Mitä tavallista esinettä et omista?
Onko jotain mikä saa vieraat kysymään yllättyneinä: "Ai sulla ei ole ----?
Kommentit (693)
Kahvinsuodatin. Teen mieluummin hyvää kahvia.
Minulla ei ole mm. leivänpaahdinta, kuivausrumpua, voimassaolevaa henkilöllisyystodistusta, omaa tietokonetta, eikä älypuhelinta. Minulla ei ole koskaan ollutkaan älypuhelinta. Käytän Prismasta ostamaa Nokia-merkkistä näppäinpuhelinta.
Hiustenkuivaaja. Ei ole hyväksi hiuksille, ja hiukset kuivuvat joka tapauksessa tunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena miehenä en ole koskaan omistanut minkäänlaista pleikkaria, wiitä, xbox tai muuta vastaavaa. Eikös ne ole tyypilliset välineet nuorilla miehillä ja pojilla?
Tuota, ei aavistusta. Eikös noi ole lasten leluja?
Siis semmosten mielikuvituksettomien ja ystävättömien, jotka nyhjää vaan kotona?
Vierailija kirjoitti:
Nuorena miehenä en ole koskaan omistanut minkäänlaista pleikkaria, wiitä, xbox tai muuta vastaavaa. Eikös ne ole tyypilliset välineet nuorilla miehillä ja pojilla?
Ei kaikki miehet pelaa eikä kaikki naiset sisusta ja meikkaa.
Kahvinkeitin, en ole koskaan juonut kahvia (maistanut vain) enkä edes tiedä miten kahvia keitetään. Miksi ihmeessä omistaisin kahvinkeittimen, jos joku tulee luokseni vain juomaan kahvia, menkööt kahvilaan tai ostakoot kahvin mukaansa.
Mikro ja älykännykkä. Ilmankin pärjää hyvin.
Televisio, älypuhelin, pyykinkuivausrumpu, grilli.
Vierailija kirjoitti:
Kahvinkeitin, en ole koskaan juonut kahvia (maistanut vain) enkä edes tiedä miten kahvia keitetään. Miksi ihmeessä omistaisin kahvinkeittimen, jos joku tulee luokseni vain juomaan kahvia, menkööt kahvilaan tai ostakoot kahvin mukaansa.
Rauhoitu. Mistä noin hirveät aggressiot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehosekoitin ja keittiövaaka.
Olen kuitenkin tunnetusti hyvä kokki ja leivon paljon.Vaa'alla kannattaa mitata leivonnaisten ainekset. Jauhojen tilavuus vaihtelee.
Punnitsen vaa'alla myös langat kun suunnittelen neuletta ja mittaan langan menekkiä.
Neulon ja ompelen myös paljon, mutta en ole tarvinnut vaskss siinäkään.
Minulla on taulukko, jossa kaikki tavallisimmat leivonta-aineet on muutettu painosta tilavuuksiksi.
Perheessä pn yksi käsityönopettaja, eikä ole ikinä vaakaa tarvinnut käsitöissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota, ei aavistusta. Eikös noi ole lasten leluja?
Siis semmosten mielikuvituksettomien ja ystävättömien, jotka nyhjää vaan kotona?
Mä taas en tiedä ketään itseni ikäistä (20-30 vuotiaat), joilla ei ole jotain pelivälineitä.
Kuivausrumpu. Telkkaria ei ollut pitkään aikaan, nyt on laaten pleikkaa varten. Sitä voi käyttää myös dvd:n katseluun, ja toki hdmi-kaapelilla voi katsoa tietokoneen kautta ohjelmiakin.
Rahaa. Ne muutamat setelit joita pussissani on, ovat Valtion omaisuutta. Ne on annettu minulle vain käyttöön. Tämä on muuten tosi, vaikket uskokkaan.
Mikroaaltouuni, kahvinkeitin, pesukone, astianpesukone, leivänpaahdin.
Mulla ei ole myöskään yhtään paria farkkuja tai minkään sortin saappaita.
Nää nyt tuli ekana mieleen.
- Kahvinkeitin (asun yksin enkä juo kahvia)
- Astianpesukone (sellaiselle ei ole keittiössäni liityntää eikä paikkaa)
- Pyykkikone (käytän taloyhtiön pesutupaa)
- Tietokone (älypuhelin riittää kaikkeen käyttööni)
- Talouspaperi (käytän rättejä ja lautasliinoja)