierailija
25.12.2013 |

Lupasi ennen joulua, ettei juo. Mutta eipä sitten pystynyt. Nyt on valvottu kaksi yötä. olen lopen väsynyt tähän.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alkoholistin lupauksiin kannata uskoa. Pettyy vaan ja sitten ottaa kaaliin vielä enemmän, jos meni uskomaan.

Vierailija
2/48 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se muuksi muutu, pahenee vaan. On nämä lupailijat nähty.

Oletko tähän valmis ja edelleen jatkamaan hänen kanssaan?

Itse jättäisin tuollaisen miehen, kaksi pitkää parisuhdettani olen ryyppäämisen takia päättänytkin. Ja jälkikäteen aina ajatellut, että olisi pitänyt lähteä suhteesta aiemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli lusikat jakoon? mä en jaksa edes erota.

Vierailija
4/48 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei tarvitse elää juovan alkoholistin kanssa. Varsinkaan jos teillä on lapsia, sun ei PIDÄ elää juovan alkoholistin kanssa. Tee palvelus itsellesi, lapsillesi ja miehellesi, ja lopeta yhteisasuminen. Suhdetta ei tarvitse lopettaa, mutta älä asu sen kanssa ennen kuin on osoittanut ainakin vuoden, että voi elää raittiina.

Vierailija
5/48 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiteen vuoteen näitä on mahtunut aika paljon. Olen sitten kai tyhmä kun uskon vielä hyvään. En halua elää yksin, mutta yksin minä olin joulunkin. Lapset on minun edellisestä liitosta ja eivät enää jaksa katsoa tätä touhua. Olen rakastanut tota mänttiä enemmän kuin ketään. 

Vierailija
6/48 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sillä ole mitään väliä juoko mies vai ei, vaan sillä millainen on humalassa.

Jos on kiva seuraveikko, kertoo kivoja juttuja ja juuri sellainen miksi alkoholia juodaan, niin miksi siitä äksyillä. Parempi sellainen kuin jumittava jäykästi lapsille puhuva peikko.

Vierailija
7/48 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olet uhrannut lapsienkin joulun sen mäntin takia ja suhteen heihin. eivät varmaan äitiäkään kunnioita kun tollasta kestää. 

Vierailija
8/48 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun itsesi kannattaisi käydä jossakin ryhmässä tai terapiassa. 

Vierailija
9/48 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 13:18"]

Eihän sillä ole mitään väliä juoko mies vai ei, vaan sillä millainen on humalassa.

Jos on kiva seuraveikko, kertoo kivoja juttuja ja juuri sellainen miksi alkoholia juodaan, niin miksi siitä äksyillä. Parempi sellainen kuin jumittava jäykästi lapsille puhuva peikko.

[/quote]

Juuei. Ei se "hauska" juoppo ole yhtään sen parempi kuin jurottajakaan. Helvetin ärsyttävä vain - ei juopon jutut ole yleensä hauskoja kenenkään muun kuin se itsen mielestä. Sitä ällöttävää lässytystä ja puhetulvaa ei jaksa kukaan kuunnella.

Vierailija
10/48 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se, että juo kolme päivää putkeen tee kenestäkään alkoholistia. Ellei tietenkin ole jatkuvaa touhua.Itse lähden yleensä muualle, kun tuo ottaa kuppia kavereidensa kanssa meillä. En jaksa katsella ihmistä joka toistelee samoja asioita ja esittää typeriä kysymyksiä. Eipähän kumpikaan menetä mitään.

Vierailija
11/48 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 13:09"]

eli lusikat jakoon? mä en jaksa edes erota.

[/quote]

no sitten varmaan jatkat tällä nykyisellä linjalla.

Vierailija
12/48 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 14:32"]

Ei se, että juo kolme päivää putkeen tee kenestäkään alkoholistia. Ellei tietenkin ole jatkuvaa touhua.Itse lähden yleensä muualle, kun tuo ottaa kuppia kavereidensa kanssa meillä. En jaksa katsella ihmistä joka toistelee samoja asioita ja esittää typeriä kysymyksiä. Eipähän kumpikaan menetä mitään.

[/quote]

Sulla ei taida olla lapsia jaloissa, jos aina olet valmis häviämään miehen silmistä, kun tämä rupeaa kavereineen kännäämään teidän kotonanne. Usko pois, että mielesi voi muuttua siinä vaiheessa, kun lähdet pienten pilttien kanssa evakkoon vaikka kolmeksi päiväksi. Palaillaan asiaan silloin.

Vierailija
13/48 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ap hullu. Mies ei ole edes lasten isä ja annat heidän kärsiä tuosta. Häpeä!

Vierailija
14/48 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ota yhteys AlAnoniin. 

Vierailija
15/48 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei hämmästelemällä parane. Olen elänyt vastaavassa. Olisi pitänyt heti lähteä. Nykyisessä tilanteessasi kärsivät juopon lisäksi läheiset. Lähde hyvä ihminen!

Vierailija
16/48 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa taas tällainen "äiti" ressukka täällä..tällasia luuseriämmiä on Suomi pullollaan..uhrataan lapset kun ei haluta olla ilman äijää...häpeä idiootti

Vierailija
17/48 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa asui iso perhe jonka isäntä oli juoppo, ei käynyt töissä koskaan. Poliisit ja ambulanssi vieraili silloin tällöin heillä. Äiti lapsineen joutui pakenemaan juoppohullua. Tuo tilanne lauksesi siihen että se ukko jäi junan alle, kännissä horjahtanut laiturilta. 

Naisesta ei ollut eron ottajaksi. Sivusta ajatellen tuo ratkaisu koitunee lasten parhaaksi, ei tarvitse pelätä isää enää koskaan.

Vierailija
18/48 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten vaikka on juonutkin kun ei näköjään aiheuta häiriötä. Jos miehesi on 2 yötä valvonut niin ei sinun elämääsi luulisi häiritsevän. Aivan ihmeellistä valitusta taas keksitty turhista aiheista.

Vierailija
19/48 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 13:16"]

Viiteen vuoteen näitä on mahtunut aika paljon. Olen sitten kai tyhmä kun uskon vielä hyvään. En halua elää yksin, mutta yksin minä olin joulunkin. Lapset on minun edellisestä liitosta ja eivät enää jaksa katsoa tätä touhua. Olen rakastanut tota mänttiä enemmän kuin ketään. 

[/quote]

Feel yout pain... Niin tuttua. Olen mäkin tuntenut mieheeni sellaista paloa mitä en keneenkään muuhun ja kun välillä on hyviä vaiheita niin aina jaksaa uskoa. Olen liian kiltti ja niin tyhmä.

Vierailija
20/48 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistin lupaukset ovat tosiaan ihan yhtä tyhjän kanssa. Jos jotenkin pystyisit asettumaan tilanteen yläpuolelle ja ajattelemaan niin, että joka tapauksessa et pysty ikinä enää luottamaan mieheen. Hän tekee omat valintansa, etkä ole vastuussa niistä millään tavalla. Päästät irti hänestä henkisesti ja annat hänen kantaa itse vastuun. Ei se helppoa ole. Al-anonia suosittelen minäkin, jos tilanne pahenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme