Juuri nyt vihaan taaperoani.
Minä en jumalauta jaksa sen pelleilyä. Muita hurmaa ja on niin ihana ja kiltti ja suloinen ja kotona se on kuin mikäkin piru. Helvetti sentään.
Kommentit (25)
Teoria ja käytäntö eivät aina kohtaa.. Maalaisjärjellä saa parempia tuloksia aikaan. Mutta ymmärrän että kovapäiset lapset ovat äärettömän raskaita kun sille päälle sattuvat. Kokemusta on..
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 22:33"]Teoria ja käytäntö eivät aina kohtaa.. Maalaisjärjellä saa parempia tuloksia aikaan. Mutta ymmärrän että kovapäiset lapset ovat äärettömän raskaita kun sille päälle sattuvat. Kokemusta on..
[/quote] en siis tarkoittanut että seuraan sokeasti oppikirjaa, kunhan sanoin ehkä heitä varten jotka olettavat että minulla ei olisi mitään kokemusta lapsista.
Mulle on tullut suurena yllätyksenä miten paljon 1.5v pentu ymmärtää asioita ja osaa tehdä?? Meillä siis ensimmäinen lapsi ja kaikki tämä jos vain haluaa/viitsii tehdä, välillä voisi luulla että on sokea ja kuuro koko poika.
Ei meidänkään riiviötä voi vapaaksi laskea missään kun häipyy omille teilleen, mutta kaupasa on kärryissä tyytyväinen jos vähän juttelee ja antaa pojalle kamoja mitä voi laittaa kärryihin.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 00:37"]
Mulle on tullut suurena yllätyksenä miten paljon 1.5v pentu ymmärtää asioita ja osaa tehdä?? Meillä siis ensimmäinen lapsi ja kaikki tämä jos vain haluaa/viitsii tehdä, välillä voisi luulla että on sokea ja kuuro koko poika.
Ei meidänkään riiviötä voi vapaaksi laskea missään kun häipyy omille teilleen, mutta kaupasa on kärryissä tyytyväinen jos vähän juttelee ja antaa pojalle kamoja mitä voi laittaa kärryihin.
[/quote] Niin oli meidänkin vielä vuosi sitten...... Ollaan siis kyllä yritetty pitää siellä kärryissä ja jossain kohtaaa vielä toimi juttelut ja temppuilut ja laulut jne, mutta mutta... autokärrytkin toimii hetken aikaa ja loput kauppareissusta sitten mopataan lattiaa pojan hiuksilla kun se roikkuu puoliksi ulkona kärryistä kun päättää ettei aio siinä istua.
Kuulostaa terveeltä 2-vuotiaalta. Rajoja haetaan ja rajat pitää myös löytyä.