Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jenkki jutut joista pidät

Vierailija
23.12.2013 |

Vastapainoksi tylsimmille jenkkiijuttu listalle, luetelkaa niitä mistä pidätte.

Tässä omiani:

-Suuret huonekoot (walk-in closeteineen)

-Halloween

-Perhe ja yhteisökeskeisyys

-Loistavia korkeakouluja

-Jenkkijälkkärit (hampurilaisketjuista en välitä)

-Outlet -ostoskeskukset

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 00:56"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 13:26"]

Yksi kysymys; miksi Jenkkien Starbucksilla on paljon "makeutusaineisemman imelät" ja vaniljaisemman äitelät kahvit ja kahvijuomat kuin Euroopan vastaavissa? Euroopassa olen käynyt Saksan, Ranskan, Itävallan, Suomen ja Sveitsin Starbuckseilla, niissä kaikissa ollut paremmat kuin mitä olen saanut Jenkeissä kolmessa osavaltiossa ja noin kahdeksassa paikassa?

[/quote]

USA:ssa kaikki on joko ylimakeaa tai liian suolaista.

Siihen kyllä tottuu, mutta jotenkin ihan mielettömän makeita ja suolaisia valmisruokia on tarjolla.

[/quote] Suomalaisissa ruuissa ei ole mitaan makua, minulla on aina oma Tabascopullo mukana. Suolaa saa kerjata ja sitten katsotaan kuin rikollista ja tarjotaan eioota.

Vierailija
62/66 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 01:16"]

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 00:56"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 13:26"]

Yksi kysymys; miksi Jenkkien Starbucksilla on paljon "makeutusaineisemman imelät" ja vaniljaisemman äitelät kahvit ja kahvijuomat kuin Euroopan vastaavissa? Euroopassa olen käynyt Saksan, Ranskan, Itävallan, Suomen ja Sveitsin Starbuckseilla, niissä kaikissa ollut paremmat kuin mitä olen saanut Jenkeissä kolmessa osavaltiossa ja noin kahdeksassa paikassa?

[/quote]

USA:ssa kaikki on joko ylimakeaa tai liian suolaista.

Siihen kyllä tottuu, mutta jotenkin ihan mielettömän makeita ja suolaisia valmisruokia on tarjolla.

[/quote] Suomalaisissa ruuissa ei ole mitaan makua, minulla on aina oma Tabascopullo mukana. Suolaa saa kerjata ja sitten katsotaan kuin rikollista ja tarjotaan eioota.

[/quote]

Suolahan on Suomessa myrkkyä, kun mennään heti äärimmäisyyksiin uskomisessa, jos joku jotain "opettaa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 00:48"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 11:40"]

Tulimme viime viikolla Suomeen joulun viettoon Kaliforniasta, ja yhdyn kyllä täysin tuohon jurottamisnäkökulmaan. Kaupassa kävin juuri, ja ihmisten kommunikointikykyjen täydellinen puute sai naurattamaan.. Muristen survottiin sitä vaippalisää rattaissaan mutta ei voitu sanoa edes anteeksi, tai noteerata toista ihmistä. Kukaan ei tervehsi ketään missään, katsotaan pois. Mökötetään.

[/quote]

aasiassa asuvana voin todeta, että töniviä ei mitään sanovia epäkohteliaita ihmisiä löytyy muualtakin kuin Suomesta

[/quote]

Hehee, aika hyvä itseasiassa! Olen itsekin asunut Aasiassa 90-luvulla, ja se oli ihan älytöntä touhua se. Ei siellä jonoja muodostettua. Jos ihmisiä tuli samaa asiaa odottamaan, niin muodostettiin ns. keiloja, eli joka suunnasta vain tuli sikana porukkaa, eikä järjestyksellä juurikaan ollut väliä. Ja tämä siis omasta lähimenneisyydestä.

Mahtavaa että on erilaisia kulttuureita. USA on aika aunarista monessa suhteessa, mutta siellä on myös monia kivoja juttuja. En itsekään teilaa yhtä asiaa/näkökulmaa yhden yksityiskodan takia. Miksi siis muutkaan näin tekisi? Ollaan ihan aikuisia hei niinQ. Jos Mikapetterin äippä ei diggaile ni jos sää niinQ miettisit ite? Eiksje.

Vierailija
64/66 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Small talk -taidot, ihmisten kohtaaminen, yhteisöllisyys, ruokakulttuuri, ravintolat...

Vierailija
65/66 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scifisarjat, - elokuvat, colajuoma, Amerikan englanti... :)

Vierailija
66/66 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yankee-kynttilät ja Apple