Mitä tavallista esinettä et omista?
Onko jotain mikä saa vieraat kysymään yllättyneinä: "Ai sulla ei ole ----?
Kommentit (693)
Digiboksia/TV:tä (monitori on), ruokapöytää tai ruokapöydän tuoleja, astianpesukonetta, kuivausrumpua, viinipulloja tai -laseja, silityslautaa. Saunan puuttuminen on yleinen ihmettelynaihe OK-talossa.
Silitysrauta on, en ole käyttänyt vuosiin.
En omista autoa, polkupyörää, älypuhelinta, astianpesukonetta, vedenkeitintä, yleiskonetta, sauvasekoitinta, blenderiä, kuivausrumpua, kameraa, vaakaa (en keittiö enkä tavallista), varsi-imuria..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahaa. Ne muutamat setelit joita pussissani on, ovat Valtion omaisuutta. Ne on annettu minulle vain käyttöön. Tämä on muuten tosi, vaikket uskokkaan.
Myöskään asuntolainalla ostamasi omakotitalo ei ole sinun, koska joudut maksamaan siitä vähintään kiinteistöveroa. Omastaanhan ei tarvitse maksaa muille.
MItään osamaksulla ostamaasi et omista niin kauan kuin yksi tai useampi maksuerä on maksamatta. Mitä taas kiinteistöveroon tulee myös asuntoyhtiön osakkaana maksat välillisesti kiinteistöveroa -ei mitää suuria summia, mutta kuitenkin.
- sadetakkia
- kumisaappaina toimii talvinahkasaappaat
En ole hankinut älypuhelin,tietoinen valintani.Minulla ei isoa taulu-Tv.Sekin tietoinen valintani.Astiani on jotain made in kiina.Ei siis Teemaa,ei Arabia.Ei astianpesukonetta.
En omista:
Pyykinpesukonetta, koska voin pestä vaatteet taloyhtiön koneella.
Aterimia, koska se vähä mitä kotona syön, käytän kertakäyttöisiä aterimia.
Lautasia, koska minulla on bambulautasia, joita ei tarvitse pestä.
Olisi helpompi luetella mitä omistaa kun mitä ei omista.Mitkä nämä "tavalliset esineet" sitten ovatkaan.
Millä te ihmiset lämmitätte ruuan kun monella ei ole mikroa?
Talouspaperi. En osta sitä koskaan. Kaikki ihmettelee.
Puhelinta, saan kyllä käyttää mieheni kännykkää jos tulee tärkeää soitettavaa.
Vitunkantotelinnettä...
Mulla ei ole siis omaa vosua.
Vierailija kirjoitti:
Olisi helpompi luetella mitä omistaa kun mitä ei omista.Mitkä nämä "tavalliset esineet" sitten ovatkaan.
Millä te ihmiset lämmitätte ruuan kun monella ei ole mikroa?
Oletko koskaan kuulut liedestä?
Vierailija kirjoitti:
Penispumppu. En vain ole koskaan saanut hommattua.
Hyvin vaikeaa kuvitella, että tulisi vieraita, jotka oitis alkaisivat siunailla ja leipoa käsiään reisiinsä ihmetellen, kun ei talosta löydy dildoa tai penispumppua, mutta en minä toki teitäkään tuomitse.
Sitä varten on mies!