Olisikto tyytyväinen, jos sulla olisi nelikymppisenä tällainen vartalo?
Kommentit (18)
Aika kuiva. Tosin olen itse aika plösö joten huomattavasti parempi kuin minulla (paitsi rinnat). Mutta olen jo treenaamisessa ja laihiksessa hyvään alkuun päässyt ja jos tällä tiellä pysyn musta tulee tyytyväinen tiimalasi.
Toki, enkä näe mitään syytä miksi ei olisi. Neljän vuoden päästä täytän pyöreitä ja kroppa on ainakin toistaiseksi pysynyt kuosissa, sillä treenaan kuusi kertaa viikossa.
Olisin jo parikymppisenä tyytyväinen tuollaisesta vartalosta!
En haluaisi näyttää tuolta minkään ikäisenä.
Olisin. Siinä luki, että hän on neljän äitikin.
En. Haluan näyttää aikuiselta naiselta.
No mulla on, kroppaani olen tyytyväinen, muu elämä ei sitten olekaan yhtä tyydyttävää. Ennemmin olisin onnellinen vaikka kroppa olisikin huonommassa kuosissa. Kaikkea ei siis saa.
Olisin ja olenkin, koska oma kroppani on tuota tyyppiä ja olen 45v.
Olen. Olen 45 v ja kroppani on samanlainen paitsi että minulla on luomut D-kupit eikä tuollaiset irtopallot.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 20:13"]
Olen. Olen 45 v ja kroppani on samanlainen paitsi että minulla on luomut D-kupit eikä tuollaiset irtopallot.
[/quote]
Minkälainen 45-vuotias lueskelee tällaista kuraa ja hehkuttelee omaa kroppaansa ja "luomuja D-kuppejaan"? Teini-ikä jäänyt päälle vai trollailet?
No joo, mutta itselläni on kyllä paljon parempi peppu!
Olisin. Minulla on plösömpi kroppa nyt 24-vuotiaana.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 20:15"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 20:13"]
[/quote]
Minkälainen 45-vuotias lueskelee tällaista kuraa ja hehkuttelee omaa kroppaansa ja "luomuja D-kuppejaan"? Teini-ikä jäänyt päälle vai trollailet?
[/quote]
No saahan sitä olla itsestään ylpeä, jos ei ole antanut itsensä rupsahtaa. Enemmän vaan positiivisuutta kehiin, naiset. Ja onnittelut tuolle 45 vuotiaalle upeasta kropasta.
Olisin, ehdottomasti. Toki silti käyttäisin oikeankokoisia vaatteita.
En.