Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lesbot/bi:t - millaisista naisista tykkäätte?

Vierailija
06.10.2020 |

Esimerkiks ulkonäöllisesti?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääkö lesbot dildoista? Vai riittääkö pelkät naisen vehkeet? Tätä välillä ihmettelen. Nainen siis itsekin, enkä oikein saa kiinni ajatuksesta seksiä ilman munaa. Mutta ehkä juuri siksi, etten ole lesbo...

Vierailija
22/63 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkääkö lesbot dildoista? Vai riittääkö pelkät naisen vehkeet? Tätä välillä ihmettelen. Nainen siis itsekin, enkä oikein saa kiinni ajatuksesta seksiä ilman munaa. Mutta ehkä juuri siksi, etten ole lesbo...

Riippuu tapauksesta. Monet tykkää käyttää seksileluja kumppanin kanssa, jotkut ei missään nimessä. Kyseessä ei varsinaisesti taida kuitenkaan olla se, ettei "naisen vehkeet" riittäisi :D Kyllähän heterotkin seksileluja käyttää. Uusia juttuja on kiva kokeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kanssa seksi niin parasta.

Vierailija
24/63 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa penetraatiosta mitään, ja ajatuskin yhdynnästä oksettaa, joten ei dildoja minulle.

Vierailija
25/63 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa penetraatiosta mitään, ja ajatuskin yhdynnästä oksettaa, joten ei dildoja minulle.

Kaikki naiset laukeavat klitorista stimuloimalla. Penetraatio on pelkästään hedelmöitykseen.

Vierailija
26/63 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pitkähiuksisista ja kauniista naisista. Pituudella ei ole väliä. Mekkoihin ja hankkeisiin pukeutuminen myös iso plussa

Vierailija
27/63 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen heteronainen, mutta minua on aina yritetty iskeä myös naisten taholta, joten voinen vastata. Itse ainakin olen perusnätti (isot silmät, korkeat poskipäät, hyvät hampaat) ja naisellinen (pieni, hoikka, pitkät raajat, pitkät hiukset, kevyt meikki, helma useammin kuin lahkeet).

Kokemukseni perusteella sanoisin siis, että miehet ja naiset pitävät ulkoisesti aika lailla samanlaisista naisista. Ero tuleekin sitten muusta. Naiset nimittäin ihastuvat vasta, kun henkilö on niiden mielestä myös fiksu ja hauska. Miehille riittää hymyily ja juttujen kuuntelu.

Itseäni suoraan sanottuna harmittaa olla hetero. Olisin saanut tosi hyviä seurustelusuhteita ihanien naisten kanssa, jos seksi ei olisi esteenä.

Minä sovin täysin samaan kuvailuun eikä minua ole koskaan muuksi kuin fiksuksi ja hauskaksi kutsuttu. Silti vain miehet lähestyvät ja lähestyn miehiä toki itsekin ja kovin pitkälle ei miestenkään kanssa pötki vain hymyillä ja hiljenemällä oikeaan aikaan.. aika raju yleistys..Asun keskisuuressa kaupungissa, jossa lesbouteen ei suhtauduta sen kummallisemmin kuin muuallakaan.

Lesboja ei ilmeisesti sitten kiinnosta naiset, jotka eivät osoita ainoallakaan mikroeleellä vastavuoroista mielenkiintoa. Tämä on mun arvaukseni. En oikein keksi muuta syytä miksi useat lesbot olisivat kiinnostuneet sinusta mutta yksikään ei minusta.

Vierailija
28/63 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään kovin tarkkaa naistyyppiä ulkonäöllisesti. Viehätyn itsevarmasta, omissa nahoissaan viihtyvästä ja rennosta olemuksesta.

Ehkä helpompi sanoa mistä en ulkonäöllisesti pidä: butch-naiset ei viehätä. Mulle tulee heistä sellainen olo, että ovat epävarmoja ja koittavat väkisin olla "miehiä" kaikilla mahdollisilla tavoilla.

Vierailija
29/63 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistavatko lesbonaiset toisensa jostain? Itse olen siro ja naisellinen (ulkoisesti ainakin) heteronainen ja ikinä kertaakaan yksikään nainen ei ole tehnyt minkäänlaista aloitetta. Miesten aloiteet ovat arkipäivää jos tulee liikuttua jossain yksin. A. Enkö siis ole yhdenkään lesbon mieleen vai b. tunnistavatko lesbot toisensa? Vai c. onko lesboilla niin selvästi matalampi libido, ettei tule lähestyttyä ketään samoissa määrin kuin miehet tekevät...? Veikkaan nyt kuitenkin että olisi joko a tai b.

Lesbo tunnistaa yleensä alitajuisesti toisen lesbon, muttei uskalla lähestyä siitäkään huolimatta. Itse en ainakaa ole koskaan ihastunut heteroon... Vaihtoehto a ja b on molemmat todennäköisesti oikein :)

Mutta siitä preferenssistä. Ulkonäöllisillä piirteillä ei ole niin paljoa väliä, paitsi että sulan suklaanruskeille silmille. Hameita käyttävät naiset ovat aina coolin näköisiä, olivat he muuten sitten ties kuinka femme/butch.

Tässä on (itselläni) myös sellainen ongelma, etten ikinä etsi pelkkää seksiseuraa - jos ollenkaan. Etsin ihmistä jonka kanssa syntyy joko ystävyyttä, ja joskus, todella harvoin rakkautta. Sen jälkeen mietitään intiimimpiä asioita.

Vierailija
30/63 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistavatko lesbonaiset toisensa jostain? Itse olen siro ja naisellinen (ulkoisesti ainakin) heteronainen ja ikinä kertaakaan yksikään nainen ei ole tehnyt minkäänlaista aloitetta. Miesten aloiteet ovat arkipäivää jos tulee liikuttua jossain yksin. A. Enkö siis ole yhdenkään lesbon mieleen vai b. tunnistavatko lesbot toisensa? Vai c. onko lesboilla niin selvästi matalampi libido, ettei tule lähestyttyä ketään samoissa määrin kuin miehet tekevät...? Veikkaan nyt kuitenkin että olisi joko a tai b.

Lesbo tunnistaa yleensä alitajuisesti toisen lesbon, muttei uskalla lähestyä siitäkään huolimatta. Itse en ainakaa ole koskaan ihastunut heteroon... Vaihtoehto a ja b on molemmat todennäköisesti oikein :)

Mutta siitä preferenssistä. Ulkonäöllisillä piirteillä ei ole niin paljoa väliä, paitsi että sulan suklaanruskeille silmille. Hameita käyttävät naiset ovat aina coolin näköisiä, olivat he muuten sitten ties kuinka femme/butch.

Tässä on (itselläni) myös sellainen ongelma, etten ikinä etsi pelkkää seksiseuraa - jos ollenkaan. Etsin ihmistä jonka kanssa syntyy joko ystävyyttä, ja joskus, todella harvoin rakkautta. Sen jälkeen mietitään intiimimpiä asioita.

❤️

Vierailija
31/63 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi heteroa kiinnostaa lepakoiden naismieltymykset? Mua kiinnostaisi nainen kumppanina, mutta enpä paljasta maustani jollekin uteliaalle kiusaajalle yhtään mitään.

Vierailija
32/63 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset laukeavat klitorista stimuloimalla. Penetraatio on pelkästään hedelmöitykseen.

Kyllä jotkut saavat yhdynnälläkin. Mutta se on vaikeampaa ja todennäköisesti kuitenkin sekin liittyy siihen, että klitoris sai edes jonkinlaista stimulaatiota yhdynnän aikana. Itse olen ihan hetero, mutta käytän tosi harvakseltaan dildoja ihan siitä yksinkertaisesta syystä etten saa sillä orgasmia niin helposti ja nopeasti kuin klittaa stimuloimalla. On kyllä joskus kiehtonut ajatus naisesta kumppanina koska silloin varmaan kokisin ekan kerran elämässäni hyvää seksiä. Harmi vaan en ole lesbo, enkä edes bi.

Vierailija
33/63 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllisesti minuun iskevät kookkaat naiset, eli pitkät ja joko lihaksikkaat tai vähän ylipainoiset. Rokahtava ja/tai maskuliininen tyyli on myös plussaa. Olen kyllä ihastunut myös pienikokoisiin ja feminiinisiin naisiin, niin että kiveen hakattuja nämä asiat eivät ole. Persoona ratkaisee paljon.

Vierailija
34/63 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ihan peruskauniista, tavallisista naisista. Eli en kiinnostu rekoista, instamalleista tai queereista (siis niistä, joiden pride-liput, pronominit ja mt-diagnoosit saat tietää jo esittäytyessä). Myös luonne saa olla aika rento ja ulospäinsuuntautunut, itse kun olen introvertti.

Vierailija
35/63 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jotkut saavat yhdynnälläkin. Mutta se on vaikeampaa ja todennäköisesti kuitenkin sekin liittyy siihen, että klitoris sai edes jonkinlaista stimulaatiota yhdynnän aikana. Itse olen ihan hetero, mutta käytän tosi harvakseltaan dildoja ihan siitä yksinkertaisesta syystä etten saa sillä orgasmia niin helposti ja nopeasti kuin klittaa stimuloimalla. On kyllä joskus kiehtonut ajatus naisesta kumppanina koska silloin varmaan kokisin ekan kerran elämässäni hyvää seksiä. Harmi vaan en ole lesbo, enkä edes bi.

Luulen vähän että lesboissakin on niitä, joiden kanssa seksi olisi tylsää tai vain kamalaa. Ja varmaan moni heteromieskin toivoo saavansa edes kerran elämässä hyvää seksiä. Silloin kannattaa jatkaa etsintää tai harjoitella vuorovaikutusta valmiiksi rakkaan kumppanin kanssa.

Minä saan pelkässä yhdynnässä orgasmeja, en aina, yleensä. Klitoriksen osat, jotka ovat näkymättömissä stimuloituvat nimenomaan vaginapenetraatiossa. Tietysti saan orgasmin myös pelkästään klitoriksenkärkeen keskittymällä tai sen hyväilystä yhdynnän aikana, mutta myös täysin 100 % ilman sitä. Mutta. Vain miehen kanssa. Olen hetero enkä kiihotu tarpeeksi pelkästä dildosta, en edes vaikka mies olisi se joka käyttäisi sitä.

Minua tämä ketju kiinnostaa ihan vain siksi, että kukaan nainen ei ole koskaan vaikuttanut ihastuneelta minuun. Toisaalta en ole tullut asiaa juuri ajatelleeksi. Tulin vähän kuin varmistamaan asian.

Vierailija
36/63 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En allekirjoita tuota väitettä tunnistamisesta. Itse ainakin olen usein epävarma. Valitettavasti olen ihastunut myös heteroon, monta kertaa.

Minulle naisen pitäisi olla pehmeä, sekä sisäisesti että ulkoisesti. Siro tai suorastaan laiha ei kiinnosta. Aikuisen näköinen, ei tyttömäinen. Kysymys on kasvonpiirteistä eikä esim. rypyistä. Mieluummin lyhyet hiukset. Hieman androgyyni olemus, ei mikään yrmeä butch kuitenkaan. Rauhallinen tarkkailijatyyppi, ystävällinen mutta suora.

Vierailija
37/63 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bi. Pidän melko naisellisen näköisistä naisista, joilla on pitkät hiukset ja jotka meikkaavat.  Asenne saa kuitenkin olla vähän rouheampi, en tykkää mistään liian herttaisista tytöistä.

Vierailija
38/63 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tykkää, toiset ei. Tämä näin useamman naissuhteen kokemuksella. Mieltymyksiä on todella monenlaisia muutenkin. Ihan skeidaa väittää, että nainen automaattisesti tietäisi, mikä toista naista miellyttää - ja silti tuota väitettä kuulee.

Vierailija
39/63 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen bi. Pidän melko naisellisen näköisistä naisista, joilla on pitkät hiukset ja jotka meikkaavat.  Asenne saa kuitenkin olla vähän rouheampi, en tykkää mistään liian herttaisista tytöistä.

Tämä. Naiselliset ja vähän pahasuiset, mutta kuitenkin älykkäät naiset saavat värinää aikaiseksi.

Vierailija
40/63 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä olisi munat ja dildot vaan tiellä kun naisten kesken ollaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan