Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pelottava viime riidan aikana

Vierailija
24.12.2013 |

Joudutteko ikinä minkäänlaiseen fyysiseen tappeluun miehenne kanssa riidan aikana? Meillä oli miesystäväni kanssa taannoin jokin riita, ja yllättäen hän tuli keittiöstä luokseni, työnsi naamasta ja tönäisi niin että kaaduin lattialle. Sen jälkeen hän seurasi minua makuuhuoneeseen, jossa makaessani sängyllä hän tarttui jalkaani ja ikään kuin mietti miten satuttaa minua. Hän kuitenkin irrotti otteensa ja löi nyrkillä minua pakaraan, josta muistona kipeä mustelma. En ole koskaan nähnyt miestä tuollaisena. Hän raivostui kun heitin kaukosäätimen lattialle, joten vikaa on minussakin. Hän on aina sanonut, ettei ole koskaan lyönyt naista ja ei haluaisi koskaan satuttaa minua. Oli myös pahoillaan myöhemmin kun näytin mustelmaa.

Onko teillä koskaan mitään tällaista? Viime kerralla ensimmäistä kertaa oikeasti pelkäsin. Emme sentään asu yhdessä.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 11:58"]

Sä olet ap nyt todella typerä. Väkivaltaiselle miehelle se on yksi ja sama nalkutatko sä vai et. Se kuule saa vaikka tikusta syyn hakata sua. Lopuksi sitä syytäkään ei tarvitse olla, kun lyö. Sun pelkkä läsnäolokin riittää. Lähde nyt kun vielä voit. 

[/quote]

No ei se meillä nyt ihan noinkaan ole, ei mies mikään sekopäinen hullu ole. Elämämme on yleensä mukavaa ja rauhaisaa. On yleensä melko kärsivällinenkin jos on jotain sanaharkkaa.

Nyt on sellainen olo etten tunne tätä ihmistä. Tuntuu kuitenkin vaikealta tosta noin vaan häipyä kun on jo niin paljon tunteita toista kohtaan ja muutoin ei ongelmia.

Ap

Vierailija
42/49 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 12:04"]

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 11:58"]

Sä olet ap nyt todella typerä. Väkivaltaiselle miehelle se on yksi ja sama nalkutatko sä vai et. Se kuule saa vaikka tikusta syyn hakata sua. Lopuksi sitä syytäkään ei tarvitse olla, kun lyö. Sun pelkkä läsnäolokin riittää. Lähde nyt kun vielä voit. 

[/quote]

No ei se meillä nyt ihan noinkaan ole, ei mies mikään sekopäinen hullu ole. Elämämme on yleensä mukavaa ja rauhaisaa. On yleensä melko kärsivällinenkin jos on jotain sanaharkkaa.

Nyt on sellainen olo etten tunne tätä ihmistä. Tuntuu kuitenkin vaikealta tosta noin vaan häipyä kun on jo niin paljon tunteita toista kohtaan ja muutoin ei ongelmia.

Ap

[/quote]

Ap kulta, älä selittele miehen tekosia. Et ansaitse väkivaltaa, eikä mies ole hyvä, koska haluaa sinua satuttaa. Hyviä, kilttejä miehiä on olemassa ja sinäkin ansaitset sellaisen. Väkivalta ei tuosta lopu, se vain kiihtyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen raivoissani. Puhuin miehen kanssa puhelimessa ja mies sanoi, että hänen täytyi PUOLUSTAUTUA jotenkin. Olin siis eri huoneessa ja siitä lähdin kävelemään makuuhuoneeseen, jolloin mies siis puolustautui minua vastaan tulemalla eteeni ja kaatamalla minut. Kuulemma myös puhelimessa haastoin riitaa kun asiallisesti normaalilla äänensävyllä sanoin, että viime episodi vaivaa minua. Haastan riitaa ja ärsytän, ja se riitakin on kuulemma vanha juttu ja kaivelen vanhoja esille nyt. Tapahtui siis viime viikon lopulla. Kekustelu täysin mahdotonta kun hän syyllistää miten ärsytän häntä ja syyllistän häntä ja kaikki on edelleen syytäni. Ahdistaa ja raivostuttaa.

Ap

Vierailija
44/49 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 02:04"]

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 01:57"]

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 01:35"]

Yhdessä ollaan oltu noin vuosi. Joskus on suutuspäissään ottanut ranteesta kiinni ja vääntänyt niin että on särkenyt seuraavanakin päivänä. Hän aina pyytää anteeksi, mutta kuulemma suututan hänet niin pahasti. 

En paiskannut kaukosäädintä niin että se olisi mennyt mäsäksi, ennemminkin tipautin sen sohvalta matolle ja mies sekosi.

Ap

[/quote]

Onko muslimi? Kuullostaa siltä.

[/quote]

No itse asiassa on, on syntynyt muslimiperheeseen mutta ei ole uskonnollinen itse. On Balkanilta ja asunut Suomessa yli 20 vuotta. Nyt en varmaan saa enää asiallisia vastauksia.

Ap

[/quote]

Ihan sama vaikka olis mustalainen, jos mies lyö niin heti pois ja ero päälle. Mun sisko eli viitisen vuotta väkivaltaisessa suhteessa, teki vielä kaksi lastakin tuolle persreiälle.

Suhteen loppumtereillä pahoinpiteli lapsiakin pelleilyn varjolla kun ei vaimosta saanut enää ilmeisesti vastusta.

Naiset ovat liian kilttejä, toivovat kumppanin muutosta ja näkevät itsessään aina vikaa. Niin siskokin. Tuo homma päättyi siihen kun muutama vuosi sitten jouluna sisko tuli lapsineen meille vertavaluvana ja silmät mustana. Vanhemmalla lapsella (3v) oli lisäksi kengänjälki selässä.

Tuohon aikaa täältä sivummalta ei saa poliisiakaan oikein siedettävässä ajassa kiinni niin käytiin sitten naapurin kanssa kertomassa totuuksia tälle unelmamiehelle. Uskoi kerrasta eikä halunnut poliisiakaan paikalle.

Mutta lähde vielä kun voit.

Vierailija
45/49 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onnekas, kun miehen väkivaltaisuus paljastui jo nyt, kun ette edes asu yhdessä saati ole perheellisiä. Lopeta suhde. Lopeta se heti, ja ole senkin jälkeen varuillasi miehen suhteen.

Vierailija
46/49 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä muutakaan yhteen väkivaltaisen kanssa

Vierailija
47/49 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄhde. Meillä väkivalta oli pitkälti henkistä. Sairas mies kuitenkin. Minuun ei silti uskaltanut käydä käsiksi. Mutta lapsiinpa kävi. Muutin pois lasten kanssa. Tuohon ei kannata jäädä enää hetkeksikään.

Vierailija
48/49 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, löydät jonkun toisen miehen kyllä jota rakastaa ja joka rakastaa sinua, ilman että käy käsiksi. ihan raukan miehen hommaa lyödä tai töniä naista. tajuat selvästi itsekin että mies on väärässä ja syöttää sinulle valheita jotka nakertavat itsetuntoasi. lähden kun vielä ymmärrät tämän.

Vierailija
49/49 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen JSSAP. Kenelläkään ei ole oikeutta lyödä sinua. Tuollainen käytös ei ole rakkautta, vaan hirvittävää alistamista. Sinun syyllistämisesi on törkeää.

Lopeta suhde niin kauan, kun olet vielä hengissä. Väkivaltaisten miesten teot pahenevat koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän