Nettitreffeistä: Jos mies on kotoisin kauempaa...
Kuinka herkästi hylkäät miehen treffikutsun, jos hän on kotoisin ihan eri puolelta Suomea kuin missä itse asut? Ei tosin etäisyydet Suomessa ole mitään mahdottomia, mutta mikä nyt on kenellekin liian pitkä matka...
Kommentit (5)
Voihan sitä koittaa Skypetellä ennen tapaamista ja katsoa miten juttu luistaa...
Mä en vastaa viesteihin kuin omalta paikkakunnaltani/ihan lähialueilta oleville.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 21:35"]
Minä tapasin miehen joka asui kaukana, mutta halusi silti tavata minut. Tapasimme, ja hän sanoi, että käy täällä niin usein, että haluaisi silti yrittää suhdetta. Puoli vuotta meni, kunnes sain selville, että sillä on useampia naisia juuri kauempana omasta paikkakunnastaan, jossa hän vaimonsa kanssa eleli..
[/quote]
Tämä taitaa olla valitettavan yleistä.
Me tavattiin reilu viisi vuotta sitten treffipalstalla. Välimatkaa oli tuolloin 300 km. Siinä muutama kuukausi viestiteltiin silloisessa mesessä, naputeltiin sähköpostia, vaihdettiin kuvia jne. Aluksi ajattelin, että ei siitä mitään tule, että jutellaan nyt vaan sitten netissä. Mies kuitenkin matkusti sitten minun luokse ja nyt on sitten tosiaan viisi vuotta yhdessä oltu. Ei kannata siis niitä kauempana asuvia heti hylätä :)
Minä tapasin miehen joka asui kaukana, mutta halusi silti tavata minut. Tapasimme, ja hän sanoi, että käy täällä niin usein, että haluaisi silti yrittää suhdetta. Puoli vuotta meni, kunnes sain selville, että sillä on useampia naisia juuri kauempana omasta paikkakunnastaan, jossa hän vaimonsa kanssa eleli..