Poikaystävä hyväksikäytti ja jätti
Ongelmastani ei ole helppo puhua, ainakaan netissä, mutta yritetään nyt silti. Toivottavasti joku teistä osaisi jotenkin auttaa asiani kanssa, sillä en enää osaa ajatella muuta kuin tätä.
Elikkä olin tällä viikolla ensimmäistä kertaa poikaystäväni luona kylässä. Hengailimme hetken, kunnes hän pyysi minut mukaan sängylle hänen kanssaan. Sanoin, että joo, mutta että halusin levätä hieman. Sitten kun olin asettunut makuulle, hän alkoi suudella ja kosketella, vaikka sanoin etten halua. Hän ei välittänyt kiellostani, vaan alkoi riisua minua. Sanoin vieläkin ei, en halua. Suutuin ja tämän jälkeen olin jo ulko-ovella lähdössä, kunnes hän tuli vielä anelemaan minua jäämään. No, tyhmä minä sitten jäin ja istuuduin sängylle. Vieläkin hän alkoi riisumaan minua, ja en voinut enää laittaa vastaan. En enää sanonut ei tai kyllä. Kohta olin täysin hänen käytettävissään, ja minusta hän raiskasi minut. Olen niin hämilläni tapahtuneesta, etten ole saanut kerrottua kenellekään tapahtuneesta. En voi edes väittää hänen raiskanneen minut, koska en kieltänyt häntä koko aikaa... annoin vain olla. Kun hän oli hoitanut hommansa, hän sanoi lähtevänsä salille ja minun oli lähdettävä. Olin aivan sekaisin hämmennyksestä ja inhosta itseäni kohtaan.
Pahinta tässä on se, että parin päivää sitten tapahtuneesta hän ilmoitti jättävänsä minut. Sen jälkeen emme ole puhuneet. Ensin hän siis käytti minua hyväkseen ja sitten jätti. Kaikista murtavinta tässä on se, että menetin vieläpä neitsyyteni hänelle, turhaan. Häntä se tuskin haittasi, sillä hänelle ei ollut kyseessä eka kerta.
Tuntuu kuin olisin ollut hänelle vain pelkkä lelu, jonka hän kyllästyttyään heitti pois. Nyt hänellä on nimittäin jo uusi neiti kierroksessa, aika nopeasti tuntui minusta yli päässeen... Pelkään vain, että hän tekee saman tempun myös tuolle uudelle tytölle. Olen aivan rikki ja tunteeton, en osaa edes itkeä, vaikka paha olo onkin. Pohdin ja mietin vain asiaa jatkuvasti, enkä jaksa enää. Onko kellään vinkkejä, miten pääsisin asiasta yli tai mitä muuta voisin tehdä? Kiitos etukäteen.
Kommentit (31)
Kiva että jotkut vastaajista vastaavat realismilla. Raiskauksen määrettä teko ei täytä. Kannattaa muistaa myös että aiheettomasta ilmoituksesta voi saada itse tuomion vaikka sakkoja. Varsinkin jos mies tuntee joutuneensa kunnianloukkauksen kohteeksi. Viime aikoina nuoret naiset ovat jostain syystä alkaneet tehdä ilmoituksia "raiskauksista" vaikka sellaisesta ei olisi ollut kyse ja ns. uhri myöntää kun puhuu itsensä pussiin että on tehnyt aiheettoman ilmoituksen henkilöstä. Uskon että juuri vauva-foorumin kaltaiset foorumit antavat sellaisen kuvan nuorille naisille että on ok kostaa jättäjälle tällä tavoin. Minua asia vi....taa sillä se huonontaa niiden naisten oikeusturvaa jotka oikeasti ovat joutuneet raiskauksen kohteeksi. Miettikääpä nyt hieman ennen kuin rohkaisette tekemään niitä ilmoituksia että onko oikeasti aihetta. Tässä tapauksessa voi kertomusken perusteella heti sanoa että ei ole.
Raiskaus tuo on. Nyt rikosilmoitusta tekemään saman tien, seuraavaksi jätkä varmasti raiskaa lapsia. Ihan sama jos vanhempasi saavat tietää asiasta eikä se heille edes kuulu. Isäukko voi kyllä suuttua tolle raiskaajalle.
Miksi ihmeessä pidät sitä suurempana pahana, että mies jätti sinut sen jälkeen? Jos sinut on raiskattu, se on tapahtunut, vaikka mies rakastaisi.
Juttu on niin ristiriitainen, ettei tuosta voi saada miestä tilille. Uskottavuutesi jää aika heikoksi, kun kuulostaa, että suhteen jatkuminen olisi oikeuttanut teon. Kummin se olikaan? Hyväksyitkö tapahtumat niiden tapahtuessaan ja seuraavana aamuna, mutta kun selvisi, ettei mies jatka kanssasi, se muuttuikin hyväksikäytöksi? Vai olisitko heti tapahtumankin jälkeen ollut valmis pitämään asiaa raiskauksena? Jos olisit, silloin pitäisi pystyä osoittamaan nimenomaan se muille.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 20:48"]
Rikostutkinta on päädyttyään julkinen.
[/quote]
Eikä ole. Oikeus päättää tuollaisen julkisuudesta ja lähes yleensä seksuaalirikoksista ei ole muuta julkista kuin tuomiolauselma.
No joo, tosi paska maailma. Älä enää ota kontaktia miehiin, ja aika moni nainen muutenkin samaa mieltä jopa pidemmän päälle ilman raiskauksiakin. Mutta koita edes pitää puolisiasia, huomaat vaan pidemmän päälle, ettei se juurikaan kannata. Miehet aina voittaa näissä asioissa, jollei perse tihku verta tai immenkalvoss tuoreet raatelun jäljet. Mut raiskattiin sekä pyllyyn että että pilluun festareilla ja olin vasta 16v. ja neitsyt tällöin. Valtio suojelee tälläisiä ja et saa mitään siitä, että valitat asiasta, sut vaan leimataan huoraksi, kun olet kuitenkin puhunut sen jätkän kanssa aiemmin sovussa.
Tuo ei valitettavasti kuulosta raiskaukselta. Minulle kävi samanikäisenä niin, että lähdettiin parhaan kaverini kanssa ravintolaan ja juotiin aika paljon. Kaverini asui kauempana ja olimme sopineet, että hän saa tulla luokseni yöksi. Kaverini löysi ravintolasta miehen, jonka halusi ehdottomasti mukaan. Menimme meille, heitin kaverille ja tälle miehelle lakanat sohvalle ja menin itse makuuhuoneeseen nukkumaan. Sammuin samantien ja heräsin siihen, kun tämä kaverin mies harrasti minun kanssa seksiä. Homman nimi oli siis se, että kaveri ei ollut tahtonutkaan seksiä. Kaverin ja minun välit viilenit tämän jälkeen. Hänestä minä olin jotenkin provosoinut illan aikana miestä, vaikka en edes puhunut miehen kanssa mitään, enkä muutenkaan kiinnittänyt häneen huomiota. Joka tapauksessa tein miehestä rikosilmoituksen, kävin heti aamulla lääkärissä ym. Miehelle ei tullut mitään tuomiota, koska en sanonut ei (olin sammunut!), asia painettiin villaisella ja miehelle sanottiin, että vastaavia tilanteita pitäisi välttää. Itselle jäi tosi paha maku kaikesta.
Voi ap! Minulle kävi nuorena aivan samalla tavalla. Olin 14-vuotias. En vain osannut kieltäytyä kuin aluksi vain, jotenkin sitten ajattelin tilanteen edetessä, että se oli myöhäistä. Halusin myös miellyttää poikaystävääni. Minä itkin ja hän raiskasi minut. Silloin en ajatellut sitä raiskaukseksi, vaan tajusin asian vasta myöhemmin. Seuraavana päivänä poikaystäväni jätti minut tekstiviestillä. Olin järkyttynyt.
En voi oikein sanoa, mikä auttaa. Minä olin tapahtumasta, ja vanhempieni ankaruudesta johtuen, todella masentunut siinä 18-21-vuotiaana. Lopulta pääsin terapiaan, ja nyt elämä hymyilee. voin siis luvata, että elämä voi parantua, mutta sinun pitää tehdä töitä sen eteen.
Monet kuvailevat minua vahvaksi ja päättäväiseksi ihmiseksi. Olen fiksu ja kaunis, poikaystäväni oli vähän reppana luuseri. En tajunnut ennen, miksi seurustelin hänen kanssaan ja miksi en osannut pitää puoliani. Nyt tiedän sen johtuvan hyväksymisen ja rakastamisen tarpeesta, joka on luonnollinen tarve. En saanut isältäni aitoa rakkautta, joten hain sitä tältä poikaystävältä. On tärkeää hyväksyä omat syynsä ja ymmärtää itseään, sitten voi antaa itselleen anteeksi sen, ettei puolustanut itseään.
Poikaystävä ei sinulta koskaan tule anteeksi pyytämään, mutta voit näyttää hänelle rakastamalla itseäsi ja hoitamalla itsesi kuntoon. Suosittelen terapiaa, se auttoi minua ymmärtämään, miksi halusin miellyttää kaikkia muita rnkä osannut sanoa ei, missäön muussakaan tapauksessa. Poikaystäväni käytti minua fyysisesti hyväkseen, kaikki muut henkisesti.
Nykyään rakastan itseäni ja olen vahva. Yritän valaa vahvuutta myös muihin naisiin. Tsemppiä, ap, ja sinä selviät! Se vaatii töitä, mutta Se on mahdollista.
Miehet siis kannattaa heti karkoittaa, koska muuten näillä lupa jopa oikeuden mielestä raiskata! Tässä Suomi ei eroa muslimivaltioista tippaakkaan, paitsi siinä, että tuomittu saa 2kk ehdolista siinä missä Iranissa raiskaaja saa kuolemantuomion. Suomessa vaan näyttöä enemmän, edes silminnäkijät ei riitä, vaikka nämä naisen puollella neitseen veri tahraisi lakanat yhtä lailla kuin ns. kunnollisissa Allahin liitoissa! Suomi varjelee raiskaajia henkeen ja vereen ja pitää näitä tosi miehinä!
Ja 29 jatkaa Vielä: itsekin ajattelin tuolloin, että isompi murhe oli se, kun poika jätti minut. Sitä surin enemmän. Mikä on ihan järjetöntä, mutta niin vain monet lapsetkin, joita raiskataan, rakastavat ja suojelevat hyväksikäyttäjäänsä, eivätkä tajua, että hän tekee heille pahaa. Itsekin tajusin sen vasta myöhemmin. Eli te, jotka haukutte ap:ta tuosta, että hän haluaa vain kostaa jättämisen väittämällä seksiä raiskaukseksi, ette tiedä mistä puhutte. Tässä on tapahtunut raiskauksen lisäksi sellainen asia, että poikaystävä käytti hyväksi ap:n kiintymystä ja heikkoa kohtaa: hyväksymisen tarvetta ja kyvyttömyyttä kieltäytyä.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 20:53"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 20:36"]
Tämä on jonkun pervopaavon orkkuprovo. 19-vuotias ei sano olevansa vasta 19, kun kyse on seksistä. Kielikin sen paljastaa. Älkää ruokkiko runkkaajaa.
[/quote]
Kiva, että tajuat tuskani. Kerroin täyden totuuden, joten tuollainen on tosi loukkaavaa. Sinä et taida olla kokenut samaa kuin minä, joten ei tartte tulla tollasia kirjottelemaan, jos ongelma ei sinua liikuta. Niin ja tosiaan muille; ilmoitusta tuskin voin tehdä, sen verran epäselvä tapaus kyseessä olisi kuitenkin. Mutta jollekin aion mennä puhumaan ainakin...
[/quote]
Kuule, minut on raiskattu teininä ihan oikeasti. Tunnistan sairaan provon juuri siksi.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 20:36"]
Tämä on jonkun pervopaavon orkkuprovo. 19-vuotias ei sano olevansa vasta 19, kun kyse on seksistä. Kielikin sen paljastaa. Älkää ruokkiko runkkaajaa.
[/quote] Eikö joulun aikana voida sallia jopa miehen masturbointi?