Mitä tavallista esinettä et omista?
Onko jotain mikä saa vieraat kysymään yllättyneinä: "Ai sulla ei ole ----?
Kommentit (693)
Vedenkeitin, moppi, puukko, pelikortit.
Leivänpaahdinta. 25-vuotiaan puolisoni puolesta vastaisin "älypuhelinta" – sillä on käytössä mun teiniaikojen 3310. Joitain huvittuneita katseita tullut kadulla kun Nokia Tune soi taskussa.
Mullakin on Nokia Tune mun Samsung S10+:ssa.
Mikro, en halua säteilyllä lämmitettyä ruokaa.
Kahvinkeitintä ei ole, eikä tule. En juo kahvia ja ei ole kiinnostusta hankkia kohteliaisuussyistä isoa masiinaa. Teetä ja jotain veteen sekoitettavaa capuccinon tapaista jauhetta löytyy.
Sähkövatkain, vaikka leivonkin aika paljon. Ihmiset ihmettelevät, miten jaksan vatkata marengit ja kermavaahdot käsin.
Munaleikkuria. Usein kaipaan, mutten muista ikinä ostaa.
Telkkari, kahvinkeitin, mikroaaltouuni taitaa olla ne joita useampi on päivitellyt. Stereot yms soittolaitteet puuttuu myös, käytössä on läppäri ja siihen yhdistetyt erilliset kaiuttimet.
Vierailija kirjoitti:
Mikro, en halua säteilyllä lämmitettyä ruokaa.
Säteilyä on monenlaisia.. Mikro vain laittaa vesimolekyylit värähtelemään ja siitä syntyy lämpöä. Et varmaan uskalla mennä ulos, jos kerron minkälaista säteilyä maaperästä tai auringosta lähtee..
Mikro (lapsiperhe)
Kahvinkeitin (juodaan pannukahvia)
Vedenkeitin
Imuri
Kuivausrumpu
Sitten sellainen juttu naisena kuin hiuslakka tai muut muotoilutuotteet. Ei mitään sellaisia ole.
Vierailija kirjoitti:
Kahvinsuodatin. Teen mieluummin hyvää kahvia.
Teen kahvini pressopannulla ja jauhan tummapaahtoiset kahvipavut itse. Tähän mennessä maukkainta kahvia olen valmistanut tuolla systeemillä, kahvin sekaan laitan myös hieman kanelia.
Imuria, telkkaria, läppäriä, kahvinkeitintä, mikroa, öö...
Sudin lattiat mikrokuituliinalla kerran tai pari viikossa (pieni yksiö), just olen menossa kirjastoon tekemään kouluhommia ja ehkä napaan Ärrältä pikkukahvin mukaan.
Kuulostaa varmaan tyhmältä, mutta tällainen ratkaisu pitää mut edes jokseenkin fyysisesti aktiivisena. Helppoon elämään tottuu nopeasti ja omalla kohdalla se on aiheuttanut viitsimättömyyttä ja heikentänyt fyysistä ja henkistä hyvinvointia.
Vierailija kirjoitti:
Rahaa. Ne muutamat setelit joita pussissani on, ovat Valtion omaisuutta. Ne on annettu minulle vain käyttöön. Tämä on muuten tosi, vaikket uskokkaan.
Myöskään asuntolainalla ostamasi omakotitalo ei ole sinun, koska joudut maksamaan siitä vähintään kiinteistöveroa. Omastaanhan ei tarvitse maksaa muille.
Televisio, kuivausrumpu, astianpesukone, mikroaaltouuni, kattolamput, kahvinkeitin, leivänpaahdin ja sänky.
Nuo nyt äkkiseltään tuli mieleen, varmaan puuttuu paljon muutakin ns. tavallista.
Tv.
Tosin nykyään kun tietokoneelta voi katsella leffoja se ei ole enää niin suuri skandaali.