Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

1989 syntyneet, millainen elämäntilanne?

Vierailija
23.12.2013 |

Valmistuin n. vuosi sitten amk:sta ja nyt burn outin takia saikulla..alan vaihto on käynyt useasti mielessä, en vaan vielä oikein tiedä mitä sitä lähtis seuraavaksi opiskelemaan. Vähän vanhempi mies löytyy, avoliitossa ollaan ja vuokralla asutaan. Lapsista ollaan puhuttu, mutta luultavasti niitä ei ole tulossa vielä muutamaan vuoteen..mites muut? :)

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 20:50"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 20:45"]Herrajumala nähköön, onko täällä -89 syntyneitä mammoja jo. Mun auto on vuodelta 89.

[/quote]

Pääseekö sillä eteenpäin vielä?:D

[/quote] Jotenkuten, ainakin hyvänä päivänä ;) Karmea ajatellakin minkä ikäinen se sitten todella onkaan.

Vierailija
22/69 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kesänä valmistun ja poikaystävän kanssa yhessä asustellaan. Haaveena nyt ainakin ensimmäisenä suhteellisen mukava työpaikka, jonka jälkeen voisi ajatella muita haaveita :)

Tuli vain tässä mieleen, että miten niin monella on jo oma asunto, vaikka vielä opiskelee? Itsellä kun ei vielä säästöjä ole kertynyt niin paljon, että asuntolainaa kannattaisi hakea tai että sitä edes saisi. En pidä itseäni mitenkään tuhlailevana, joten ihmetyttää vain :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 v avoliitto, 2v lapsi ja amk-tutkinto suoritettuna. Asuntolainaa liikaa ja toinen lapsi haaveissa.

Vierailija
24/69 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitovapaalla 1-vuotiaan tyttären kanssa. Kahdestaan asumme vuokralla. Viimeistelen opintojani amkissa. Ja ensi keväänä olis tarkoitus valmistua. Myöhemmin todennäköisesti tarkoitus opiskella vielä lisää mikäli siihen löytyy vielä tilaisuus. :)

Vierailija
25/69 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin -12 ammattikorkeesta, töissä ollut siitä asti. 2- vuotias lapsi, koira ja kihloissa miekkosen kanssa. Alkuvuodesta valmistuu talo maalla, nyt vuokralla asutaan. Perheenlisäystä ja naimisiinmenoa pitäis ehtiä ennenku täyttää 30 :D

Vierailija
26/69 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia, ei parisuhdetta tällä hetkellä, kaksi ammattia, oma yritys perusteilla.

Vierailija
27/69 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukio käytynä mutta amk opinnot keskeytetty puolivälissä. Töissä ollut vaihtelevasti hanttihommissa parin vuoden ajan, oma ala yhä hakusessa. Auto on, asun 8 vuotta vanhemman aviomiehen kanssa kaupungin vuokra-asunnoissa ja puolivuotias vauva löytyy. Olen onnellinen :)

Vierailija
28/69 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin lähihoitajaksi 08- siitä lähtien vakituisessa työsuhteessa, joskin vaihdoin paikkaa 2 vuotta sitten. Omakotitalo, kaksi autoa, ihana aviomies ja paljon lainaa <3  lasta yritetään, elämä on helppoa eikä tarvitse venyttää penniä. Ei huolia eikä juurikaan murheitaan. :)  mulla kaikki mennyt yllättävän hyvin. 

Vierailija
29/69 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattiin olen valmistunut ja vakituinen työpaikka löytyy. Asun omakotitalossa yhden lapseni ja koiran kanssa. Miehestäni eli lapseni isästä olen eronnut ja yhärinä sinkkuna elän tällä hetkellä omasta tahdostani.

Vierailija
30/69 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudes opiskeluvuosi menossa, olen tällä hetkellä työharjoittelussa ulkomailla. Parin kuukauden päästä takaisin kotiin. Suunnitelmissa kirjoittaa gradu loppuun ja valmistua kesällä. Lapsia ei (vielä) ole, mutta häitä suunnittelemme keväällä 2015. Elämä tuntuu tosi hyvältä tällä hetkellä. Toivottavasti löydän töitä valmistuttuani.

Vierailija
31/69 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatti on. Naimisissa vuoden. Esikoinen tulossa "hetkellä millä hyvänsä" RV 38 :)

Vierailija
32/69 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatti on. Avioliitossa vuoden ja raskaana RV 38

Vierailija
33/69 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoliitossa. Poika pian 3v. Rv 18 menossa, eli kesällä toinen tulossa. Vakituinen työpaikka. Vuokrakolmiossa asutaan. Kolme koiraa ja kissakin löytyy. Onnellinen olen :)

Vierailija
34/69 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoliitossa. Poika pian 3v. Rv 18 menossa, eli kesällä toinen tulossa. Vakituinen työpaikka. Vuokrakolmiossa asutaan. Kolme koiraa ja kissakin löytyy. Onnellinen olen :)

Vierailija
35/69 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsrukat. Teidänhän pitäis nauttia elämästä, juhlia, matkustella ja opiskella. Mutta ootte vakitusissa suhteissa ja lapsiakin on. Säälittää, miks teillä on ollu niin kiire? :(

Vierailija
36/69 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin ylioppilaaksi vuonna 2008 ja sen jälkeen olen suorittanut yhden ammattikoulu-tutkinnon, mutta ala ei tuntunutkaan omalta ja aloitin syksyllä 2012 opinnot amk:ssa. Ei perhettä, ei seurustelukumppania. Asustan yksiössä vuokralla.

Vierailija
37/69 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 23:58"]Voi lapsrukat. Teidänhän pitäis nauttia elämästä, juhlia, matkustella ja opiskella. Mutta ootte vakitusissa suhteissa ja lapsiakin on. Säälittää, miks teillä on ollu niin kiire? :(

[/quote]

Ei mua ikinä ole juhliminen kiinnostanut.

Matkustaa voin perheen kanssa.

Vierailija
38/69 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin -08 lähihoitajaksi, naimisissa oltu kohta 5 vuotta, omakotitalo velkoineen, 3 lasta ja vakituinen työ :)

Vierailija
39/69 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 02:39"]Valmistuin -08 lähihoitajaksi, naimisissa oltu kohta 5 vuotta, omakotitalo velkoineen, 3 lasta ja vakituinen työ :)

[/quote]

Tietenkin unohtamatta koiria ja kissoja. Vanhin lapsi kohta 5v, nuoremmat 3,5v kaksoset.

Vierailija
40/69 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 23:58"]

Voi lapsrukat. Teidänhän pitäis nauttia elämästä, juhlia, matkustella ja opiskella. Mutta ootte vakitusissa suhteissa ja lapsiakin on. Säälittää, miks teillä on ollu niin kiire? :(

[/quote]

Täysin samaa mieltä tästä. Itse olen myös 89-syntynyt, laman lapsia siis, pieneltä paikkakunnalta. Olen huomannut todella vahvasti entisten luokkakavereiden/muiden saman ikäisten kohdalla sen, että on se joku kamala kiire ja pakko tehdä siitä elämästä ulkokultaisen "täydellistä". Todella moni saman ikäisistä on mennyt nuorena naimisiin, nuorena alettu tekemään lapsia, monet jo useamman lapsen vanhempia. On otettu lainat, on ollut pakko päästä isompaan kaupunkiin elämään kalliisti jne.