Kukaan ei auta minua koskaan missään
Kukaan ei auta minua koskaan missään. Olen yksin.
Kommentit (17)
Hyväksy sitten osasi ja päätä että pärjäät itse. Ajat ovat kovat. Minäkin olen pärjännyt yksin.
Ei, kukaan ei auta palstaulisijaa.
Oletko pyytänyt apua vai oletko olettanut vain saavasi apua pyytämättä?
Avuton olet. Se on sulle ihan oikein
Eikä minua. Olen auttanut muita. Mutta ei se oikein kannata. Siispä tästä lähin autan vain itseäni. Se kannattaa.
Et kertonut paljoa. Miksi olet yksin, eikö kukaan pidä luonteeestasi?
Vierailija kirjoitti:
Et kertonut paljoa. Miksi olet yksin, eikö kukaan pidä luonteeestasi?
Tai muut haluavat hyötyä kiltistä. Sitten jää yksin kun ei kiltti ei autakaan muita, ei saa myöskään itse apua. Ei ole vastavuoroisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap itse auttanut muita?
Aina on autettu muita. Sepäs siinä, että ap ei ole saanut apua heiltä, joita on autettu aiemmin
Sama. Itse saa auttaa itseään. Muita olen auttanut.
En tiedä, oletko tuttavani, mutta muutama huomio:
- Olen auttanut sinua usein, sillä ymmärrän ahdistuneisuutesi ja tilanteesi vievän sinua yhä syvemmälle voimattomuuteen. Olen auttanut ja moni muukin on auttanut silloinkin, kun omat voimat tai aika on ollut vähissä. Se johtuu myötätunnosta.
- Viime aikoina en ole auttanut enää niin usein ja olen ymmärtänyt, että moni muukin alkaa olla jaksamisensa äärirajoilla. Se johtuu siitä, että mitä enemmän sinua autamme ja mitä lähemmäs päästämme, sitä ilkeämmäksi sinä muutut.
Olen pahoillani, mutta en ole varma, tahdonko enää olla kanssasi tekemissä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, oletko tuttavani, mutta muutama huomio:
- Olen auttanut sinua usein, sillä ymmärrän ahdistuneisuutesi ja tilanteesi vievän sinua yhä syvemmälle voimattomuuteen. Olen auttanut ja moni muukin on auttanut silloinkin, kun omat voimat tai aika on ollut vähissä. Se johtuu myötätunnosta.
- Viime aikoina en ole auttanut enää niin usein ja olen ymmärtänyt, että moni muukin alkaa olla jaksamisensa äärirajoilla. Se johtuu siitä, että mitä enemmän sinua autamme ja mitä lähemmäs päästämme, sitä ilkeämmäksi sinä muutut.
Olen pahoillani, mutta en ole varma, tahdonko enää olla kanssasi tekemissä.
Tuskin olet ap:n tuttava
Kerro ongelmasi, niin yritän auttaa.
Mikäs avuksi?