Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko totta että miehet ei pyri iskemään erityisen kauniita naisia vaan niitä joiden kanssa todennäköisimmin onnistaa?

Vierailija
30.03.2025 |

Näin mulle on useampikin mies kertonut. Että esim. baarissa kukaan ei ala ensisijaisesti pirittää sitä naista, joka kääntää päät vaan sitä tavallisemman näköistä, joka ei anna niin todennäköisesti rukkasia. Tämä selittäisi aika monta asiaa niistä pariutumiskuvioista, joita itsekin on todistanut. 

Kommentit (517)

1/517 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa se takia mua ei oo ikinä yritetty iskeä...(kattoo peiliin) eikuniijoo 😂

Vierailija
2/517 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pskat. Miehet aloittaa ensin niistä kauniimmista, ja siirtyvät sitä mukaa rumepiin ja rumempiin, kun sen kaunottaren iskeminen ei onnistu.

Muistakaa, että oikeasti mies haluaa sen kaunottaren, kaikki muut naiset ovat vain varavaihtoehtoja , koska pillu ja kodinkone pitää saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/517 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin kaveria lähestytään.

Vierailija
4/517 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Minä olen tavis tai oikeastaan ruma, niin on toinen ystävänikin. Ystävämme on kaunis. Kaikki miehet yrittää iskeä sitä. Meitä ei koskaan yritetä iskeä. Olemme vain mahdollisuus lähestyä kaunotarystäväämme. 

Vierailija
5/517 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pskat. Miehet aloittaa ensin niistä kauniimmista, ja siirtyvät sitä mukaa rumepiin ja rumempiin, kun sen kaunottaren iskeminen ei onnistu.

Muistakaa, että oikeasti mies haluaa sen kaunottaren, kaikki muut naiset ovat vain varavaihtoehtoja , koska pillu ja kodinkone pitää saada.

Tämä! Onko paavi katolilainen?

Kaikki miehet haluaa kauniin naisen, muut ovat vain varavaihtoehtoja.

Vierailija
6/517 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Minä olen tavis tai oikeastaan ruma, niin on toinen ystävänikin. Ystävämme on kaunis. Kaikki miehet yrittää iskeä sitä. Meitä ei koskaan yritetä iskeä. Olemme vain mahdollisuus lähestyä kaunotarystäväämme. 

Mutta onko ystäväsi "erityisen kaunis"? Tässä tuskin oli kyse perus hyvännäköisestä naisesta. 

Vierailija
7/517 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koska tuo on pelkkää yleistämistä. 

Vierailija
8/517 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvinkin totta.

Vierailija
9/517 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko ystäväsi "erityisen kaunis"? Tässä tuskin oli kyse perus hyvännäköisestä naisesta. 

Kyllä ystäväni on erityisen kaunis. Ihan luonnonkaunis. Ei meikkaa, paitsi ripsiväriä käyttää. 

Vierailija
10/517 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää paikkansa.

Käyn kesäisin paljon lavatansseissa hyvän ystäväni kanssa. Hän on kuvankaunis nainen ja minä olen ns. tavallisen näköinen. Minua haetaan koko ajan ja hän saa aina jäädä seinäkukkaseksi. Kun minä tanssin, hän seisoskelee jossain nurkassa ikävystyneenä.

Sitten jos hän itse naisten haulla hakee jotain miestä, tämä lähes poikkeuksetta alkaa selittää että onpa yllätys että noin kaunis nainen haki minua, huomasin sinut kyllä heti kun tulit mutta en uskaltanut hakea kun ajattelin ettet kummankaan lähde

Et kummankaan lähde???? Mitä varten nainen tuli lavatansseihin ellei saadakseen tanssia?

Ainoa hyväksyttävä syy antaa pakit kun mies hakee tanssimaan on miehen ilmeinen humalatila, totaalinen epäsiisteys (haisee hieltä ja listalta kilometrin päähän) tai törkeä käytös. Miehen ulkonäkö ei ole syy kieltäytyä. Eikä se olekaan. 

Vierailija
11/517 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät naiset yleensä uskalla poikkeuksellisen komeaa miestäkään lähestyä. 

Vierailija
12/517 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kaveri on komea mies. Etsii aina niitä ihan taviksia. Koska niiltä saa sitä ihailua, kun on itse komea. Etenkin tykkää niistä joilla huonompi itsetunto ja jotka tekee suunnilleen mitä vain hänen eteensä. Kuulemma inhoaa näitä kauniita naisia, veikkaan syyksi sen että tietää että niillä on ehkä parempi itsetunto ja ne saa kenet tahansa muunkin komean. 

Vierailija
13/517 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä me pulskat hiirulaiset saadaan olla koko yö rauhassa nurkkapöydässä sinne n. 3.30 asti, kunnes pilkku lähestyy ja miehet tajuaa, että heiltähän jää kohta pillu saamatta. 

Vierailija
14/517 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä käsityksessä olen. Mulla on ollut eri ikävaiheissa kaksikin kaveria, jotka oli molemmat sellaisia ihan perusnättejä mutta eivät todellakaan mitenkään ihmeellisiä, ja molemmilla tuntui olevan aina ihan käsittämättömästi tarjontaa miesseuran suhteen. Aina kun oli jotkut bileet tai baarireissu tai mitkä tahansa kissanristiäiset niin niitä oli saman tien joku jututtamassa. Ihmettelin tätä kerran ääneen poikaystävälleni, joka kans sanoi että se on strategista ajattelua eli miehet ei tähtää liian korkealle. Sellanen perussöpö, vähän pyylevä ja sympaattisen oloinen mirkku on se jota useimmat kokeilee. 

Vierailija
15/517 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä tiedän sen etten voi saada kaunista naista joten tyydyn iskemään niitä rumempia naisia, ne kauniit naiset haluaa miehen joka on pitkä,koulutettu,hyvätuloinen ja jännä. Itse olen keskituloinen,amk koulutettu ja tavallisen näköinen mies joten minun kuuluu iskea niitä vähän rumia naisia mutta en liian rumia naisia iske. 

Tinderissä jos tykkäilen vain niistä kauniista naisista niin 0 mätsiä saan joten joudun tykkäämään melkein kaikista naisista ja saan ehkä 1 mätsin kuukaudessa. 

Naiset yliarvioi tasonsa joten se vielä myös vaikeuttaa pariutumista. 

Vierailija
16/517 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä me pulskat hiirulaiset saadaan olla koko yö rauhassa nurkkapöydässä sinne n. 3.30 asti, kunnes pilkku lähestyy ja miehet tajuaa, että heiltähän jää kohta pillu saamatta. 

Käytkö ulkona saadaksesi k u l l i a.

Vierailija
17/517 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mitään kaiken kattavaa faktaa on.

Mutta henkilökohtaisesti en jaksaisi nähdä ollenkaan vaivaa sellaiseen joka on selkeästi saavuttamaton minulle. 

Myös henkilökohtaisesti en jaksaisi kokoajan miettiä kuinka muut miehet iskee omaa kumppania.

Vierailija
18/517 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miehenä yritä iskeä naisia. Yritän päästä tutustumaan, tuloksetta.

Vierailija
19/517 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää paikkansa.

Käyn kesäisin paljon lavatansseissa hyvän ystäväni kanssa. Hän on kuvankaunis nainen ja minä olen ns. tavallisen näköinen. Minua haetaan koko ajan ja hän saa aina jäädä seinäkukkaseksi. Kun minä tanssin, hän seisoskelee jossain nurkassa ikävystyneenä.

Sitten jos hän itse naisten haulla hakee jotain miestä, tämä lähes poikkeuksetta alkaa selittää että onpa yllätys että noin kaunis nainen haki minua, huomasin sinut kyllä heti kun tulit mutta en uskaltanut hakea kun ajattelin ettet kummankaan lähde

Et kummankaan lähde???? Mitä varten nainen tuli lavatansseihin ellei saadakseen tanssia?

Ainoa hyväksyttävä syy antaa pakit kun mies hakee tanssimaan on miehen ilmeinen humalatila, totaalinen epäsiisteys (haisee hieltä ja listalta kilometrin päähän) tai törkeä käytös. Miehen ulkonäkö ei ole syy kieltäytyä. Eikä se olekaan. 

Osuit kyllä naulan kantaan! Naapuriimme muutti ikäiseni todella kuvankaunis nainen. Poikaystäväni, joka on erittäin laiska osallistumaan yhtään mihinkään ylimääräiseen työhön, oli viivana tarjoamassa hänelle apuaan tyyliin "Kysyt vain, jos tarvitset jotain. Tulen hätiin vuorokaudenajasta riippumatta". Minut hän unohti esitellä, että kuka olen. 

Vierailija
20/517 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä tiedän sen etten voi saada kaunista naista joten tyydyn iskemään niitä rumempia naisia, ne kauniit naiset haluaa miehen joka on pitkä,koulutettu,hyvätuloinen ja jännä. Itse olen keskituloinen,amk koulutettu ja tavallisen näköinen mies joten minun kuuluu iskea niitä vähän rumia naisia mutta en liian rumia naisia iske. 

Tinderissä jos tykkäilen vain niistä kauniista naisista niin 0 mätsiä saan joten joudun tykkäämään melkein kaikista naisista ja saan ehkä 1 mätsin kuukaudessa. 

Naiset yliarvioi tasonsa joten se vielä myös vaikeuttaa pariutumista. 

No se tasohan on myös siinä, millaisia kumppaneita saa. Ei oma taso ole yliarvioitu jos saa haluamiaan kumppaneita.