Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin miehelle mielestäni hyvän joululahjan..

Vierailija
25.12.2013 |

Laitoin vihjailevan jopa paljastavan joululahja viestin, koska ollaan nyt pidempi aika erossa. Ei vastannut siihen mitään. Kun mitään ei kuulunut soitin sille, kun huolestuin ettei mitään oo sattunu. Oli nii kö ei ois mitää viestiä saanukaan.On jotenki halpa ja nolo olo nyt, loukkaantunukin. En viittiny enää edes vastata kun yritti vielä soittaa mulle.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli eilen lähetetty kuvaviesti vasta aamulla puoli kuuden aikaan, joten ainakin osa kuvaviesteistä on kulkenut todella isolla viiveellä. Jospa ei vain ollut saanut sitä.

Vierailija
22/26 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tämä selvisi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et lähetä vaikka jotai tyyliin "saanko sultakin lahjaksi samanlaisen kuvan kun itse lähetin" tai jotain vastaavaa. Siitä selvii sitten onko kuva edes tullu vai ei.

Vierailija
24/26 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestit on ruuhkutunee, siitähän on ihn virallista tietoa tullut

Vierailija
25/26 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi vain, mutta kyllä ne viestit viimeistään yön aikana on perille menneet.

He´s just not that into you.

Vierailija
26/26 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 14:14"]

Miksi et lähetä vaikka jotai tyyliin "saanko sultakin lahjaksi samanlaisen kuvan kun itse lähetin" tai jotain vastaavaa. Siitä selvii sitten onko kuva edes tullu vai ei.

[/quote]

Tää vois olla vaihtoehto. Paitsi että jos mies viettää Joulua sukulaisten kera, voi olla vaikea toteuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan