Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä hyväksikäytti ja jätti

Vierailija
23.12.2013 |

Ongelmastani ei ole helppo puhua, ainakaan netissä, mutta yritetään nyt silti. Toivottavasti joku teistä osaisi jotenkin auttaa asiani kanssa, sillä en enää osaa ajatella muuta kuin tätä. 

Elikkä olin tällä viikolla ensimmäistä kertaa poikaystäväni luona kylässä. Hengailimme hetken, kunnes hän pyysi minut mukaan sängylle hänen kanssaan. Sanoin, että joo, mutta että halusin levätä hieman. Sitten kun olin asettunut makuulle, hän alkoi suudella ja kosketella, vaikka sanoin etten halua. Hän ei välittänyt kiellostani, vaan alkoi riisua minua. Sanoin vieläkin ei, en halua. Suutuin ja tämän jälkeen olin jo ulko-ovella lähdössä, kunnes hän tuli vielä anelemaan minua jäämään. No, tyhmä minä sitten jäin ja istuuduin sängylle. Vieläkin hän alkoi riisumaan minua, ja en voinut enää laittaa vastaan. En enää sanonut ei tai kyllä. Kohta olin täysin hänen käytettävissään, ja minusta hän raiskasi minut. Olen niin hämilläni tapahtuneesta, etten ole saanut kerrottua kenellekään tapahtuneesta. En voi edes väittää hänen raiskanneen minut, koska en kieltänyt häntä koko aikaa... annoin vain olla. Kun hän oli hoitanut hommansa, hän sanoi lähtevänsä salille ja minun oli lähdettävä. Olin aivan sekaisin hämmennyksestä ja inhosta itseäni kohtaan.

Pahinta tässä on se, että parin päivää sitten tapahtuneesta hän ilmoitti jättävänsä minut. Sen jälkeen emme ole puhuneet. Ensin hän siis käytti minua hyväkseen ja sitten jätti. Kaikista murtavinta tässä on se, että menetin vieläpä neitsyyteni hänelle, turhaan. Häntä se tuskin haittasi, sillä hänelle ei ollut kyseessä eka kerta.

Tuntuu kuin olisin ollut hänelle vain pelkkä lelu, jonka hän kyllästyttyään heitti pois. Nyt hänellä on nimittäin jo uusi neiti kierroksessa, aika nopeasti tuntui minusta yli päässeen... Pelkään vain, että hän tekee saman tempun myös tuolle uudelle tytölle. Olen aivan rikki ja tunteeton, en osaa edes itkeä, vaikka paha olo onkin. Pohdin ja mietin vain asiaa jatkuvasti, enkä jaksa enää. Onko kellään vinkkejä, miten pääsisin asiasta yli tai mitä muuta voisin tehdä? Kiitos etukäteen.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita poliisille, tai no kerro nyt ainakin jollekin. Vaikka lääkärille jos et läheisille pysty. Voimia

Vierailija
2/31 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opi pitämään puolesi paremmin! Oikeasti kuule kukaan ei voi auttaa sinua etkä oikein voi mitään oikeuttakaan tuosta teosta itsellesi vaatia. Palasit vaikka hän oli jo kerran yrittänyt vastoin tahtoasi. Jopa minusta vaikka yritän ajatella että sulle on tehty vääryyttä tuntuu siltä että asia on sinulle lähinnä ongelma koska hän jätti sinut ja kierroksessa on uusi. Ei sun tarvitse huolehtia muista kun et vielä pysty huolehtimaan itsestäsikään. Askel kerrallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän, että toi tuntuu tosi pahalta. Mutta sun pitäisi pitää puoliasi. Älä ainakaan ala käsitellä asiaa niin, että rupeat kevytkenkäiseksi.

Vierailija
4/31 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua! Tollasia ne miehet tuppaa olla, toivo vaan ettei retostele asialla vielä ja väännä asioita sellaisiksi mitä ne eivät selvästikään olleen, joten menepä nyt heti pikimmiten poliisin puheille ja tee ilmoitus raiskauksesta.

Vierailija
5/31 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, koeta ajatella niin, että hyvä vain kun pääsit tuollaisesta heti eroon etkä joutunut kärsimään hänen seurastaan vuosikausia. 

Vierailija
6/31 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on raiskaus, koska et halunnut seksiä. Sillä ei ole merkitystä kuinka monta kertaa sanoit "ei". Minkä ikäinen olet?

Vierailija
7/31 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on raiskaus, koska et halunnut seksiä. Sillä ei ole merkitystä kuinka monta kertaa sanoit "ei". Minkä ikäinen olet?

Vierailija
8/31 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin hyvin käy ilmi että ei halunnut seksiä kun palasi takaisin ja antoi riisua sekä hoitaa homman sanomatta mitään. Minä ainakin ajattelisin että ap pyörsi ajatuskensa ja halusi sittenkin. Ovi oli avoin vapauteen mutta palasi takaisin eikä sanonut enää ettei halua. Moni nainen ekalla kertaa ensin perääntyy mutta haluaa sitten. Olen itse nainen ja minulla ekalla kerralla meni juuri noin ja monella ystävälläni. 

Vierailija
9/31 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta 19. Mutta en halua että vanhempani saavat tietää asiasta. Jos teen ilmoituksen niin pysyykö se salassa heiltä?

Vierailija
10/31 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaus se on, koska sanoit ei monta kertaa. Mene lääkärille, tai terkkarille pikimmiten, vaikka terveyskeskuksen päivystykseen joulunpyhinä. Minäkin olen sitämieltä, että hyvä että pääsit tuosta pojasta eroon edes tuolla tavalla. Olisi vahingoittanut sun mielenterveyttä vielä pahemmin, jos oisit joutunu olemaan hänen kanssaan vielä uudemmankin kerran, vaikka olisikin ollut jatkossa sinun tahdostasi. Rohkeasti menet vaan puhumaan jollekin terveydenhuollon ihmiselle, voit valita aikaa varatessa naishenkilölle ajan. Tsemppiä!

Vierailija
11/31 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy salassa, koska olet täysi-ikäinen.

Vierailija
12/31 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 20:16"]

Olen vasta 19. Mutta en halua että vanhempani saavat tietää asiasta. Jos teen ilmoituksen niin pysyykö se salassa heiltä?

[/quote]

Olet täysi-ikäinen. Tee ilmoitus jos mielestäsi sinut oikeasti raiskattiin mutta mikään instanssi ei tuomitse miestä koska kieltäytymisesi jälkeen palasit ja annoit miehen hoitaa homman pistämättä vastaan ja sanomatta ei.

Täällä voi peukuttaa alas niin paljon kuin haluaa mutta asia on niinkin ettei jokaisesta seksiaktista voi tehdä ilmoitusta raiskauksesta vain siksi että mies jättää. Miksi ap aikoo vasta nyt tehdä ilmoituksen kun mies jätti ja on uuden kanssa? Kuulostaa kostolta.

Vierailija
13/31 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaus, ilmoitus poliisille vain ja pian!

Vierailija
14/31 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No turha tässä vaiheessa miettiä, millaisen tuomion mies saa jos saa ollenkaan. Sinun itsemääräämisoikeuden puollustamisen takia teet ilmoituksen, niin pääset asian kanssa jollakin tasolla rauhaan.

Vierailija
15/31 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta tuntuu nyt pahalta, ja on kurjaa että ensimmäisestä kerrastasi jää tuollainen muisto. 

Oletko saattanut saada taudin? Onko ehkäisy kunnossa? 

Jos näin on, niin toivotaan, että harmi on vain henkistä.

Raiskauksesta et oikein voi tässä vaiheessa alkaa syytellä. Seksiin painostaminen on yleistä, eikä se ole raiskaus, vaikka jälkikätee kaduttaisikin. 

Katse eteenpäin, valitse poikaystävät paremmin ja muista että olet silti arvokas. 

Vierailija
16/31 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jonkun pervopaavon orkkuprovo. 19-vuotias ei sano olevansa vasta 19, kun kyse on seksistä. Kielikin sen paljastaa. Älkää ruokkiko runkkaajaa. 

Vierailija
17/31 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta menet nyt sinne terveydenhuoltoon kertomaan tämän kokemuksen ja he osaavat yhdessä miettiä, mitä asialle voisi tehdä. Et tosiaan nyt jätä menemättä.

Musta tuo on edelleen raiskaus sen pohjalta, mitä oon kuullu juttuja, millasin perustein se voidaan määritellä.

Vierailija
18/31 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vielä kokematon ja epävarma miesmaailmassa. Tämä ikävä kokemus on sellainen, jonka valitettavasti liian monet naiset joutuvat kokemaan, kun ei oikein vielä tiedä, miten olla miesten vaatimusten edessä, miesten, jotka eivät rakasta meitä, eivät arvosta meitä, eivät välitä tunteistamme, vaan haluavat meiltä vain tiettyä asiaa: seksiä.

Sinun täyty ytehdä itsellesi selväksii, että olet arvokas, ruumiisi on arvokas ja sinulla on oikeus odottaa sellaista miestä, joka ihastuu sinuun, josta pidät ITSEKIN, rakastutte, suutelette, tapailette, teette kivoja asioita yhdessä ja sitten tulee mukaan seksi, mutta vasta kun haluat. Kun olet kiihottunut hänen kosketuksestaan ja rakastunut, kun tosiaan on tunteita pelissä.

Ota tämä tapaus ja "poikaystäväsi" vain oppituntina siitä, mitä suhteen ja seksin EI TULISI olla.

Tällaista aikuistuminen vain joskus on.

Vierailija
19/31 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 20:16"]

[/quote]

Rikostutkinta on päädyttyään julkinen. Ei siitä varta vasten lähdetä ilmoittamaan vanhemmillesi, mutta jos juttua nimelläsi poliisilta kysyy, löytyy se sieltä. Rehellisesti sanottuna, juttu tuskin menestyy oikeudessa, vaikka vastoin tahtoasi akti tapahtuikin. Sinulle laitettaisiin siinä paljon vastuuta, juurikin niiden sen suhteen, mikset vain lähtenyt? Tilanne ei ollut pelottava, sinua ei uhattu väkivallalla tms. Motiivejasi tultaisiin epäilemään todella raskaalla tavalla. 

Olisi tosi tärkeää, että oppisit jatkossa pitämään puolesi paremmin. Ehkä voisit käydä pientä itsetutkiskelua, miksi et tilanteessa osannut toimia? Eivätkö vanhempasi ole opettaneet sinulle puolien pitämistä ja itsekunnioitusta? Onko vastaavaa käynyt aikaisemmin? Voisi olla hyvä jutella asiasta jonkun toisen kanssa, vaikkapa ihan ammatti-ihmisen. Saisit purkaa sydäntäsi ja saisit ehkä lisää työkaluja tulevaisuuteen.

Vierailija
20/31 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 20:36"]

Tämä on jonkun pervopaavon orkkuprovo. 19-vuotias ei sano olevansa vasta 19, kun kyse on seksistä. Kielikin sen paljastaa. Älkää ruokkiko runkkaajaa. 

[/quote]

Kiva, että tajuat tuskani. Kerroin täyden totuuden, joten tuollainen on tosi loukkaavaa. Sinä et taida olla kokenut samaa kuin minä, joten ei tartte tulla tollasia kirjottelemaan, jos ongelma ei sinua liikuta. Niin ja tosiaan muille; ilmoitusta tuskin voin tehdä, sen verran epäselvä tapaus kyseessä olisi kuitenkin. Mutta jollekin aion mennä puhumaan ainakin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi