Mitä tavallista esinettä et omista?
Onko jotain mikä saa vieraat kysymään yllättyneinä: "Ai sulla ei ole ----?
Kommentit (693)
Muumimukia, vaakaa, hiustenkuivaajaa, tehosekoitinta, kuivausrumpua. Osa ihmisistä ei omista tuotetta, joka on osamaksulla tai luotolla ostettu , jollei sitä ole vielä kokonaan maksettu.
Tuu mun vaimoks!!!
- Pekka Mulqvist, Lukihäiriyden ammattilainen, tasa-arvon kannattaja, puolueisiin kuulumaton.
Vierailija kirjoitti:
Televisiota, mikroaaltouunia, tietokonetta, astianpesukonetta, kuivausrumpua, autoa, sähköhammasharjaa.
Mun piti oikein googlettaa, että mikä ihme on kuivausrumpu, kun se tuli tässä ketjussa niin moneen kertaan mainittua. Mulle rumpu on semmonen soitin, mitä lyödään ja siitä kuuluu kiva ääni mutta että kuivausrumpu..huhhuh...
- Pekka Mulqvist, Lukihäiriyden ammattilainen, tasa-arvon kannattaja, puolueisiin kuulumaton.
Ei ole koskaan ollut mikroaaltouunia eikä älypuhelinta eikä printteriä.
hmmm-hmmm... drallallaa... tooooosi tositosi paxua jellyjortikkaa.... ooolalaaa... 😮😮
Lukihaerikko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Televisiota, mikroaaltouunia, tietokonetta, astianpesukonetta, kuivausrumpua, autoa, sähköhammasharjaa.
Mun piti oikein googlettaa, että mikä ihme on kuivausrumpu, kun se tuli tässä ketjussa niin moneen kertaan mainittua. Mulle rumpu on semmonen soitin, mitä lyödään ja siitä kuuluu kiva ääni mutta että kuivausrumpu..huhhuh...
Monissa pesuloissa kuivausrumpu (tumble dryer) on aivan vakiolaite. Meidän taloyhtiössä on mahdollista pestä kahdella pesukoneella samanaikaisesti ja laittaa ne pestyt pyykit sitten kuivausrumpuun, Yleensä pesuohjelmat kestävät noin 45 minuuttia ja kuivausrumpu kuivaa keskimäärin 45 minuutissa hiukan määrästä riippuen. Teoriassa hyvn kellottamalla minulla on puhtaat ja kuivat vaatteet noin 1.5 tunnin urakan jälkeen. Kuivausrummun ansiosta niitä pyykkejä ei ole pakko levitellä minnekään naruilla kuivumaan tuntikausien ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kahvinkeitin.
Juomme kuitenkin joka aamu kahvia.
Ai, pannukahvia suodatinkahvin sijasta vaiko Nescafen murukahveja?
Juustohöylä
Keittiövaaka