1989 syntyneet, millainen elämäntilanne?
Valmistuin n. vuosi sitten amk:sta ja nyt burn outin takia saikulla..alan vaihto on käynyt useasti mielessä, en vaan vielä oikein tiedä mitä sitä lähtis seuraavaksi opiskelemaan. Vähän vanhempi mies löytyy, avoliitossa ollaan ja vuokralla asutaan. Lapsista ollaan puhuttu, mutta luultavasti niitä ei ole tulossa vielä muutamaan vuoteen..mites muut? :)
Kommentit (69)
Vauva, 3v, avomies ja pari kissaa. "Pankin" kolmio ja pari autoa. Myös perintöä onkun verran.Molemmilla duunari-ammatit.
Äippäloman jälkeen jatkan duunia ja varmaan muutaman vuoden päästä opiskeleman paremmille palkoille.
Kyllä jotenkin heikottaa näitä lukiessa... Itse olen 10 vuotta vanhempi kuin nämä -89 syntyneet, ja vasta parin viime vuoden aikana on ajatus lapsesta alkanut tuntua harkitsemisen arvoiselta vaikka avoliittoa on takana jo useita vuosia. Oma velkainen asunto ja kesäpaikka löytyy, elämä rullaa mukavasti tällä hetkellä. En kuitenkaan voi kuvitella millaista olisi jos jo 10 vuotta sitten olisin saanut lapsen (tai lapset) ja elänyt tätä "keskiluokkaista unelmaa"?? Ehkä se sitten toisille sopii. Itsellä kyllä tuolloin pyöri mielessä ihan eri jutut ja hyvä niin!
Olen esimiestehtävissä, kolmatta vuotta naimisissa & ostin juuri asunnon. Lapsia ei ole eikä näillä näkymin tule. :)
Valmistuin -12 amkista, töissä jo hieman sitä ennen samassa paikassa kuin nytkin, mutta ei vakkaripaikkaa :/ Naimisissa kaksi vuotta, asuntolainaa (rivari), pari pikkukoiraa ja raskausviikko 7 menossa. Toivon, että saisin vakkaripaikan (tai pitkän määräaikaisuuden), ennen kuin raskaus paljastuu töissä. Olen täällä reilu 1,5vuotta jo ollut, mutta määräaikasilla työsuhteilla vuokratyöntekijänä. Maaliskuun lopussa päättyisi tämän hetkinen työsoppari.
Itse olen ainakin ehtinyt reissata, käydä baareissa ja pyöriä kavereiden kanssa ennen kuin tuli asuntolainaa tai menin naimisiin yms. Vielä vuosi sitten en olisi ollut valmis suunnittelemaan raskautta ja lasta, mutta nyt tunsin ja tunnen olevani valmis ja olen iloinen ekasta raskaudesta.
Eikö tosiaan muka oo ketään työtöntä ja itsemurhaa hautovaa syrjäytynyttä? Eihän tää Suomen tilanne niin heikko olekaan kun koko nuoriso on töissä ja onnellisia. Mitä on tämä puhe nuorten työttömyydestä ja syrjäytymisestä???
5 vuotta ollut naimisissa, kolmas lapsi tulossa, pienehkö asuntolaina. Ammatti on, työskentelen kotona. Mies käy myös töissä.
Rivitaloasunto, avomies - yhdessä 3 vuotta. Poikamme 7kk ja vanha koiraherra joka on kulkenut minun mukanani teinivuosistani asti:) Vanhemmaksi kasvua opetellessa menee !
Olin päiväkodissa töissä 4,5v, kunnes rupesin opiskelemaan sh:ksi, vielä opiskeluja jäljellä 2v. Opiskelujen ohella teen lh:n keikkaa. Avomiehen kanssa asutaan kivassa pikkukaksiossa Helsingissä keskustan liepeillä. Ollaan seurusteltu 1,5v. Ei lapsia, ei eläimiä, ei autoa. ;)
Valmistuin ammattikorkeakoulusta hiljattain ja nyt kokoaikaisessa työssä. Naimisissa. 3-vuotias lapsi. Asumisoikeusasunnossa pk-seudulla. Tänä vuonna muutto ulkomaille miehen työn perässä. Life's good.