Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen idiootti. TÄYDELLINEN.

Vierailija
22.01.2014 |

Joo, kyllä taas mun älytön stalkkaus ja omat päätelmät on olleet viisaita ja johtaneet hienoihin lopputuloksiin.

Tapasin miehen baarissa jonka tiesin ainakin olleen naimisissa. Ei ollut todellakaan ystävä, vaan lähinnä moikkaustuttu (lapseni päiväkotikaverin isä). Juttelimme ihan niitä näitä ja parin päivän päästä sain viestiä tältä mieheltä.

Tyhmänä en sitten kysynyt suoraan että onko hän vielä naimisissa vaan aloin netistä stalkkailla ja selvitellä ja vedin johtopäätöksiä joiden mukaan mies olisi edelleen onnellisesti naimisissa. Laitoin miehelle vaan viestiä että ei kiinnosta. Luulin että olisi pettämässä rouvaansa.

No nyt tajusin että olin stalkannut väärin toista saman nimistä miestä.

Vittu että olen tyhmä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oliks tää se mistä oli aloitus eilen, jostain Face-sovelluksesta löysit kans?

Vierailija
2/5 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viestiä että nyt vähän nolottaa, mutta pakko varmistaa asia. Kuulit, että mies on naimisissa ja siksi vastasit noin. Mutta rupesit miettimään että ehkä se huhupuhe onkin vanhaa faktaa, ja halusit vielä varmistaa asian. "Vaikutit niin mukavalta, etten halua turhasta tuttavuutta menettää :)"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kolmonen jatkaa. Jos se mies ei vastaa sulle niin luultavasti oli naimisissa eikä enää kehdannu vastata kun tietää mielipitees varatuista. Ja jos vastaa niin luultavasti on mielissään, että edelleen oot kiinnostunu. Ehkä jopa arvostaa moraaliasi olla sekaantumatta varattuihin ;) Vai mitä oisit ite mieltä vastaavassa tilanteessa?

Vierailija
4/5 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille viestiä, että sori se edellinen viesti kun sekoitin erääseen toiseen mieheen kun to naapurin Marjatta sanoi et sillä olis ihan surkeen pieni pili, mut jotenkin sitten hiffasin ettei kyse ookkaan susta, hei et kyllä me sittenkin voitais alkaa deittailla!

Vierailija
5/5 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta sehän on hienoa, että sinä olet jossain asiassa TÄYDELLINEN! Iloitse siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän