Mitä se kalamerkki autoissa meinaa?
Aika usein niitä näkee autoihin kiinnitettynä. Onko se joku uskon symboli vai mikä?
Kommentit (61)
Se Darwin-tarra oli ihan huippu. Repesin täysin kun ekaa kertaa sen näin ja hetken tuijoteltuani tajusin mitä se esittää :D
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 22:14"], vinkkejä kuinka muutan veden viiniksi?
[/quote]
Tuolla on hyviä ohjeita. Tekisin kuitenkin ennemmin harrastuksen vuoksi hedelmistä.
http://www.kotiviini.fi/fi/viinipakkaukset.php
Jos Se tarkoittaa, että punkku, patonki ja hyvin paistettu kala ovat mielisafkaa. Ootteko muuten miettineet kristinuskon rennompaa puolta eli viiniä, laulua ja ruokaa? Mitä muuten ateistit syövät?
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 22:35"]
Jos Se tarkoittaa, että punkku, patonki ja hyvin paistettu kala ovat mielisafkaa. Ootteko muuten miettineet kristinuskon rennompaa puolta eli viiniä, laulua ja ruokaa? Mitä muuten ateistit syövät?
[/quote]
Epäilen, että syövät jotain kilpikonnia ja muita darwinin suosimia lajikkeita. En ole varma, koska en ole mielestäni koskaan tehnyt ruokaa ateisteille. Siunaan aina tekemäni ruoan.
t. Kokki
Mies astelee kauppaan.
- Paketti kondomeja kiitos.
- Minkähän värisiä, kysyy myyjä.
- Mitäs väliä sillä on?, ihmetteli mies.
- Mikki Hiiri-kuvioiset on 10 euroa, mustat 20 euroa, ja punaiset 30 euroa, vastasi myyjä.
... Mies päätti, ettei osta ihan halvinta kuitenkaan ja otti sitten paketin mustia kondomeja. Muutama kuukausi sujui ihan hyvin, mutta vaimon Afrikan työmatkan jälkeen selvisi, että taas ollaan raskaana...
Lapsen synnyttyä ihmeteltiin, kun lapsi on musta.
Muutaman vuoden kuluttua pojan alkaessa käydä tarhassa, hän tulee itkien kotiin.
- Isi, isi miksi minä olen musta? Kaikki haukkuu minua!
- Poikani, se ei ole kuule kuin kympistä kiinni ettet ole Mikki Hiiri.
Minä tahdon sen autoon laitettavan kalan. Mistä niitä saa?
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 22:07"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 21:56"]
Miten se symboli ketään häiritsisi? Pitäisikö sitten ennemmin laittaa takalasiin tarra, jossa lähetyskäsky? Eihän se teidän autoon tartu.
[/quote]
No kun se huutaa että minä en usko evoluutioteoriaan niin siinä samalla tulee mieleen että uskotko myöskään mihinkään fysiikan lakeihin, termodynamiikkaan tai muihin liikenteessä hyvin oleellisiin yleisesti hyväksyttyihin teorioihin. Ja jos et usko niin mitä helvettiä (pun intended) teet liikenteessä. Ja jos uskot niin miksi et sitten usko siihen evoluutioon ja pidät sitä mainostettavan arvoisena juttuna.
[/quote]
kaikki ei ole niin yksioikoista. Voi olla kristitty ja uskoa nykytieteeseen. Ei tarvitse olla niin musta-valkoinen.
[/quote]
No ei tarvitse ei, jos siis kuittaa satunnaisten kynäilijöiden tai jessen tai isänsä horinoilla ja "symbolisella tulkinnalla" ne pikkuseikat jotka ei sovi yhtälöön. Minä mieluummin ymmärrän ja sisäistän sellaisen yhtälön, jossa mitään muuttujaa ei tarvitse selittää "koska usko"-argumentilla. Enkä tarvitse autooni mitään tarraa mainostamaan tätä mustavalkoista (joko kaikki mihin uskon on totta ja todennettavissa tai mikään täysin selittämätön luultavasti ei ole totta) käsitystäni.
Käyttikö Jeesus hiivaa kun konvertoi veden viiniksi? Sillä kysyin ohjetta, että jos sellainen sormia napsauttamalla toimiva resepti on olemassa niin voisin myydä sitä seurakunnille kun ne kuitenkin juottaa sitä lampailleen joka pyhä litratolkulla. Varmaan olisi myyntimenestys jos pyhä punkku olisi tehty alkuperäisellä reseptillä.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 22:25"]Se Darwin-tarra oli ihan huippu. Repesin täysin kun ekaa kertaa sen näin ja hetken tuijoteltuani tajusin mitä se esittää :D[/quote]
Tuossakin on hyvä merkki...
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 21:06"]
Mun yksi työkaveri sanoi, että heidän autossa ei saa kuunnella lapsetkaan muuta kuin Radio Dei:tä. Ja sit mä näin tämän naisen kaljalla kerran ukkonsa kanssa. Minusta se on ristiriitaista kun baarissa kuitenkin soi kaikenlaista musiikkia. Lapsilta kieltää sen mutta ite lipsuu...
[/quote]
Vanhemmat käyttää vain ikivanhaa koulutus/opetus menetelmää.
Älä tee niinkuin minä teen, vaan tee niinkuin minä sanon.
Auton katsastuksen ja huollot on jätetty Herran haltuun.
Se on varoitustarra siitä, että autosta lähtee voimakas sillin tuoksu, ei kannata ajaa ihan takapuskurissa kiinni.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 22:14"]
No keskustellaan sitten uskonasioista. Loiko Jumala miehen ja naisen vai sanooko kirja että ensin oli apina? Onko kirja bullshittia? Ps, vinkkejä kuinka muutan veden viiniksi?
[/quote]
http://fi.wikipedia.org/wiki/Viini#Valmistus
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 22:41"]
[/quote]
Kristillisistä kirjakaupoista ainakin. netistäkin voi tilata. Googlaa vaikka "autokala kristillinen kirjakauppa"
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 23:45"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 22:41"]
[/quote]
Kristillisistä kirjakaupoista ainakin. netistäkin voi tilata. Googlaa vaikka "autokala kristillinen kirjakauppa"
[/quote]
Kiitti. Löytyi!
Mistä sais sellasen Darwin "kalan" ?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Iktys-symbolin_parodiat