Mitä tavallista esinettä et omista?
Onko jotain mikä saa vieraat kysymään yllättyneinä: "Ai sulla ei ole ----?
Kommentit (693)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ompelukone, vohvelirauta, kuivausrumpu, poreamme jne...
Millaisissa piireissä liikut, jos vieraat ihmettelee kun sinulla ei ole poreammetta?
Tai vohvelirautaa. 90-luvun härpäke, nykyään tavarataivaassa.
Nuohan on vähän muotia olleet viiime aikoina, paljon on ollut naistenlehdeissä ohjeita. Niillä voi tehdä paljon muutakin kuin vohveleita, esim. paistaa nopeasti kerrosvoileivät tai piirakat, munakoisoviipaleet, letut... Itse ostin vasta hiljattain ekan vohvelirautani ja tykkään kovasti.
Puhelin ja pankkitili. Kumpaakaan ei tarvitse ja elämä on helppoa kun näitä ei ole. Monessa paikassa tosin ei uskota ettei ole puhelinta ja työnantajaa kyrsii kun palkka pitää maksaa käteisenä.
Leivänpäähdin, dildo, pelikonsoli.
Hiustenkuivaaja (semmoiselle olisi tarvetta)
Keinutuoli
Sälekaihtimia (verhot on)
Oho, nyt muistuu mieleen, ettei minulla ole pumpattavaa Barbaraakaan.
Vierailija kirjoitti:
Telkkaria. En ole koskaan omistanut.
Samoin. En omista myöskään astianpesukonetta, pyykkikonetta, mikrouunia, mitään pelikoneita jne.
Sänky, sohva, pesukone ja pölynimuri tuli ekaks mieleen.
Passia ei minulla ole, ei ole telkkariakaan eikä äypuhelinta.
Kahvinkeitin, sohvapöytä, kirjahylly, mies, kukkia/viherkasveja, sänkyä makkarissa. Nukun sohvalla ja mh on vain iso työpöytä harrastuksille ja se on varmaan syy miksei sitä miestä ole. Sitäpaitsi kahvi on pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Puhelin ja pankkitili. Kumpaakaan ei tarvitse ja elämä on helppoa kun näitä ei ole. Monessa paikassa tosin ei uskota ettei ole puhelinta ja työnantajaa kyrsii kun palkka pitää maksaa käteisenä.
Asutko sillan alla?
En omista kaljaa, viikonloppuna aion korjata tilanteen
TV
Sohva
Astianpesukone
Kahvinkeitin
Vierailija kirjoitti:
Kahvinkeitin, sohvapöytä, kirjahylly, mies, kukkia/viherkasveja, sänkyä makkarissa. Nukun sohvalla ja mh on vain iso työpöytä harrastuksille ja se on varmaan syy miksei sitä miestä ole. Sitäpaitsi kahvi on pahaa.
Mulla on koko kämppä harrastuksille, yllättäen jopa kaksiossa on ajoittain liian vähän tilaa kun tavarat pääsee levähtämään. Ei sinne naista saisi varmaan mahtumaan.
M34
Ei ole leivänpaahdinta, vohvelirautaa, läppäriä eikä mitään sähköistä hiusvempainta.
Kuivausrummun sen sijaan pelastan vaikka tulipalosta, se määrä p*skaa mitä pyykistä vielä pesukoneen jälkeen irtoaa on kammottava. Ja ennen se kaikki päätyi mun hengitysilmaan.
Mikroaaltouuni, Netflix yms, ipod mp3 yms, pleikkarit yms, face, insta yms,