Mitä tavallista esinettä et omista?
Onko jotain mikä saa vieraat kysymään yllättyneinä: "Ai sulla ei ole ----?
Kommentit (693)
Monitoimikonetta. Leivon useamman kerran viikossa ja ystävät ihmettelee että miksi ei ole konetta joka tekee kaiken puolestani.
Älykästä puhelinta - näkee eteenpäin ja ympärille liikkuessa..
- leivänpaahdin
- pyykinpesukone (ei mahdu kylppäriin)
- tiskikone
- peitto (pelkkä pussilakanakin on välillä liian kuuma)
- matto
- blenderi
- seksilelut
- meikit
- silityslauta
- ajokortti
- polkupyörä
- Netflix, Spotify Premium
Kukkavaasi minulta puuttuu. Ja kaikki muutkin mahdolliset puutarhavälineet.
Meillä ei ole leivänpaahdinta, ei yhtään pöytäliinaa (käyttääkö niitä kukaan muu kuin vanhemmat ihmiset?), eikä suoratoistokanavia. Hyi kauhee, onko meillä oikeasti kaikki muut "normaalit" asiat? Ei tuu mieleen, mitä puuttuisi. No mitään pelikonsolia ei ole, lasketaanko nekin normaaleiksi?
Onko kuivausrumpu ja ompelukone ihmisten mielestä sellainen asia, joka "keskiverto" taloudessa on? En tunne juuri ketään jolla olisi kuivausrumpu ja ompelukoneita on lähinnä heillä, jotka harrastaa enemmänkin ompelua. Itse teen tässä poikkeuksen, en harrasta, mutta olenkin ompelukoneeni saanut perintönä. On aika vähällä käytöllä.
Viinakaappia. Lahjoitin pois, koska siellä ei koskaan ollut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mullakaan ei ole Netflixiä enkä aio myöskään hankkia. Olisi erittäin outoa viettää kaikki vapaa-aika tuijottaen ruudusta sarjoja tms. , jotka yleensä vielä luokattoman huonoja. Lähden mieluummin lenkille tai leffaan tai maastoon vuokrahepalla.
Yksi mitä en omista enkä tule hankkimaan, on polkupyörä. Liikun kävellen tai autolla, toisinaan julkisilla. Mitä minä pyörällä tekisin?
Minustakin olisi erittäin outoa viettää kaikki vapaa aika ruutua tuijottaen, ja varmaan useimmista muistakin Netflixin tilaajista.
Vierailija kirjoitti:
satisfier pro vai mikä se jokatalouden pillupäristin olikaan.
Kuinka moni vieras on ihmetellyt kun sinulla ei ole tällaista? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
satisfier pro vai mikä se jokatalouden pillupäristin olikaan.
Kuinka moni vieras on ihmetellyt kun sinulla ei ole tällaista? :D
"Ai sulla ei ole satisfier pro pillupäristintä??"
Kermanekka. Kermaa en kahvin kanssa käytä, ja maidon kaadan mieluummin tuoreeltaan suoraan tölkistä kuin hiukan vanhahtaneena nekasta.
Televisio, uuni, vedenkeitin, astianpesukone, leivänpaahdin, imuri ainakin mitä mieleen tulee.
Hiustenkuivaajaa tai kiharrinta tms. Olen nainen ja minulla on pitkät hiukset. Annan niiden aina kuivua itsestään.
Perinteinen kahvinkeitin (kapselikeitin on jos joku vieras haluaa, itse en juo kahvia)
Silityslauta
Korkokengät, lenkkarit, kumisaappaat.. (minulla käytössä vain yhdet maiharit)
Petauspatja/sijauspatja (seuraavana hankintalistalla)
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen kahvinkeitin (kapselikeitin on jos joku vieras haluaa, itse en juo kahvia)
Silityslauta
Korkokengät, lenkkarit, kumisaappaat.. (minulla käytössä vain yhdet maiharit)
Petauspatja/sijauspatja (seuraavana hankintalistalla)
Lisään listaani vielä että sohvaa ei ole
Mullakaan ei ole Netflixiä enkä aio myöskään hankkia. Olisi erittäin outoa viettää kaikki vapaa-aika tuijottaen ruudusta sarjoja tms. , jotka yleensä vielä luokattoman huonoja. Lähden mieluummin lenkille tai leffaan tai maastoon vuokrahepalla.
Yksi mitä en omista enkä tule hankkimaan, on polkupyörä. Liikun kävellen tai autolla, toisinaan julkisilla. Mitä minä pyörällä tekisin?