Mitä tavallista esinettä et omista?
Onko jotain mikä saa vieraat kysymään yllättyneinä: "Ai sulla ei ole ----?
Kommentit (693)
Vierailija kirjoitti:
Oho, nyt muistuu mieleen, ettei minulla ole pumpattavaa Barbaraakaan.
Hyvä, koska vaimoni nimi on Barbara. Minä omistan sen ja pumppaan ainoana sitä aamuin, illoin.
Mikro, pesukone, astianpesukone, KAHVINKEITIN, ei mitään keittiökonetta, ruokapöytä, sohva, talouspaperi, matto, tietokone, internet (ainoastaan puhelimen)... Tässä ne mitä tuli nyt mieleen :D
Vierailija kirjoitti:
Mikro, en halua säteilyllä lämmitettyä ruokaa.
Valitettavasti kaikki lämpö on säteilyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dildoa.
Jaa, mulla taas ei ole sauvasekoitinta, mutta käytän keittiössä dildoa. Siinä menee Urpo-enokin hiljaiseksi kun surautan 35-senttisellä mustalla kumikullilla kermat sekaisin.
Tuosta ilmeni pari asiaa:
Et osaa edes vatkata kermaa etkä ole ikinä nähnyt dildoa. Olet poju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silitysrautaa.
Vielä en ole kertaakaan tarvinnut.
4h perhe meillä, toimistoympäristössä tehtävässä työssä sekä mies että minä.
Eikö mies ole koskaan käyttänyt kauluspaitaa? Jos ei töissä kauluspaitaa tarvikaan, niin ettekö koskaan käy häissä tai hautajaisissa, joissa miehet useimmiten pukeutuvat pukuun?
Entä ettekö koskaan käytä pöytäliinaa? Tai pese verhoja?
Kaikki pitää olla silitettyjä?
Hautajaisiinko ei voi mennä kunnioittamaan vainajan muistoa ilman silitettyä kauluspaitaa?
Pitääkö jäädä pois rakkaan ihmisen siunaustilaisuudesta, jos ei kerta kaikkiaan ole varaa kauluspaitaan?
Onko perusnautinto, syöminen, ryppyiseltä liinalta vähemmän nautittavaa?
Pitääkö verhojen olla puuterihangen tasaisia? Ettei vaan taas olisi kyse näyttämisestä ja oman statuksen pönkittämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Pumpattava Barpara
Löytyykö pumpattava Barbapapa?
Leipäkonetta, ruohonleikkuria, silitysrautaa.
- Älypuhelin (peruskännykkä riittää kun kotona on pari hyvää tietokonetta)
- Pelikonsolit (Playstation, Xbox, Nintendo, olen pelannut vain tietokonepelejä PC:llä)
- Tiskikone (nykyiseen asuntooni ei voisi edes asentaa tiskikonetta, ja yhden hengen tiskit pesee helposti käsin)
- Tehosekoitin (en keksisi sille mitään käyttöä, vatkaan kuohukermankin käsin kermavaahdoksi)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silitysrautaa.
Eikö mies ole koskaan käyttänyt kauluspaitaa? Jos ei töissä kauluspaitaa tarvikaan, niin ettekö koskaan käy häissä tai hautajaisissa, joissa miehet useimmiten pukeutuvat pukuun?
Hautajaisiinko ei voi mennä kunnioittamaan vainajan muistoa ilman silitettyä kauluspaitaa?
Pitääkö jäädä pois rakkaan ihmisen siunaustilaisuudesta, jos ei kerta kaikkiaan ole varaa kauluspaitaan?
Pitääkö verhojen olla puuterihangen tasaisia? Ettei vaan taas olisi kyse näyttämisestä ja oman statuksen pönkittämisestä.
Minä silitän yleensä farkut ja t-paidat paitsi osa urheilupaidoista on luonnostaan sileitä pesunkin jälkeen. Tosin en ymmärrä sitä mikä järki olisi mankeloida lakanat, jotka eivät näy sieltä sängystä minnekään. Ei silitysrauta ole mikään iso investointi ja se kestää normaalikäytössä vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
Unohtui äskeisestä että käytetään toki verhoja ja pöytäliinoja, mutta miksi niitä pitäisi silittää?!
Pesun jälkeen. Minusta on ruman näköistä, jos pöytäliina on ruttuinen, ainakin jos tavoittelee juhlavaa kattausta.
Autoa. Ihan kuin kaikilla yli 50-vuotiailla kuuluisi olla oma auto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin ketjun ansiosta, että minultahan puuttuu valtavasti tavallisia asioita.
Tiskikone,
pesukone,
televisio,
kahvinkeitin,
kattolamppu,
verhot.
Eli asunnon ikkunat ovat täysin paljaat ja kuka tahansa ohikulkija näkee suoraan sisään mitä sitten teetkin.
Kuudennessatoista kerroksessa on niukasti ohikulkijoita.
Jos vieressä on yhtä korkea talo, niin sieltä näkee hyvin siihen asuntoon etenkin jos siellä on pimeän aikaan kaikki valot päällä.
Juustohöylää, sillä en syö juustoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silitysrautaa.
😂😂😂 Eipä ole koskaan juolahtanut mieleen, että silittämistä voi joku pitää pätemisenä ja statuksen pönkittämisenä. Olen tähän asti pitänyt sitä aivan arkisena ja melko tylsänäkin askareena. Kiitos tästä!
Kynsiviila, korkosandaalit, uimapuku, sumutinpullo (esim. huonekasveja varten), tabletti, pizzakivi, ruohonleikkuri, auto, suurentava peili, leivänpaahdin, palasaippua, Soda Streamer, kuntosalikortti, langattomat kuulokkeet, varrettomat sukat, lapaset
Meillä ei ole talouspaperirullaa, sellaista en ole koskaan ostanut. Pyyhkeitä käytetään ja pyykinpesukoneessa ne pestään viikoittain.
Kuudennessatoista kerroksessa on niukasti ohikulkijoita.