Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka moni on tänään vielä töissä?

Vierailija
23.12.2013 |

Minä ainakin.....

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Huomenna myös, ylihuomennakin ja koko loppuvuoden. Työt jatkuvat heti vuoden alusta ja jatkuvat ensi jouluun, välissä on 26 vuosilomapäivää sinne tänne ripoteltuna.

Ei mahda mitään, rakastan työtäni.

Vierailija
2/21 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen töissä, tosin lähden aikaisemmin joulunviettoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Yksityinen pph, työskentelen perheen kotona. Vapaata vaan pakolliset pyhät, eli perjantaina taas töitä. Olis ihanaa saada pari ekstravapaata, mut toisaalta näiden lasten vanhemmatkin tekee nyt töitä... Sellaista se maatilalla on, mulla on sentään 24.-26. vapaata.

Vierailija
4/21 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen töissä myös, ja nautin tästä rauhasta kun puhelin ei soi ja sähköposti ammottaa tyhjyyttään. Vuoden paras päivä saada oikeasti jotain tehdyksi.

Vierailija
5/21 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 08:59"]

Minä. Huomenna myös, ylihuomennakin ja koko loppuvuoden. Työt jatkuvat heti vuoden alusta ja jatkuvat ensi jouluun, välissä on 26 vuosilomapäivää sinne tänne ripoteltuna.

[/quote]

Sama työ. Meille on myönnetty tälle päivälle lomapäivä, mutta lomittajaa ei miellyttänyt, joten oli hakenut saikkua.

Vierailija
6/21 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan minun pitäisi olla toimistolla jo, mutta en jaksanut herätä aiemmin. Mutta ainoa olen paikalla, joten mistäpä kukaan tietää milloin paikalle saavun. Saisin oikeastaan olla pois koko viikon, mutta helkkari kun on niin paljon hommia rästissä... ärsyttää.

Vierailija
7/21 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä, samoin perjantain, IT-alan firmassa. Minulle joulu ei ole mitenkään tärkeä juhla enkä sitä erityisemmin juhli, joten ihan sama olla joulun välipäivät töissä. Onpa ainakin rauhallista ja työpaikan parkkihallissa kerrankin tilaa.

Vierailija
8/21 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hemmetti :/ Kai ne laitto korvaavan lomittajan teille? Mie mietin et ens vuonna pidän talvilomani joulun tienoolla ja meen jelppaan porukoita navettaan,kesäl jelppasin 2vkoa kun oli rehun teko. Ite oon nyt pyhät töissä,yövuoroa.

Vierailija
9/21 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 09:09"]

[/quote]

Sama työ. Meille on myönnetty tälle päivälle lomapäivä, mutta lomittajaa ei miellyttänyt, joten oli hakenut saikkua.

[/quote]

Jotenkin niin tutun kuuloista. Olenkin huomannut, että lomaa ei kannata anoa lähelle mitään pyhää. Nyt otin riskin ja anoin pari lomapäivää la ja su. Riski kannatti ja saatiin aivan ihana lomittaja kahdeksi päiväksi. Oli meillä ekaa kertaa ja hommat hoitui täydellisesti. La aamuna kävin neuvomassa työjärjestyksen ja eilen illalla kävin kysymässä kuulumiset.

Vierailija
10/21 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään, huomenna, ylihuomenna... Itse asiassa, mulla ei ole kuin pe vapaa ja ainut tälle vuodelle. Vanhuksia pitää hoitaa, oli pyhä tai ei.

Vierailija
11/21 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en...ylempi toimihenkilö eikä viraalista työaikaa. Joulukuun työtunnit "epävirallisesti" perjatai-iltaan saakka 207 ja matkatunteja vielä 35 tuohon päälle sekä kuusi hotelliyötä.

Mutta nyt vapaalla toimarin vastusteluista huolimatta 14.1. saakka. Hyvää joulua!

Vierailija
12/21 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen!

Ei huonompi juttu tämä työpäivä ennen aattoa. Viikonloppuna oli pakko tehdä jouluvalmisteluita ja täksi päiväksi ei jäänyt kui kaupassa käynti, kinkun paisto ja vessan pesu. Helppo nakki! :) Sitten olenkin lomalla loppiaiseen asti.

Joulu- ja työiloa kaikille! :)

Vierailija
13/21 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse lähteä, kun pidän saldoja pois. Ja jos pitäisi olla töissä, niin tekisin etänä. It-alalla harvemmin tarvitsee olla enää nykyisin pyhinä töissä, vaikka on sitä tullut joskus koodausaikoina oltua useampikin uusi vuosi ja muukin juhlapyhä töissä, kun on otettu tuotantoon milloin mitäkin ohjelmia. Vähän kaipaankin noiden aikojen jännitystä. Työ on kivaa reilun 20 vuoden jälkeenkin.

Vierailija
14/21 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on hiljaista, yli puolet toimiston porukasta on vapaalla. Itse säästän lomapäivät mieluummin sellaiseen ajankohtaan, kun on jotain ohjelmaa ja kesäinen sää. Siivoamiseen ja ruuanlaittoon en vapaita tuhlaa.

Tänään on aikaa siivoilla fyysistä ja virtuaalista työpöytää rauhassa, eikä sähköpostiin tule muuta kuin joulun toivotuksia.

Hyvää joulua!

Vierailija
15/21 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko joulu töissä. Myös tänään.

Vierailija
16/21 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen, ja täällä konttorilla on kuolettavan tylsää ja hiljaista kun asiakkaat vapaalla, siksi roikun täällä ja tapan aikaa.....

Vierailija
17/21 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin vapaalla! Pidän ylityövapaata. Olisi kyllä ollut hommia toimistollakin, mutta tehdään ne sitten myöhemmin.

Vierailija
18/21 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole töissä (tänään), täällähän mä roikun. Oikeastaan pitäisi vähän siivota... Ihmettelen kuinka monella "työläisellä" on aikaa roikkua täällä.

Vierailija
19/21 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 09:44"]

En ole töissä (tänään), täällähän mä roikun. Oikeastaan pitäisi vähän siivota... Ihmettelen kuinka monella "työläisellä" on aikaa roikkua täällä.

[/quote]

Itse olen menossa iltaan eli vielä on aikaa roikkua. :)

Vierailija
20/21 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 09:20"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 09:09"]

[/quote]

[/quote]

Jotenkin niin tutun kuuloista. Olenkin huomannut, että lomaa ei kannata anoa lähelle mitään pyhää. Nyt otin riskin ja anoin pari lomapäivää la ja su. Riski kannatti ja saatiin aivan ihana lomittaja kahdeksi päiväksi. Oli meillä ekaa kertaa ja hommat hoitui täydellisesti. La aamuna kävin neuvomassa työjärjestyksen ja eilen illalla kävin kysymässä kuulumiset.

[/quote]

Juu ei tietenkään tullut korvaavaa lomittajaa. Ja sama on toistunut monen monta kertaa syksyn mittaan. Meillä on ollut paljon sijaisapua lähinnä pienimmän hoitovapaan vuoksi, mutta todella paljon on jäänyt myönnettyjä sijaisapuja toteutumatta, kun ei ole korvaavaa lomittajaa.

Aika hyvin ollaankin uupuneita, kun oltiin resurssoitu hommat sen mukaan, että meillä on lomittaja suurimman osan syksyä, eikä sitten ole ollutkaan.

Minä voisin nostaa asiasta isomman äläkän, mutta mies on sitä mieltä, ettei kannata. Ja tosihan se on, ettei lomatoimiston meininki mihinkään muutu, vaikka minä kuinka äläköisin. Tuota samaa se on ollut aina, vaikka ihmiset kuinka valittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi