Turhin turistinähtävyys jonka olet nähnyt?
Kommentit (34)
Matkailija kirjoitti:
Onneksi mieleni toimii niin, että mitättömät pettymykset unohtuvat ja hienot jäävät mieleen.
Mun mielestä on kiva muistaa koko matka myös pettymyksineen.
Mona Lisa. Niin pieni ja niin paljon porukkaa ettei voinut kunnolla katsella.
Vierailija kirjoitti:
Keskisen kyläkauppa
Haaveilen tämän näkemisestä :D
Koulujen ystävyyskaupunkimatkalla Tanskassa joskus viime vuosituhannella pääsimme katsomaan viikinkilinnaa. Bussin ikkunasta ei näkynyt mitään linnamaista, mutta pysähdyimme pellon laidassa olevan ladon viereen. Arvelimme, että ladon sisällä olisi hieno museo, mutta seinustoita kiersivät vain makuulaverit ja keskellä maalattiaa olivat mustuneen tulisijan jäänteet. "Viikinkiasumus" olisi ollut teinienkin mielestä ihan hyväksyttävä nimi, mutta "linna" oli liikaa. Jälkeenpäin ajatellen lato oli tosi hyvin säilynyt viikinkiaikaiseksi puiseksi rakennukseksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskisen kyläkauppa
Haaveilen tämän näkemisestä :D
Keskisen kyläkauppa voittaa kaikki eiffelit, merenneidot, stonehenget ja mannekenpissit, jotka on av:n porvoonturistimatka-aktivisti-raadin mielestä turhia. Tiedän, sillä olin sillä reissulla. Hyvä reissu, käytiin ostamassa ämpärit.
Moderni kirkonrötjäke ja ihan Suomessa ..
Vierailija kirjoitti:
Mona Lisa. Niin pieni ja niin paljon porukkaa ettei voinut kunnolla katsella.
Sama täällä. Taidemuseo täynnä hienoja tauluja, mutta valtava joukko tullut katsomaan vain yhtä taulua. Kävin Mona Lisalle omistetussa huoneessa, mutta voisin sanoa, etten ole kyseistä taulua nähnyt.
Mikäs minä olen nähtävyyksiä arvostelemaan.
Central Park. Ihana puisto, ei siinä mitään, mutta yhtenä suurimpana turistikohteena/nähtävyytenä en oikein ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Manneken pis. Pikkiriikkinen patsas talon nurkalla.
Juuri samaa olin tulossa kirjoittamaan
(Olemattoman näköinen pikkupoika kuseksii)
Viielä mahtavampaa se oliisi jos olisi romanttisesti jonku naiseen kanssa ja kuutamon loisteeessa, kuuutamouinnillla.