Laitoin miehelle mielestäni hyvän joululahjan..
Laitoin vihjailevan jopa paljastavan joululahja viestin, koska ollaan nyt pidempi aika erossa. Ei vastannut siihen mitään. Kun mitään ei kuulunut soitin sille, kun huolestuin ettei mitään oo sattunu. Oli nii kö ei ois mitää viestiä saanukaan.On jotenki halpa ja nolo olo nyt, loukkaantunukin. En viittiny enää edes vastata kun yritti vielä soittaa mulle.
Kommentit (26)
Miksi et lähetä vaikka jotai tyyliin "saanko sultakin lahjaksi samanlaisen kuvan kun itse lähetin" tai jotain vastaavaa. Siitä selvii sitten onko kuva edes tullu vai ei.
viestit on ruuhkutunee, siitähän on ihn virallista tietoa tullut
anteeksi vain, mutta kyllä ne viestit viimeistään yön aikana on perille menneet.
He´s just not that into you.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 14:14"]
Miksi et lähetä vaikka jotai tyyliin "saanko sultakin lahjaksi samanlaisen kuvan kun itse lähetin" tai jotain vastaavaa. Siitä selvii sitten onko kuva edes tullu vai ei.
[/quote]
Tää vois olla vaihtoehto. Paitsi että jos mies viettää Joulua sukulaisten kera, voi olla vaikea toteuttaa.
Minulle tuli eilen lähetetty kuvaviesti vasta aamulla puoli kuuden aikaan, joten ainakin osa kuvaviesteistä on kulkenut todella isolla viiveellä. Jospa ei vain ollut saanut sitä.