Mies pelottava viime riidan aikana
Joudutteko ikinä minkäänlaiseen fyysiseen tappeluun miehenne kanssa riidan aikana? Meillä oli miesystäväni kanssa taannoin jokin riita, ja yllättäen hän tuli keittiöstä luokseni, työnsi naamasta ja tönäisi niin että kaaduin lattialle. Sen jälkeen hän seurasi minua makuuhuoneeseen, jossa makaessani sängyllä hän tarttui jalkaani ja ikään kuin mietti miten satuttaa minua. Hän kuitenkin irrotti otteensa ja löi nyrkillä minua pakaraan, josta muistona kipeä mustelma. En ole koskaan nähnyt miestä tuollaisena. Hän raivostui kun heitin kaukosäätimen lattialle, joten vikaa on minussakin. Hän on aina sanonut, ettei ole koskaan lyönyt naista ja ei haluaisi koskaan satuttaa minua. Oli myös pahoillaan myöhemmin kun näytin mustelmaa.
Onko teillä koskaan mitään tällaista? Viime kerralla ensimmäistä kertaa oikeasti pelkäsin. Emme sentään asu yhdessä.
Kommentit (49)
Muista että mitä sinulle eniten vakuutetaan, siinä sinut varmimmin petetään.
Miksi,ap, hyväksyt lyömisen? Onko sulla niin huono itsetunto jo?
Itsetuntoni on aina ollut huono. En itse asiassa ole koskaan kokenut ansaitsevani paljonkaan hyvää. Olen jopa itse lyönyt itseäni niin kovin että käteen tuli valtava mustelma. Kai tämä on sitten jokin luonnollinen jatkumo siihen.
Ap
Jos mies kerrankin kävisi muhun käsiksi, jättäisin välittömästi. Vaikka "vain" tönäisisi, niin en jää odottamaan seuraavaa kertaa, koska silloin voi käydä paljon pahemmin. Älä todellakaan jää tuollaiseen suhteeseen! Aina on tarjolla parempaa.
Nyt vaan eroon äijästä. Hyvä, että on muslimi. Ei ap paran tarvitse kuulla syyllistämistä vielä pilalle menneestä joulustakin.
Mun eksä oli hyppiny raskaana olevan eksänsä päällä kun tää oli menny herättään sen,äijä saanu jonku raivarin..on bipolääri ja alko+peliongelmaa ollu. Kun sain asian tietää eksän sairaalan epikriiseistä,niin sanoin sille kerran että se ei kauaa elä sen jälkeen,jos se kerrankin lyö mua. Tais sitten oikeasti pelätä tätä itsepuolustukseksi tarkoitettua kommenttia sen verran pahasti ettei koskaan minua lyönytkään. Seiniin tuli reikiä ja kamaa hajos kyllä. Mut nyt sitten uutta naistaan kiskas jo turpaan 3kk jälkeen. Me oltiin yhdessä 3,5v.
...jätä se ettet saa turpaas..
Ohikseka tuohon "en lyö naista"-kommenttiin.
Ei lyönyt munkaan eksä. Hakkas kyllä päätä seinään ja lattiaan, kuristi, potki kun makasin maassa, yms. Mutta ei tosiaan lyönyt. Lisänä samankaltaista henkistä väkivaltaa kuin ap:lla. Lisäksi kun vihdoin pääsin irti kyseisestä kusipäästä kahden vuoden jälkeen, mummoni haukkui huoraksi, koska pitää sen ensimmäisen valinnan (yhteenmuutto on siis ilmeisesti hänen mielestään lupaus yhteisestä loppuelämästä) kanssa jatkaa loppuelämä, ja "miehen" väkivalta oli ihan mun omaa syytäni.
Nyt kuusi vuotta tuon jälkeen. (Tai oikeastaan heti, kun pääsin miehestä eroon) elämä on ihanaa. Olen naimisissa maailman ihanimman miehen kanssa, opiskelen unelmieni alaa (minä tyhmä huora ;)) ja odotan esikoistamme. Menneisyys on vain paha muisto.
Joten juokse tosiaankin, ja jo nyt ajoissa, älä tuhlaa hetkeäkään elämästäsi tuollaiseen painajaiseen!
Ja mitä tulee miehen etniseen taustaa, oma pahoinpitelijäni oli ihan perussuomalainen juntti Pohjanmaalta.
Jännä lukea samankaltaisia tarinoita. Itsellä oli säätöä miehen kanssa, joka "ei koskaan voisi satuttaa naista". Siitä huolimatta piakkoin alkoi tekemään ihan ihme juttuja, esimerkiksi murjomaan sormieni niveliä. Suuttui ihan mitättömistä asioista ja lopulta tuuppasi minua naamasta, niin että melkein kaaduin. Jälkikäteen aneli anteeksi, vaikkei täysin ymmärtänytkään miksi säikähdin niin kovasti. Se oli mulle viimeinen pisara. Myöhemmissä suhteissa ei ole tarvinnut varoa sanomisiaan tai pelätä. Suosittelen samaa sulle, eli lähde.
Meillä mies aina joskus todella räjähtäessään tönii ja saattaa läpsiä... mutta turpaan ei silti koskaan ole tullut enkä kyllä tämän takia ole eronnut. Jos kunnolla tulisi turpaan niin lähtisi ero vireille.
Kai AP tajuat, että mies syyttää täysin sinua siitä, että hän löi? Normaali mies olisi säikähtänyt toimiaan ja olisi todella pahoillaan, ymmärtäisi myös, että kaipaat asian käsittelyä. Tosin normaali mies ei olisi koskaan lyönyt.
Kai myös ymmärrät, että samalla hän antoi itselleen luvan käydä sinuun uudestaan käsiksi, jos et toimi hänen mielensä mukaisesti.
Niin ja kaukosäätimen tippuminen ei normaalissa ihmisessä herätä mitään ihmeellisiä tunteita.
Suosittelen sinulle Lisa Marklundin Uhatut kirjaa. Ehkä se herättää ajatuksia.
Tästä ketjusta voisi tehdä ainakin sen johtopäätöksen, että naisenhakkaajilla on tarve todistella "etteivät he voisi koskaan satuttaa naista". Varmaan normaalille miehelle lyömättömyys on niin itsestäänselvää, ettei siitä tule edes maininneeksi.
Tuo tulee vain pahenemaan tuosta ap. Sinua on jo lyöty ja sinulla on siitä mustelma todisteena. Mitä vielä odotat? Että joudut sairaalaan? Että menetät tajuntasi tai kuolet?
Minä olen käynyt menneisyydessä tuon kaiken läpi. Mies sanoi aina miten ärsytin häntä ja en koskaan saisi ketään muuta. Mustelmia siellä täällä, henkistä alistamista, fyysistä alistamista, seksuaalista väkivaltaa, haukkumista ja huorittelua, yms. Lopulta hengenlähtö oli enää hiuskarvan varassa, kun istuin leipäveitsi kurkullani omassa kotonani. Lähde siitä suhteesta, sillä kukaan ei tule sinua sieltä hakemaan.
On kokemusta ja viimeiset viimeviikolta. 2 viikon sisään 4 väkivallantekoa. Kuristamista, paiskomista, käsien vääntelyä, sanallista uhkailua. Aikaisemmin ei ole ollut väkivaltainen, mutta nyt kerralla rysähti.
Kuulostaa samanlaiselta kuin eksäni, joka oli tavallinen suomalaismies, ei muslimi. Toista ei ole oikeutta loukata millään syyllä. Vaikka olisit oikeastikin tehnyt jotain väärin. Pelasta itsesi pois suhteesta ja etsi parempaa.
Luen näitä tarinoita ja silti ajattelen koko ajan, että ei mulle voi käydä noin. Jos en jankuttaisi asioita ja haastaisi riitaa (kuulemma teen niin) mies ei suuttuisi. Toisaalta tajuan kyllä ettei tämä kokonaan ole vikani, mutta tiedän jankkaavani menneitä jota mies ei siedä.
Ap
On kokemusta ja viimeiset viimeviikolta. 2 viikon sisään 4 väkivallantekoa. Kuristamista, paiskomista, käsien vääntelyä, sanallista uhkailua. Aikaisemmin ei ole ollut väkivaltainen, mutta nyt kerralla rysähti.
Sä olet ap nyt todella typerä. Väkivaltaiselle miehelle se on yksi ja sama nalkutatko sä vai et. Se kuule saa vaikka tikusta syyn hakata sua. Lopuksi sitä syytäkään ei tarvitse olla, kun lyö. Sun pelkkä läsnäolokin riittää. Lähde nyt kun vielä voit.
Älä jää odottelemaan hyvä ihminen. Nosta kytkintä vielä kun voit. Jos tunnet oman arvosi niin et tuollaista kohtelua ole ansainnut. En voi ymmärtää miten suomalaiset naiset vielä 2013 hyväksyy tuollaisia sikoja miehiä vai eikö tosiaan kaikille riitä suht järkevää kumppania.
Eiköhän juuri lyönyt sinua pakaraan?!?! Jätä se ota uus