Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäni Tampereen Liikennelaitos nolasi itsensä pahimman kerran nyt jouluna

Vierailija
25.12.2013 |

Kannustetaan autottomuuteen ja kulkemaan julkisilla. Helsingissä homma toimi ja jotenkuten täällä Tampereellakin.

Aina on jouluna ajettu, paitsi joulurauhan aikaan.

Itse en omista autoa ja asumme aika kaukana omasta äiditäni, jonka piti niin tulla jouluna meille kylään, olla yötä jne.

Aattona ei päässyt kun veljeni oli sovittu menevän silloin, mutta tänään oisi tullut ja huomenna mennyt sitten kotiin kun työtkin taas alkaa jo 27.12..

Aina on bussi tosiaan kulkenut, vaikka edes harvoilla vuoroilla. Nyt ei kuljekaan ollenkaan!!! N-O-L-O-A.

Maksut vaan kasvaa , ei asiakaskyselyjä ei mitään millä päätöstä voisin kunnioitta.

Itku pääsi. Odotimme kovin, minä ja 5 lastani. Niin laitoimme mummua varten kaikki valmiiksi ja lapset kyseli innoissaan, etä monelta mummu tulee jne.

No nyt mummu tulee sitten joulun jälkeen, minä vietin joulun ilman aikuista seuraa, koska kerroin muutamalle innoissani,että äitini tulee, joten en sopinut mitään päällekäin.

Tyttärenikin koitti epätoivoisesti, että hän hakee mummun kävellen kynttilälinjan autolta, jonne on 12km suuntaansa, paikassa minne ei edes osaa.

Olkaa onnellisia te, jotka pääsitte läheistenne viereen ja lähelle. Minuakin lämmittää ajatus siitä, että siellä se mummu on omassa kodissaan ja Luojalle kiitos meillä sellainen on.

Liikennelaitos teki julmasti. Monet kaltaiseni autottomat ovat aivan yksin koko joulunpyhät, jumissa massa kodissaan.

Juoppoja sitten kyllä kuskataan taas uudenvuoden aikaan monin erilaisin vuorotarjoiluin. 

Jopa kannattaa olla ilman autoa ja luottaa joukkoliiketeeseen!

Tässä kohtaa taksi tulisi liian kalliiksi meille, sillä matkaa välisämme on päälle 100km.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 19:35"]

Ja entäs se veli? Onko velikin autoton?

[/quote] 

mä mä mietin kans että olisko veljellä autoa?

jos on niin eikös hän olisi voinut käyttää äitiäsi teillä tai tuoda jouluaattoiltana ja vaikka hakea joulupäivänä?

Minun siskoni haki vanhempamme heille aatoksi 60 km:n päästä ja vei illalla takas kotiin.

Kyllä sen verran voi olla lähimmäisenrakkautta että auttaa vaikka kyydityksissä.

Vierailija
62/63 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

just just... Tilanne oli täällä Tampereella se että bussit ei liikkunu ollenkaan enään kello 12 jälkeen ja näin se on joka joulu ollutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Tampereella bussi kulkenu kyllä jouluna koskaan ja itekin viime jouluna menin päivää aikasemmin kaverille ku tiesin et bussit menee huonosti ja lähin vasta 26 päivä ku busseja ei 25 päivä menny. Täytyy suunnitella. T: Tamperelainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi